Naar mijn weten is dat wel een schappelijke prijsquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:12 schreef draculettetje het volgende:
ik heb niet zoveel verstand van prijzen maar klinkt idd redelijk
goedemorgen iedereenquote:Op woensdag 4 juni 2008 07:52 schreef Bellerophon het volgende:
Mogguh Draakje
Ja de OP is mooi geworden he
Enne![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK HEB EEN HUISSSSSSSSSSSSSSSSSSS!! Woei![]()
Mogguh Tripackquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:51 schreef tripack het volgende:
[..]
goedemorgen iedereen
bellertoppie
gefeliciteerd man
Mogguh Sgele!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef Sgele het volgende:
Bellleeeeeeeeeeeeeeeerrr!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd jongen!!!
ohja...goedemorgen allemaal
Was helemaal m'n afspraak bij het ziekenhuis vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mogguh Sgele!
Ja dank je man! Enne waar was je gisteren nou
Ziekenhuis? Donde esta?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:12 schreef Sgele het volgende:
[..]
Was helemaal m'n afspraak bij het ziekenhuis vergetenDaar was ik dus gisteren
Moest terug naar de Reumatoloog... weer allerlei testen enzo..volgens mij hebben ze 2 liter bloed van mequote:
Geniet van je vrije dag gozert!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Beller gefeliciteerd met je huis, komt het toch nog lekker snel goed voor je![]()
en werkse vandaag allen
Ja dank je manquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:20 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen Allemaal!
Beller gefeliciteerd met je huis, komt het toch nog lekker snel goed voor je![]()
en werkse vandaag allen
Ongekend dat klinkt niet misquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
Moest terug naar de Reumatoloog... weer allerlei testen enzo..volgens mij hebben ze 2 liter bloed van me
Kans op reuma is klein, alleen zitten er spieren en zenuwen vast in m'n rug, en in m'n hand zijn er wat pezen naar de sodeju waar dus nog een behandeling voor nodig is... eerst maar eens de uitslagen van die testen afwachten... in Juli moet ik weer terug.
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ongekend dat klinkt niet mis![]()
Hopelijk zijn de uitslagen dan positief
ja dat kan ik me op zich ook wel voorstellenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...
je moet wat togquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:13 schreef Civilian het volgende:
Uit verveling toch maar eens een avatar op aan m'n profiel geplakt
maar da's geen werk....quote:
maar dan moet dat systeem dus wel werken ha haquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:19 schreef Civilian het volgende:
t Administratieve systeem van Defensie ontwikkelen/onderhouden..
Aanpassen omdat er voortdurend regeltjes veranderen enzo
Nee anders kan hij er niet op vloekenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
maar dan moet dat systeem dus wel werken ha ha
Ja dat is al een "geruststelling"quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja ik hoop het ook... Al ben ik wel blij dat Reuma praktisch uitgesloten is...
ja dat heb ik hier ook!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:24 schreef Civilian het volgende:
Qua hardware zijn ze hier toch al primitief (vind ik)..
Internet via Citrixenig idee hoe traag dat gaat?!
Gzquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft dan uiteindelijk toch maar een xbox360 gehaald
Gast! Waarom geen PS3?quote:Op woensdag 4 juni 2008 11:13 schreef Sm0keZ het volgende:
Mogguh
* Sm0keZ heeft dan uiteindelijk toch maar een xbox360 gehaald
lolquote:
yepquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:25 schreef Civilian het volgende:
[..]
lol
Dus jij surft ook flash-/geluid-/gifjesloos?
Doei doei Draakjequote:Op woensdag 4 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
maar nu ga ik richting huis! en daar heb ik dat probleem niet!
doei doei tot snelquote:Op woensdag 4 juni 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
yep
maar nu ga ik richting huis! en daar heb ik dat probleem niet!
Altijd hequote:
Ik heb geen zin meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |