Darko Bodul, maar is nog niet rond, geloof ik.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Dit is toch ook daadwerkelijk gebeurd? Staat me iets van bij dat er een spits van de A's naar Ajax is gegaan/zou gaan.

Alleen zou Sulejmani bij Ajax niet de tijd hebben gekregen om zich t eontwikkelen zoals bij Heerenveen. Daarom slagen veel voetballers wel bij subtoppers, maa rniet bij de topclubs. Zo zal het altijd blijven.quote:Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Op zich wel slim van Ajax, gewoon jongens bij Heerenveen wegkapen net voor hun doorbraak. Miralem Sulejmani zal vorig jaar rond deze tijd niet veel meer gekost hebben dan Darko Bodul nu.

Klopt, dat is al decennia zo. Ronald de Boer zette ooit ook een stap terug, om er daarna twee vooruit te maken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alleen zou Sulejmani bij Ajax niet de tijd hebben gekregen om zich t eontwikkelen zoals bij Heerenveen. Daarom slagen veel voetballers wel bij subtoppers, maa rniet bij de topclubs. Zo zal het altijd blijven.

Daar heb je gelijk in. Maar ik denk dat Heerenveen ook veel potentieel heeft nu. Heerenveen en Twente zitten Ajax en PSV op de hielen. Natuurlijk, Ajax is een grotere club met vooral een grotere historie.quote:Op donderdag 3 juli 2008 15:08 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Alleen zou Sulejmani bij Ajax niet de tijd hebben gekregen om zich t eontwikkelen zoals bij Heerenveen. Daarom slagen veel voetballers wel bij subtoppers, maa rniet bij de topclubs. Zo zal het altijd blijven.

Komt wel goed, daar maak ik me niet meer druk om.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt van Ajax al meteen laten bedrukken met Mickey.

quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht dat Ogararu nu ook in de deal betrokken kan worden.

Gewoon een transfer met gesloten beurzen, al ons afval naar Heerenveen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wellicht dat Ogararu nu ook in de deal betrokken kan worden.

Een droomvoorhoede zeker maar dan moet Huntelaar nog wel blijven.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 17:34 schreef JeroenV het volgende:
Waarschijnlijk dus binnenkort Ajacied.
Nu maar hopen dat hij zijn geld waarmaakt, wel een droomvoorhoede.

16 miljoen bruto is dan dus waarschijnlijk incl eventuele prermies? Dan is het een prima bedrag.quote:Ajax en SC Heerenveen akkoord over Miralem Sulejmani
Amsterdam, 04 jul 2008
Ajax en SC Heerenveen hebben overeenstemming bereikt over de overgang van de Servische voetballer Miralem Sulejmani. Met de transfer van de 19-jarige aanvaller is een bruto bedrag van 16,25 miljoen euro gemoeid.
Sulejmani werd op 5 december 1988 geboren in Servië. Voordat de aanvaller naar SC Heerenveen kwam speelde hij voor Partizan Belgrado. Afgelopen seizoen stond de Serviër 34 wedstrijden voor de Friese club op het veld en hij maakte daarin 15 doelpunten.
Op 6 februari 2008 debuteerde Sulejmani in het nationale elftal van Servië in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Macedonië (1-1). In het seizoen 2007-2008 ontving Sulejmani uit handen van een vakjury de Johan Cruijff prijs voor Talent van het Jaar in de Eredivie

quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
16 miljoen bruto is dan dus waarschijnlijk incl eventuele prermies? Dan is het een prima bedrag.

brutoquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:
Doen ze goed in Friesland, 16 miljoen euro!!

En is hij nou zoveel beter dan Luis Suarez een jaar geleden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:

beter dan Babel voordat die naar Pool ging in ieder gevalquote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En is hij nou zoveel beter dan Luis Suarez een jaar geleden?

Als Huntelaar vertrekt pikken we Berg op voor een prikjequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:

veel te weinig godverdomme!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:37 schreef venomsnake het volgende:

Nee.. Achteraf gezien had Groningen er meer uit motten halen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En is hij nou zoveel beter dan Luis Suarez een jaar geleden?

Nouja niet goed genoeg bevonden, het was meer het probleem dat hij zo'n corrupte zaakwaarnemer heeft/had. Dat in combinatie met dat ze hem mischien niet goed genoeg vonden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat zo'n speler twee jaartjes terug nog stages liep in Nederland en door onder andere AZ niet goed gevonden werd. Ik ben er blij mee, fantastische speler en wat een heerlijke aanval wordt dat dan op de vleugels.

Voor Nederlandse begrippen is het best een hoop geld.quote:

Ja nu hebben we in plaats van 20 miljoen 36 miljoen op de lopende rekening.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is het best een hoop geld.
Grootste binnenlandse transfer ooit.
Maar goed, Heerenveen hoefde niet te verkopen, dus komt het in en ander daglicht te staan.
Waar heb je meer aan.. 16 miljoen of Sulejmani. Dat is denk ik de vraag.
Ik denk een jaartje Suelejmani nu ik er wat langer over nadenk. Hij zou zijn waarde volgend jaar ook nog wel hebben.

Heerenveen kennende bar weinig. Waarom is mij een raadsel.. Enorm zonde, met een goede keeper en betere verdediging en ontdekkingen als Alves en Sulejmani kan Heerenveen gewoon om de titel meedoen, dat zie je dit seizoen al.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel daarvan gaat/mag er geďnvesteerd worden denk je?

LOL inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Had dat meisje dat chatte met Vito toch gelijk

Zeker voor een club die europees erg weinig inkomsten heeft gehad de laatste jaren, maarja de transferbedragen voor Babel en Heitinga waren dan ook erg gul van Atletico en Liverpool.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
16 miljoen... best opmerkelijk dat dat nog door een Nederlandse club op tafel gelegd kan worden.

Ajax kan veel meer op tafel leggen, maar Sulejmani is nooit zoveel waard in 1 jaar.. ik vond 12 zatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
16 miljoen... best opmerkelijk dat dat nog door een Nederlandse club op tafel gelegd kan worden.

Ajax heeft de laatste jaren wel grote transferbedragen binnengehaald (Sneijder, Babel, Heitinga) en daarvan mag best wat uitgegeven worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:

in Heerenveen zijn ze denk ik nu nog aan het lachen
  in Heerenveen zijn ze denk ik nu nog aan het lachen  

quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt van Ajax al meteen laten bedrukken met Mickey.

Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
16 miljoenin Heerenveen zijn ze denk ik nu nog aan het lachen
Daar komt nog eens bij dat ze nu van het gezeur afzijn ( zie Alves ) en de speler heeft zijn zin )
Elm zal wel de volgende worden over een paar jaar
En als Heerenveen nu niet leuk kan gaan winkelen dan weet ik het ook niet meer ( o.a Janmaat zal nu wel niet lang meer op zich laten wachten )

Ajax heeft natuurlijk goed zaken gedaan vorig jaar op financieel vlak door de verkoop van o.a Sneijder en ze moeten wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
 , dan blijft het de vraag of ze dat in Engeland ofzo willen betalen maar hij moet zich natuurlijk eerst in Amsterdam ontwikkelen.
 , dan blijft het de vraag of ze dat in Engeland ofzo willen betalen maar hij moet zich natuurlijk eerst in Amsterdam ontwikkelen.

Nou als Huntelaar nog verkocht wordt krijgt Heerenveen ook weer geld als ze nou met heel veel miljoenen komen valt er te praten en dat kunnen ze nu , maar zou me niets verbazen als ze zuinig blijven met het geld.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!

quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!
 Doe dan Velthuizen maar. Kostie?
 Doe dan Velthuizen maar. Kostie?

3 miljoen volgens Vitesse maar dan zou er wel een percentage bij doorverkoop in moeten zitten als ie naar jullie gaatquote:

Je zou denken dat je met al die miljoenen toch wel wat leukes kan kopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heerenveen kennende bar weinig. Waarom is mij een raadsel.. Enorm zonde, met een goede keeper en betere verdediging en ontdekkingen als Alves en Sulejmani kan Heerenveen gewoon om de titel meedoen, dat zie je dit seizoen al.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |