abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59520780
Wat is er arrogant aan? Dat snap ik echt oprecht niet.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:32:53 #152
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59520805
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:15 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Neuh, om eerlijk te zijn ken ik hem niet eens zo goed. Heb hem weleens gezien in samenvattingen en tijdens Heerenveen - Ajax, maar ik ben geen fan geworden ofzo. Wat me alleen zo dwars zit - en niet nu ineens - is de houding van clubs als Heerenveen en FC Groningen, die zichzelf overschatten. Het bedrag wat Ajax vorige zomer ontving voor Wesley Sneijder en Ryan Babel was al uitzonderlijk hoog, maar het is gewoon debiel dat men denkt dat Miralem Sulejmani hetzelfde moet kosten. Waarom wordt de realiteit uit het oog verloren? Waarom niet gewoon een normale onderhandeling, waarbij drie partijen uiteindelijk krijgen wat ze willen?
Is Sulejmani van minder belang voor Heerenveen dan Babel voor Ajax was?

Want daar gaat het natuurlijk om. Heerenveen kan het zich veroorloven (door een dikke bankrekening) niet tegen elk bedrag zeer goede spelers te verkopen en zo een andere club beter te maken.
pi_59520834
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:30 schreef M0NTANA het volgende:
Heerenveen heeft het de laatste jaren geweldig gedaan qua scouting en doorverkopen, maar de eerste scheurtjes waren al zichtbaar bij Georgios Samaras en Afonso Alves. De club, of eigenlijk het bestuur, denkt zich zo arrogant te moeten gedragen, dat ik eigenlijk hoop dat men de deksel keihard op de neus krijgt. Arbitragezaak, instorten van de transfermarkt of een blessure, het maakt mij niet uit.
In beide zaken heeft de directie glansrijk gewonnen.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:33:58 #154
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59520836
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:07 schreef One_conundrum het volgende:
Kuiper snapt hoe het werkt. Geen spelers verkopen aan concurrenten.
En zo is het.

Heerenveen (en Twente) zijn wel degelijk concurrenten van Ajax, PSV en Feyenoord komend jaar
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:38 #155
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59520886
Overigens, wat zou MONTANA zeggen als Sulejmani bij Ajax had gevoetbald en naar Real Madrid had gekund, wat weldegeleijk een stap hogerop is...
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:35:48 #156
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59520893
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:26 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk heel relatief, want als Sulejmani de patat in de kantine op de Vijverberg lekkerder vindt kan hij de Graafschap ook als een stap vooruit benoemen. Er zijn nu eenmaal argumenten om een club een stap vooruit te vinden, en met het aanstellen van Sollied als coach en de opstelling van Heerenveen om zijn goede spelers niet zomaar te laten vertrekken én het kapitaal op de bank kun je nu niet zeggen dat Ajax meer potentie/ambitie heeft de titel te halen dan Heerenveen. Ze spelen ookk beide UEFAcup, dus ook daar geen echt verschil. Heerenveen is te lang stabiel als subtopper en Ajax te onstabiel als topper om van een onoverbrugbaar verschil te spreken.Je kunt het op salaris gooien, dat nog wel.
Het gaat er toch ook om wat Miralem Sulejmani vindt? Als hij Feyenoord een vooruitgang vindt en hij daar per se naartoe wilt, dan is dat voor hem ook gewoon een vooruitgang. Van Heerenveen naar Ajax zal om vele redenen altijd een stap omhoog zijn, van een subtopper naar een topper.
quote:
[..]

Ook een club als Ajax moet zijn positie kennen en weten dat een zeer goed presterende speler van een concurrerend team niet voor weinig overgekocht han worden. Natuurlijk vraaagt Heerenveen de hoofdprijs, en neemt daarbij een bepaald risico. Maar om daarom te stellen dat er een verplichte afkoopssom in het contract moet van elke speler .Daar heb je zaakwaarnemers voor, die regelen het maar met de club. Sulejmani heeft ook aan Heerenveen te danken dat hij bij Ajax in de belangstelling staat...
Natuurlijk kan men een leuk bedrag vragen, maar achttien miljoen euro is al absurd, laat staan "Wesley Sneijder-achtige bedragen." Heerenveen vraagt met zo'n opstelling gewoon om een arbitragezaak.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_59520906
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef DivineJester het volgende:
Overigens, wat zou MONTANA zeggen als Sulejmani bij Ajax had gevoetbald en naar Real Madrid had gekund, wat weldegeleijk een stap hogerop is...
Voor een Sneijder-achtig bedrag, altijd doen!
pi_59520916
Het is eerder absurd dat spelers zich niet aan een contract willen houden MONTANA.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:37:14 #159
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59520927
quote:
Op dinsdag 17 juni 2008 13:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax strijd voor de eerste plaats en kan soms tweede eindigen, Heerenveen gaat voor een plaats bij de eerste vijf en kan soms zesde (of lager) eindigen, dan blijft Ajax ten alle tijden een sportieve verbetering (zeker nu play-offs om tweede CL-plaats verdwijnen).
Ajax is al 4 jaar op rij geen kampioen. En het verschil met Heerenveen en Twente is nu echt niet groot meer. Groot gelijk van Kuiper als hji zijn beste speler wil behouden. Ajax wil Huntelaar toch ook het liefst behouden?
pi_59520956
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ajax is al 4 jaar op rij geen kampioen. En het verschil met Heerenveen en Twente is nu echt niet groot meer. Groot gelijk van Kuiper als hji zijn beste speler wil behouden. Ajax wil Huntelaar toch ook het liefst behouden?
Misschien de leiding wel, ik zie hem het liefst vertrekken.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:39:25 #161
58434 DivineJester
Okay, bye bye
pi_59520990
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:36 schreef MaxPower het volgende:

[..]

Voor een Sneijder-achtig bedrag, altijd doen!
Maar dus niet voor een luttele 12 miljoen!
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:40:34 #162
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521025
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef DivineJester het volgende:
Afgelopen jaar hebben we goed onderhandelt bij de transfers van Wesley Sneijder en Ryan Babel, beide spelers hadden wat mij betreft mogen blijven, maar een vertrek was niet tegen te houden. Maar als Heerenveen denkt hetzelfde te moeten vragen voor Miralem Sulejmani, dank denk ik echt dat men de realiteit uit het oog verloren is. Hoog inzetten, geen probleem mee. Maar dit soort debiele bedragen? Kansloos!

Klaas Jan Huntelaar zal komende zomer wellicht ook vertrekken, misschien zelfs naar het door jou aangehaalde Real Madrid. 25 miljoen euro als vraagprijs is dan vele malen redelijker en realistischer dan een "Wesley Sneijder-achtig bedrag" voor Sulejmani, daar ben je het toch wel mee eens?

Ajax zou de problemen ook over zichzelf afroepen als men 60 miljoen euro gaat vragen, dan is het ook logisch als Huntelaar gaat morren en een arbitragezaak start.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:41:56 #163
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521074
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:36 schreef SCH het volgende:
Het is eerder absurd dat spelers zich niet aan een contract willen houden MONTANA.
Het contract wat Miralem Sulejmani twee jaar geleden ondertekende, heeft niets te maken met de voetballer die hij nu is, logisch dus dat hij van dat contract afwil.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:42:58 #164
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521104
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:37 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ajax zal altijd een verbetering zijn ten opzichte van Heerenveen en/of FC Twente.
pi_59521270
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

12 miljoen een luttel bedrag voor Sulejmani? !
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:53:39 #166
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521319
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Ga toch weg, man. Zelfs 12 miljoen euro is al heel erg veel geld, daar mag Heerenveen al blij mee zijn.
pi_59521324
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:41 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het contract wat Miralem Sulejmani twee jaar geleden ondertekende, heeft niets te maken met de voetballer die hij nu is, logisch dus dat hij van dat contract afwil.
Dat is natuurlijk ook bullshit. Je kan moeilijk een contract vaststellen wat volstaat met mits'en en maar'en, plus nog eens een hoop 'als-en'. Wanneer Heerenveen hem nu een nieuw contract wil bieden, zullen ze flink wat water bij de wijn moeten voor een eventuele realistische afkoopsom waardoor Sulejmani niet onbetaalbaar wordt voor clubs, plus nog eens een salarisverhoging.

Anders dient ie dat contract gewoon uit en loopt ie gratis de deur uit na twee jaar of vangt Heerenveen eventueel minder volgend seizoen. Maar wat je zegt is natuurlijk complete bullshit.
  donderdag 19 juni 2008 @ 15:55:56 #168
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521379
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:53 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk ook bullshit. Je kan moeilijk een contract vaststellen wat volstaat met mits'en en maar'en, plus nog eens een hoop 'als-en'. Wanneer Heerenveen hem nu een nieuw contract wil bieden, zullen ze flink wat water bij de wijn moeten voor een eventuele realistische afkoopsom waardoor Sulejmani niet onbetaalbaar wordt voor clubs, plus nog eens een salarisverhoging.

Anders dient ie dat contract gewoon uit en loopt ie gratis de deur uit na twee jaar of vangt Heerenveen eventueel minder volgend seizoen. Maar wat je zegt is natuurlijk complete bullshit.
Wat zeg ik verkeerd dan? Het ís toch logisch dat hij van dat contract afwil?
pi_59521681
Hij heeft al lang een nieuwe aanbieding gehad van Heerenveen. Natuurlijk is die fooi van 3 ton die hij nu krijgt belachelijk.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:13:45 #170
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_59521742
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:35 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het gaat er toch ook om wat Miralem Sulejmani vindt?
Nee, dat gaat het niet. Bij de contractbesprekingen ja, maar nu niet meer.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:17:00 #171
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59521827
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 15:42 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ajax zal altijd een verbetering zijn ten opzichte van Heerenveen en/of FC Twente.
Twente speelt wellicht CL en heeft titelaspiraties (net als Ajax). Twente gaat een mooi groot stadion bouwen. Ik denk dat de toekomst er wel eens rooskleurig uit kan gaan zien voor deze clubs
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:20:18 #172
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59521918
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:17 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Twente speelt wellicht CL en heeft titelaspiraties (net als Ajax). Twente gaat een mooi groot stadion bouwen. Ik denk dat de toekomst er wel eens rooskleurig uit kan gaan zien voor deze clubs
Dat laatste bestrijd ik niet, maar een overstap naar Ajax en in mindere mate Feyenoord, zal altijd een verbetering zijn. Het blijven topclubs, in tegenstelling tot FC Twente.
pi_59522070
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 14:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Een contract wordt natuurlijk altijd in overleg opgesteld, als bijvoorbeeld Miralem Sulejmani een contract tekent met een afkoopsom van honderd miljoen euro, kan hij hier niets tegenin brengen.
Maar het feit waarom het gaat en dat mis jij even is dat wanneer je een contractuele afkoopsom verplicht gaat stellen zoals jij voorstelde, dat die afkoopsom niks meer waard wordt. Clubs zullen namelijk afkoopsommen absurd hoog neerzetten in de contracten en zullen alle transfer plaatsvinden onder de waarde van die afkoopsommen. Je schiet er dus niks mee op en een spelers kan nog steeds zeggen dat hij weg wil, al wil een club niet de contractuele afkoopsom bepalen. Gebeurt in spanje, maar ook hier bij spelers die afkoopsom in hun contract hebben.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:43:44 #174
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59522544
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:26 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Maar het feit waarom het gaat en dat mis jij even is dat wanneer je een contractuele afkoopsom verplicht gaat stellen zoals jij voorstelde, dat die afkoopsom niks meer waard wordt. Clubs zullen namelijk afkoopsommen absurd hoog neerzetten in de contracten en zullen alle transfer plaatsvinden onder de waarde van die afkoopsommen. Je schiet er dus niks mee op en een spelers kan nog steeds zeggen dat hij weg wil, al wil een club niet de contractuele afkoopsom bepalen. Gebeurt in spanje, maar ook hier bij spelers die afkoopsom in hun contract hebben.
Daar is een speler toch zelf bij? Nu is zo'n contractueel vastgelegde transfersom niet standaard, dus staat hij in maar weinig contracten. Maar als het verplicht moet, betekent het niet dat het net als in Spanje onrealistische bedragen moeten zijn, het kan ook heel gericht. Jongens als Jon Dahl Tomasson, Klaas Jan Huntelaar, Georgios Samaras, Afonso Alves en Miralem Sulejmani zijn allemaal bij Heerenveen terechtgekomen om daarna een stap hogerop te maken, zo'n gelimiteerde afkoopsom zal hen allen goed uitkomen.
pi_59522707
Niet altijd. Vaak krijgt een speler een percentage van de afkoopsom, en is dus ook gebaat bij een zo hoog mogelijk transferbedrag.
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:50:02 #176
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59522727
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Daar is een speler toch zelf bij? Nu is zo'n contractueel vastgelegde transfersom niet standaard, dus staat hij in maar weinig contracten. Maar als het verplicht moet, betekent het niet dat het net als in Spanje onrealistische bedragen moeten zijn, het kan ook heel gericht. Jongens als Jon Dahl Tomasson, Klaas Jan Huntelaar, Georgios Samaras, Afonso Alves en Miralem Sulejmani zijn allemaal bij Heerenveen terechtgekomen om daarna een stap hogerop te maken, zo'n gelimiteerde afkoopsom zal hen allen goed uitkomen.
En welke gelimiteerde afkoopsom had je bij spelers als Ryan Babel en Wesley Sneijder willen zien, Montana? Wat was, bij het tekenen van hun (eerste) contracten 'realistisch' geweest?

Je gaat er veel te gemakkelijk over heen dat wanneer je op jouw manier redeneert een contract echt helemaal niets meer waard is. Het Bosman-arrest heeft al voor een grote verandering gezorgd, het Webster-arrest is ook zorgwekkend, hoewel we daar nog niet echt de gevolgen van zien. Maar als je overal 'verplicht' afkoopsommen in wilt gaan zetten, dan is het einde helemaal zoek. Nu (zonder afkoopsom) heeft een club nog de mogelijkheid om te vragen wat zij wenselijk achten. Willen ze een speler niet verkopen, dan doen ze dat niet (met het risico van een stakende/weigerachtige speler, dat wel..). Maar met een gelimiteerde afkoopsom ben je gewoon de sjaak.. Stel je voor dat Christiano Ronaldo 150 miljoen als afkoopsom heeft staan? Real Madrid betaald het gewoon en verdiend binnen 2 weken de eerste 100 miljoen terug met shirtjes-verkoop, tsja.. Daar sta je dan als ManUtd... En die lijn kun je overal doortrekken, op ieder niveau en met iedere speler..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
  donderdag 19 juni 2008 @ 16:58:10 #177
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59522972
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:50 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

En welke gelimiteerde afkoopsom had je bij spelers als Ryan Babel en Wesley Sneijder willen zien, Montana? Wat was, bij het tekenen van hun (eerste) contracten 'realistisch' geweest?
Jongens uit de eigen opleiding hebben iets meer verbondenheid met de club dan gescoute spelers die je club zien als een springplank, daarbij kan je natuurlijk een hele hoge transfersom in het contract laten zetten. Jongens die een bepaalde club zien als tussenstop, zullen dit niet zo snel doen.
quote:
Je gaat er veel te gemakkelijk over heen dat wanneer je op jouw manier redeneert een contract echt helemaal niets meer waard is. Het Bosman-arrest heeft al voor een grote verandering gezorgd, het Webster-arrest is ook zorgwekkend, hoewel we daar nog niet echt de gevolgen van zien. Maar als je overal 'verplicht' afkoopsommen in wilt gaan zetten, dan is het einde helemaal zoek. Nu (zonder afkoopsom) heeft een club nog de mogelijkheid om te vragen wat zij wenselijk achten. Willen ze een speler niet verkopen, dan doen ze dat niet (met het risico van een stakende/weigerachtige speler, dat wel..). Maar met een gelimiteerde afkoopsom ben je gewoon de sjaak.. Stel je voor dat Christiano Ronaldo 150 miljoen als afkoopsom heeft staan? Real Madrid betaald het gewoon en verdiend binnen 2 weken de eerste 100 miljoen terug met shirtjes-verkoop, tsja.. Daar sta je dan als ManUtd... En die lijn kun je overal doortrekken, op ieder niveau en met iedere speler..
Maar waarom 150 miljoen en niet 300 miljoen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:17:12 #178
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59523443
Waarom zou iemand uit eigen opleiding wel een hele hoge transfersom in het contract laten zetten en een talent van buitenaf niet? Clubliefde bestaat vrijwel niet meer.. Iedereen wil op den duur hogerop en meer geld verdienen.
Waarom zou Christiano Ronaldo met 300 miljoen akkoord gaan? ManUtd is toch ook een 'tussenstop'?
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
pi_59523644
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:17 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Waarom zou iemand uit eigen opleiding wel een hele hoge transfersom in het contract laten zetten en een talent van buitenaf niet? Clubliefde bestaat vrijwel niet meer.. Iedereen wil op den duur hogerop en meer geld verdienen.
Waarom zou Christiano Ronaldo met 300 miljoen akkoord gaan? ManUtd is toch ook een 'tussenstop'?
Op dit moment is Man Utd Europees Kampioen?
Hoe kan het dan een tussenstop zijn?
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:31:59 #180
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59523749
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:26 schreef sjimz het volgende:

[..]

Op dit moment is Man Utd Europees Kampioen?
Hoe kan het dan een tussenstop zijn?
Ook toen hij bij ManUtd zijn eerste contract tekende in 2004 (oid)? Denk je dat Christiano Ronaldo de intentie had de rest van zijn carrière daar door te brengen?
  donderdag 19 juni 2008 @ 17:34:25 #181
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_59523802
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Ook toen hij bij ManUtd zijn eerste contract tekende in 2004 (oid)? Denk je dat Christiano Ronaldo de intentie had de rest van zijn carrière daar door te brengen?
Waarom zou hij overstappen? Alleen financieel zou hij daar beter van kunnen worden.
pi_59523808
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 17:31 schreef Proud2beDiepfries het volgende:

[..]

Dat kan best omdat Manchester United toen ook gewoon een Europese topclub was.
pi_59527228
quote:
Op donderdag 19 juni 2008 16:43 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Het hoeven geen hoge bedragen te zijn, maar clubs halen gewoon geen spelers meer die niet met een hoge transfersom akkoord gaan. Zo is het in Spanje gegaan en zo zal het hier ook gaan. En als het zo is als jij voorstelt dan had Huntelaar echt geen afkoopsom opgenomen als waarvoor hij nu naar Ajax is gegaan, zelfde met Alves. Voor Heerenveen een goede reden om een andere speler te halen die beter aan hun voorwaarden voldoet. Zo gaat het bij alle clubs werken en dan wordt je als spelers gedwongen wel hoge afkoopsommen te accepteren.

Overigens wil PSV voortaan iedereen een afkoopsom in het contract laten opnemen, om meer zekerheid te hebben. Uiteindelijk zal het echter niet gaan werken.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_59541354
Hou maar op Montana....je probeert op een zielige manier je gelijk hier te krijgen, dat het arrogant is van Heerenveen om zijn spelers niet te verkopen aan ons aller Ajax. En dat het stom is en niet lief en debiel en kapitaalvernietiging etc. Kun je niet hier gewoon oprotten en bij je eigen clupje gaan lopen huilen?

Je bent nu al sinds topic 2 bezig om Sulejmani op te eisen en ik hoop dat je erin stikt gozer. Continu huilen over prijs te hoog, arrogant Heerenveen,etc,etc. Probeer jij maar die Huntelar te houden voor je clupje,lijkt me momenteel misschien een betere zaak.

Dan laten we de echte mensen, die wel verstand en geld hebben om te handelen, een eventuele transfer uitzoeken. Of wil je Sulejmani zo graag hebben dat je je zakgeld beschikbaar stelt?

Word een beetje ziek van je gezeik hier.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 08:44:06 #185
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59541500
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:31 schreef dagizmo het volgende:
Hou maar op Montana....je probeert op een zielige manier je gelijk hier te krijgen, dat het arrogant is van Heerenveen om zijn spelers niet te verkopen aan ons aller Ajax. En dat het stom is en niet lief en debiel en kapitaalvernietiging etc. Kun je niet hier gewoon oprotten en bij je eigen clupje gaan lopen huilen?

Je bent nu al sinds topic 2 bezig om Sulejmani op te eisen en ik hoop dat je erin stikt gozer. Continu huilen over prijs te hoog, arrogant Heerenveen,etc,etc. Probeer jij maar die Huntelar te houden voor je clupje,lijkt me momenteel misschien een betere zaak.

Dan laten we de echte mensen, die wel verstand en geld hebben om te handelen, een eventuele transfer uitzoeken. Of wil je Sulejmani zo graag hebben dat je je zakgeld beschikbaar stelt?

Word een beetje ziek van je gezeik hier.
Miralem Sulejmani wil ik er best bijhebben, maar niet te koste van alles. 12 miljoen euro vind ik al fors.

Het is toch belachelijk dat Heerenveen "Wesley Sneijder-achtige bedragen" verlangt voor Sulejmani, terwijl Ajax waarschijnlijk al bij een bod van 25 miljoen euro wil praten over Klaas Jan Huntelaar?

Ben gewoon van mening dat men niet echt realistisch meer is bij Heerenveen, de verhoudingen zoek zijn.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:03:11 #186
89850 Proud2beDiepfries
Fryslân Boppe!!!
pi_59541833
Hou nu eens op over die 'Wesley Sneijder-achtige' bedragen.. Heerenveen verlangt echt geen 27 miljoen voor Sulejmani. Net zoals Wesley Sneijder niet te koop was, is ook Sulejmani dat niet.. Totdat er plotseling een club komt die een bod doet wat niet af te slaan is.. In het geval Sneijder 27 miljoen (+clausules?), in het geval Sulejmani waarschijnlijk iets van 18 miljoen (+- clausules)..

Mág een stabiele subtopper eens een keer de ballen hebben om "Nee" te verkopen aan een 'afgezakte' topclub wanneer het één van de grootste talenten uit de competitie betreft?
  vrijdag 20 juni 2008 @ 09:54:06 #187
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_59542957
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 08:44 schreef M0NTANA het volgende:
Ben gewoon van mening dat men niet echt realistisch meer is bij Heerenveen, de verhoudingen zoek zijn.
Dat is het geval in de hele voetbalwereld en niet alleen bij Heerenveen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_59544830
quote:
Op vrijdag 20 juni 2008 09:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is het geval in de hele voetbalwereld en niet alleen bij Heerenveen.
Mooie conclusie, tijd om een streep onder deze discussie zetten. De plaat van Montana blijft hangen.
  vrijdag 20 juni 2008 @ 11:06:07 #189
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59544880
Eens hoor, Ajax heeft weer meer geld dan heerenveen en Real Madrid weer mee dan Ajax, als wij de hoofdprijs vragen aan Real mag H;veen de hoofdprijs vragen voor Sulejmani lijkt me.

Dan kan je 2 dingen doen, dokken of je bek houden. Scout hem dan zelf maar Ajaxprutsers. .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:07:14 #190
121310 venomsnake
El Saltador
pi_59865648
quote:
'Heerenveen wil en hoeft Sulejmani niet kwijt'

Met enkele uitspraken in het tijdschrift Voetbal International blies Danny Blind, technisch manager van Ajax, deze week de transferperikelen rond Miralem Sulejmani weer nieuw leven in. Volgens het bestuurslid heeft de Amsterdamse club reeds een akkoord bereikt met de veelbelovende aanvaller van de Friese formatie.

"Maar wij zijn ook een partij in deze zaak en van overeenstemming met Ajax is nog geen sprake", benadrukt Heerenveen-directeur Henk Hoekstra donderdag in de Leeuwarder Courant. "Ajax heeft geregeld contact met ons gehad en de interesse is er. Maar nogmaals, van een akkoord is absoluut nog geen sprake."

Hoekstra benadrukt dat de Friese club Sulejmani 'niet kwijt wil en hoeft', maar laat de deur toch open op een kiertje. "Wellicht komt er een aanbieding die we niet kunnen weigeren." Eerder liet collega Yme Kuiper al optekenen dat Heerenveen alleen mee wilde aan een vertrek als er als er 'Wesley Sneijder-achtige bedragen' op tafel kwamen.

De Friezen zien een transfer naar Amsterdam ook niet als een positieverbetering, omdat beide clubs komend seizoen uitkomen in het UEFA Cup-toernooi. De negentienjarige Sulejmani heeft een fraai eerste seizoen achter de rug. De Servische aanvaller, die op 6 februari van dit kalenderjaar debuteerde als international tegen Wit-Rusland, was een van de smaakmakers in Friesland.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:08:35 #191
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_59865688
Sja, heerenveen heeft ook gewoon gelijk. Dokken of je bek houden.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_59865703
Gaan we weer?
pi_59865720
Never a dull moment
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:12:21 #194
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59865786
quote:
"Wellicht komt er een aanbieding die we niet kunnen weigeren."
pi_59865893
quote:
dat Heerenveen alleen mee wilde aan een vertrek als er als er 'Wesley Sneijder-achtige bedragen' op tafel kwamen

toch vind ik het wel raar dat Heerenveen zo'n optie open houdt, dan krijg je dat hele circus weer. zeg gewoon dat je hem onder geen beding verkoopt - als iemand 125 miljoen biedt, zie we wel weer verder
pi_59865950
we pikken gewoon die A1 spits van ze en laten Sulejmani daar, kunnen we het geld mooi gebruiken voor 2 verdedigers.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:19:21 #197
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59865983
Van mij hoeft hij niet per se te komen, in elk geval niet voor een Wesley Sneijder-achtig bedrag. Maar goed, zo'n arbitragezaak hoeft van mij ook niet per se, ook al is dat de enige manier voor die jongen om nog deze zomer tegen een realistisch bedrag bij Ajax terecht te komen. Het ligt er dus net aan hoe graag Sulejmani naar Ajax vertrekt/Heerenveen verlaat, uiteindelijk zal hijzelf degene zijn die bepaalt of hij vertrekt.
  donderdag 3 juli 2008 @ 14:22:40 #198
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59866085
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
we pikken gewoon die A1 spits van ze en laten Sulejmani daar, kunnen we het geld mooi gebruiken voor 2 verdedigers.
Op zich wel slim van Ajax, gewoon jongens bij Heerenveen wegkapen net voor hun doorbraak. Miralem Sulejmani zal vorig jaar rond deze tijd niet veel meer gekost hebben dan Darko Bodul nu.
pi_59866259
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:22 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Op zich wel slim van Ajax, gewoon jongens bij Heerenveen wegkapen net voor hun doorbraak. Miralem Sulejmani zal vorig jaar rond deze tijd niet veel meer gekost hebben dan Darko Bodul nu.
precies, gewoon slimmer zijn. laat ze maar stikken in hun Sneijder-achtige bedragen.
pi_59866423
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 14:18 schreef DJ_Ryow het volgende:
Dit is toch ook daadwerkelijk gebeurd? Staat me iets van bij dat er een spits van de A's naar Ajax is gegaan/zou gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')