Nee.. Achteraf gezien had Groningen er meer uit motten halen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:41 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En is hij nou zoveel beter dan Luis Suarez een jaar geleden?
Nouja niet goed genoeg bevonden, het was meer het probleem dat hij zo'n corrupte zaakwaarnemer heeft/had. Dat in combinatie met dat ze hem mischien niet goed genoeg vonden inderdaad.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:00 schreef RayMania het volgende:
Ongelofelijk eigenlijk dat zo'n speler twee jaartjes terug nog stages liep in Nederland en door onder andere AZ niet goed gevonden werd. Ik ben er blij mee, fantastische speler en wat een heerlijke aanval wordt dat dan op de vleugels.
Voor Nederlandse begrippen is het best een hoop geld.quote:
Ja nu hebben we in plaats van 20 miljoen 36 miljoen op de lopende rekening.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:15 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Voor Nederlandse begrippen is het best een hoop geld.
Grootste binnenlandse transfer ooit.
Maar goed, Heerenveen hoefde niet te verkopen, dus komt het in en ander daglicht te staan.
Waar heb je meer aan.. 16 miljoen of Sulejmani. Dat is denk ik de vraag.
Ik denk een jaartje Suelejmani nu ik er wat langer over nadenk. Hij zou zijn waarde volgend jaar ook nog wel hebben.
Heerenveen kennende bar weinig. Waarom is mij een raadsel.. Enorm zonde, met een goede keeper en betere verdediging en ontdekkingen als Alves en Sulejmani kan Heerenveen gewoon om de titel meedoen, dat zie je dit seizoen al.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:22 schreef venomsnake het volgende:
Hoeveel daarvan gaat/mag er geïnvesteerd worden denk je?
LOL inderdaadquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:34 schreef One_conundrum het volgende:
Had dat meisje dat chatte met Vito toch gelijk
Zeker voor een club die europees erg weinig inkomsten heeft gehad de laatste jaren, maarja de transferbedragen voor Babel en Heitinga waren dan ook erg gul van Atletico en Liverpool.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
16 miljoen... best opmerkelijk dat dat nog door een Nederlandse club op tafel gelegd kan worden.
Ajax kan veel meer op tafel leggen, maar Sulejmani is nooit zoveel waard in 1 jaar.. ik vond 12 zatquote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
16 miljoen... best opmerkelijk dat dat nog door een Nederlandse club op tafel gelegd kan worden.
Ajax heeft de laatste jaren wel grote transferbedragen binnengehaald (Sneijder, Babel, Heitinga) en daarvan mag best wat uitgegeven worden.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:07 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik heb het nieuwe shirt van Ajax al meteen laten bedrukken met Mickey.
Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:16 schreef vitessezuid113 het volgende:
16 miljoenin Heerenveen zijn ze denk ik nu nog aan het lachen
Daar komt nog eens bij dat ze nu van het gezeur afzijn ( zie Alves ) en de speler heeft zijn zin )
Elm zal wel de volgende worden over een paar jaar![]()
En als Heerenveen nu niet leuk kan gaan winkelen dan weet ik het ook niet meer ( o.a Janmaat zal nu wel niet lang meer op zich laten wachten )
Ajax heeft natuurlijk goed zaken gedaan vorig jaar op financieel vlak door de verkoop van o.a Sneijder en ze moeten wat.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nou als Huntelaar nog verkocht wordt krijgt Heerenveen ook weer geld als ze nou met heel veel miljoenen komen valt er te praten en dat kunnen ze nu , maar zou me niets verbazen als ze zuinig blijven met het geld.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!
quote:Op vrijdag 4 juli 2008 21:22 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Dat ze van onze selectie (Verhaegh) afblijven ja!
3 miljoen volgens Vitesse maar dan zou er wel een percentage bij doorverkoop in moeten zitten als ie naar jullie gaatquote:
Je zou denken dat je met al die miljoenen toch wel wat leukes kan kopen.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 20:35 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Heerenveen kennende bar weinig. Waarom is mij een raadsel.. Enorm zonde, met een goede keeper en betere verdediging en ontdekkingen als Alves en Sulejmani kan Heerenveen gewoon om de titel meedoen, dat zie je dit seizoen al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |