Ik had het daarvoor over de dronken camera en dacht dus dat ze wel begreep waar ik het over hadquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zeg dat dan wat aardiger![]()
*voelt zich nu wel erg de moeder van de SC
sorry voor mijn botheidquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
Jajoh, ik haal die wazige er wel af. klaar
You're. Vraag maar aan Piles, het werd gisteren bij Friends nog even uitgelegd.quote:
Het spijt me. kzal het verdanderenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
You're. Vraag maar aan Piles, het werd gisteren bij Friends nog even uitgelegd.
Scherp for the winquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
Komen er vanavond nog wel andere op?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:06 schreef Milou__ het volgende:
Hij is zomaar opeens weggegaan. Dus ik weet het nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Jipje het volgende:
Wat is er met piles gebeurd? Moest die naar het archief of mocht ie niet meer internetten?
Dat dusquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hij is zomaar opeens weggegaan. Dus ik weet het niet
En dat is natuurlijk te moeilijk voor emquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Piles het volgende:
Ik ga gewoon de rest van de middag alleen nog serieuze posts plaatsen
Hmm. Zouden ze dan toch z'n internetaccount geblokkeerd hebben?quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
Ow ik zie het al:
[..]
En dat is natuurlijk te moeilijk voor em
Zou best eens kunnenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef Jipje het volgende:
[..]
Hmm. Zouden ze dan toch z'n internetaccount geblokkeerd hebben?
Grapje zekerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef nicomart het volgende:
Het is dat hij zo ver weg woont anders had er iemand bij m moeten gaan checken
Nouja, hij zei de vorige keer dat we zn telefoonnummer uit z'n posts konden halen...quote:
Dan is hij de eerste die het maaktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zou best eens kunnenOf internet ligt er gewoon uit
2 mensen 1 gedachtequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
of hij zit gewoon heel sneaky mee te lezen
Dat kan heel nederland.... dus daar is weinig sneaky aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
of hij zit gewoon heel sneaky mee te lezen
of het is nu echt een zooitje in het archiefquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:24 schreef Jipje het volgende:
Ow ik zie het al:
[..]
En dat is natuurlijk te moeilijk voor em
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:27 schreef nicomart het volgende:
[..]
of het is nu echt een zooitje in het archief
Nog 27quote:
Op een camping.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:31 schreef Yesse het volgende:
Woonde Piles nou in Middelburg of Zierikzee? of Terneuzen?
Ja die hebben bliksem inslag gehad dus zijn verbinding is wegquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Op een camping.
Onee, met een minicamping in de achtertuin
Bluf dat je echt beltquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:33 schreef Yesse het volgende:
Want: Woningcorporaties in Zeeland:
Wst. Zeeuwsch-Vlaanderen (Breskens)
RWS (Goes)
Woongoed (Middelburg)
WBV Clavis (Terneuzen)
L' Escaut Woonservice (Vlissingen)
WBV Zeeuwland (Zierikzee)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
Stage SC en het mysterie van de verdwenen vlegel
Of "Doerak"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:40 schreef nicomart het volgende:
Stage SC en het mysterie van de verdwenen vlegel
Q!quote:
Hiquote:
Over wie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef nicomart het volgende:
En we gaan er met z'n allen over.. uhm.. laat maar
Ja goed man! Ben inmiddels werkendequote:
Heen?quote:
Ik ben niet jaloersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef jna het volgende:
[..]
Niet op antwoorden, dalijk wordt ze jaloers
verdwenen in ieder geval.. we zijn er nog niet vanuit gegaan dat hij daadwerkelijk overleden isquote:
Ah, ik heb al een "huis" en ook aan het werk full-timequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:48 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja goed man! Ben inmiddels werkende
Dus nu aan het huis-shoppen enzo, gaat eindelijk de goede kant op
Je gaat het haast denken jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:51 schreef Californium het volgende:
Hier alweer
Ja tis bijna niet meer bij te houdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat terwijl Piles verdwenen is
of is ie bij jou?
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje
Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
iPod in en lekker wandelen met dit weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:59 schreef nicomart het volgende:
ik ga dr ook rustig aan weer eens vandoor.. heb geen zin meer hoewel ik nog een half uur op de boot moet wachten. Het is toch een kwartiertje lopen dus alles op het gemakkie doen
Ja, hoi....quote:
Wat doe je voor werk dan ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef The_Dean het volgende:
Ik moet nog beginnen straks
Maarja, als jullie weer moeten beginnen slaap ik lekker
Testerquote:
Waar? Ik weet dat er in Elst ook zo'n bedrijf zit toevalligquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Tester
Ik test boards die ze maken in de fabriek. Laat er allerlei verschillende testen op los voordat ze naar de klant gaan.
En dat gebeurd in ploegendienst.
Leeuwardenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Waar? Ik weet dat er in Elst ook zo'n bedrijf zit toevallig
Wat versta je onder boards trouwens?quote:
PCB's als in printplatenquote:
Dat dacht ik al ja...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:17 schreef The_Dean het volgende:
[..]
PCB's als in printplaten
Electronicabedrijf dus
Inderdaad en er is nog een live show ook vandaag.. Er is een of andere grote sleepboot aan het stunten op de maas.. Wel geinig alleen beweegt heel dat platform hier als een gekquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:01 schreef jackson het volgende:
[..]
iPod in en lekker wandelen met dit weer
Bij mijquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:52 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja tis bijna niet meer bij te houden
En dat terwijl Piles verdwenen is
of is ie bij jou?
Repelsteeltjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
Naar huis
Wie weet wie weet waar Pilesje is en hoe dat heet.
Wie?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:27 schreef Yesse het volgende:
Naar huis
Wie weet wie weet waar Pilesje is en hoe dat heet.
MTS Electronica, nivo 4quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat dacht ik al ja...
Welke opleiding heb je daar voor gevolgd, of niets specifieks ?!
Ze zijn mij aan het zoeken denk ikquote:
OMG!! HE HAS A LIFEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:42 schreef Piles het volgende:
[..]
Ze zijn mij aan het zoeken denk ik
Maar doe geen moeite om op mij te reageren. Ik ben gelijk weer weg en vanavond laat mss weer hier.
Niks ernstig, dus maak jullie vooral geen zorgen
quote:
Was het maar wasquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:45 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was het maar wasHet is nog steeds was
Moe....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 20:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verveel meEr is niets leuks op tv, ik heb geen zin om te gamen en op FOK! valt ook niets te beleven
Daar heb ik geen last van. Ga over een uurtje maar naare bed denk ik. Vanochtend had ik wel weer moeite met wakker worden. Zelfs toen ik al op mijn werk was gekomen met de auto.quote:
Nou bij deze danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey Milou![]()
Ik ken jou helemaal niet
Dat heb ik ook wel eens..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje op de radio dat ik wel goed vond, maar nu weet ik niet meer van wie is het, hoe het liedje heet en ook niet meer hoe het liedje gaatDus dat zoekt vrij lastig
![]()
Kom je hier al langer, want ik heb je hier nooit gezien. En nee, ik lees nooit terug. Ik heb ook nog een levenquote:
Euhm paar weken. Eigelijk alleen overdag. Normaal heb ik savonds betere dingen te doen dan fokken. Maar vandaag verveel ik mequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Kom je hier al langer, want ik heb je hier nooit gezien. En nee, ik lees nooit terug. Ik heb ook nog een leven![]()
Kun je op de site van de omroep geen playlist vinden van omstreeks de tijd dat je het hoorde? Dan kun je al iets gerichter zoeken, zeker met Youtube moet het dan geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik hoorde vandaag een liedje op de radio dat ik wel goed vond, maar nu weet ik niet meer van wie is het, hoe het liedje heet en ook niet meer hoe het liedje gaatDus dat zoekt vrij lastig
![]()
best wel ja, en waarschijnlijk hoor ik 'em morgen weer op de radio of zo, maar dan waarschijnlijk precies wanneer ze of niet zeggen hoe het liedje heet, of op een moment, dat ik het niet op kan schrijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:15 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens..
Knetter irritant
ik verveel me ook vandaag, ik kom normaal overdag niet op FOK! omdat dat niet echt handig is op mijn werk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euhm paar weken. Eigelijk alleen overdag. Normaal heb ik savonds betere dingen te doen dan fokken. Maar vandaag verveel ik me
Ik weet niet meer om welke tijd ik het liedje hoordequote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Kun je op de site van de omroep geen playlist vinden van omstreeks de tijd dat je het hoorde? Dan kun je al iets gerichter zoeken, zeker met Youtube moet het dan geen probleem zijn.
hey LeEquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
hey ReM
* eens is met ReM qua weer enzo.
Welke is dat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de EK theme song trouwens wel weer goed![]()
gewoon weer rustig, lekker doorwerken enzo, vermaak me nog altijd prima daarquote:
Can you hear me - Enrique Iglesiasquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:22 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Welke is dat?
Ik heb trouwens heletijd dat nieuwe liedje van the partysquad in mn hoofd.. ook niet zo prettig
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
gewoon weer rustig, lekker doorwerken enzo, vermaak me nog altijd prima daar
Oh die is goed ja, kloptquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Can you hear me - Enrique Iglesias
Ik heb wel smaak hoorquote:
ja goed? het had ook zomaar een themesong kunnen zijn van een begrafenis ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vind de EK theme song trouwens wel weer goed![]()
Ik kom anders al helemaal in de EK stemmingquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:34 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja goed? het had ook zomaar een themesong kunnen zijn van een begrafenis ofzo
die ken ik nog niet, volgens mij, hoe heet die, dan haal ik 'em ff binnenquote:
goede tekst ja.. "I don't wanna work today!!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij heb ik het liedje dat ik zocht gevonden![]()
No stress - Laurent Wolf
Voilet sky.. ofzo ietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
die ken ik nog niet, volgens mij, hoe heet die, dan haal ik 'em ff binnen
Edit: heb net Violet Hill geluisterd, nu ff binnenhalen.
precies en die draaide ze rond een uur of twee/drie. Net op het moment, dat je je dip krijgt, zeg maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
goede tekst ja.. "I don't wanna work today!!"
wellicht tot morgenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 21:49 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Voilet sky.. ofzo iets![]()
Ik ga tv kijken en dan slapen..
Tot morgen ofzo
Ben je verdrietig?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
* luistert Sara Bereilles - Love song, en hierna Coldplay - Violet Hill en dan Laurent Wolf - No stress en dan naar bed
no stress is toch heel vrolijk?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:20 schreef eer-ik het volgende:
[..]
nee hoor, maar sulks een depressieve muziek
Dacht het effe
Maar goed, truste
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 22:25 schreef Houniet het volgende:
Cali?
Caliquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ben er weerwas film kijken met me huisgenoten...Jullie hebben me gemist...
![]()
Kom terug Hou
Ik wilde net de politie bellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:01 schreef Piles het volgende:
Mag ik me hier ook nog even melden voordat sommige mensen niet kunnen slapen vannacht
Ja dat moest ik even kwijtquote:
aww....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:16 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ja dat moest ik even kwijt!
Nu slapen!
Heul misschien een optiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 23:18 schreef Californium het volgende:
[..]
aww....![]()
![]()
Ik ga ook![]()
Donderdag trouwens Beestfeest @ doornroosje te Nijmegen...
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:04 schreef Californium het volgende:Top 100 van dinsdag 3 juni 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 212 JortK
02. 159 tong80
04. 132 Piles
05. 131 Yesse
12. 102 Milou__
15. 093 jna
18. 081 eer-ik
22. 080 Houniet
34. 071 nicomart
51. 057 Californium
83. 044 Bravebart
91. 042 Jipje
tis druk in de lijst vandaag
Milou is goed bezig
quote:
drink jij amstel?quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Ik ben ondertussen al weer een half uur op mn stage
Amstel zwaar ftw.quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:31 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Ik kom uit de Achterhoek, daar drinken ze Grolsch![]()
Maar eigelijk drink ik weinig bier
quote:
Ik ben er hopelijk om negen uurquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:26 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Moet ook gebeuren![]()
Ik ben ondertussen al weer een half uur op mn stage
Je kent mij nietquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:37 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik toch wel benieuwd wie je bent, aangezien je uit Didam komt
Hmm, toch blijf ik benieuwdquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Je kent mij niettenminste...Ik heb jouw foto's gezien en ik ken jou niet....dus ik denk dat jij mij ook niet kent
![]()
quote:
Ja ik heb wel hyvesquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:44 schreef Californium het volgende:
[..]
Je hebt zeker geen hyveshad ik kunnen checken of we een connectie hebben
Je bent niet te vinden via de naam die in je fobo staatquote:
Ha Caliquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:34 schreef Californium het volgende:
[..]
Goedemorgen Erik![]()
BierRachel is wel mooi
Kloptquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Je bent niet te vinden via de naam die in je fobo staat
Erikquote:
Vind je het gek dat ik je niet kan vinden Truusquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik je niet kan vinden Truus
Maar we hebben een Connectie3 zelfs
Aike, Joyce en Milja
Aike - Ging ik vroeger wel eens mee omquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Vind je het gek dat ik je niet kan vinden Truus
Maar we hebben een Connectie3 zelfs
Aike, Joyce en Milja
Hoe ken jij die![]()
Is dat jouw neefquote:Op woensdag 4 juni 2008 08:54 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aike - Ging ik vroeger wel eens mee om
Joyce - Welke Joyce bedoel je![]()
En Milja heeft verkering met mn neef
Nee...quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:55 schreef Jipje het volgende:
Goedemorgen!
Hebben jullie nog iets van Piles gehoord?
Aikequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:56 schreef Californium het volgende:
[..]
Is dat jouw neefGrappig
En ik denk Joyce hageman...
Zijn alle drie collega's of waren collega's
Milja![]()
Joyce en Aike
quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:58 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Aike![]()
Joyce ken ik niet echt.. Ik heb wel eens tegen dr gevoetbalt, daar ken ik haar van![]()
Milja, ja apart meisje.. maar ze is wel aardig![]()
Dan ken je Rutger (haar vriend) ook
Ja idd, plus de reactie: hij heeft een leven!quote:Op woensdag 4 juni 2008 08:57 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Gister was hij er nog wel ff, las ik terug
Werkte jij ook bij de C1000 dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet persoonlijk...voordat Milja bij ons vertrok had ze het nog welleens over hemWas gewoon een collegatje van me...
En apart is ze zeker
Zou kunnen...of hij zit gewoon op stage weer mee te lezen en keihard te lachen nuquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:00 schreef Jipje het volgende:
[..]
Ja idd, plus de reactie: hij heeft een leven!
Zou dat dan toch eindelijk?![]()
Neequote:
Oh op die manierquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:04 schreef Californium het volgende:
[..]
NeeZe heeft ook 4 maanden bij de Blokker gewerkt toen ze ook bij de C1000 werkte
![]()
Misschien ja, grote kansquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:02 schreef Californium het volgende:
[..]
Zou kunnen...of hij zit gewoon op stage weer mee te lezen en keihard te lachen nu
jah...Ze moet het er vast een keer over hebben gehadquote:
heeeeeeeeeeeeel verdachtquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
jah...Ze moet het er vast een keer over hebben gehadtis maar een apart mens.....Oude mensen bij de kassa afsnauwen en toen ze er net 3 maanden werkte vertelde ze ons(de mensen die er 3 jaar werkte) wat wij moesten doen
![]()
Heel apart jahze was de baas het lievelingetje...totdat we een nieuwe baas kregen
goedemorgen Yesse!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:01 schreef Yesse het volgende:
Gooooooooooooooooooooooooooooooooooodmorning
Niet dat we naar de luisteren hoorquote:
Haha ja zo is ze wel. Vroeger noemde we haar ook altijd wortelquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:08 schreef Californium het volgende:
[..]
jah...Ze moet het er vast een keer over hebben gehadtis maar een apart mens.....Oude mensen bij de kassa afsnauwen en toen ze er net 3 maanden werkte vertelde ze ons(de mensen die er 3 jaar werkte) wat wij moesten doen
![]()
Heel apart jahze was de baas het lievelingetje...totdat we een nieuwe baas kregen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Haha ja zo is ze wel. Vroeger noemde we haar ook altijd wortel
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:11 schreef Californium het volgende:
[..]
Niet dat we naar de luisteren hoor![]()
En dus totaal ongeschikt om bij ons te werken...en ze ontkent het misschien maar de nieuwe baas heeft haar eruit gewerkt omdat ze er nooit was...zelfs zegt ze dat het haar keuze was
Jij bent goed uitgeslapen of niet?quote:
Een klein beetjequote:
Hoi Nieuweling.. vertel.. wat doe je? wie ben je? En waar doe je dat?quote:
Als Piles ooit nog terug komtquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:21 schreef nicomart het volgende:
[..]
Hoi Nieuweling.. vertel.. wat doe je? wie ben je? En waar doe je dat?
Oh en Jipje, Piles zou ons vandaag alles uitleggen als iedereen er weer zo'n beetje zou zijn.
Haha, dankjequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:20 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hoi![]()
Je ondertitel is van een geniaal lied
Welkomquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dankje.
Ik ben René. 18 lentes jong. Doe MBO, bank en verzekeren en ik loop stage bij de ABN AMRO in Putten.
jaa.. gisteravond was hij er nog heel even. Hij is dus niet dood in ieder geval en hij beloofde toen dat hij vandaag uitleg zou geven.quote:
Hoiiiiiiiiiquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dankje.
Ik ben René. 18 lentes jong. Doe MBO, bank en verzekeren en ik loop stage bij de ABN AMRO in Putten.
Misschien.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaa.. gisteravond was hij er nog heel even. Hij is dus niet dood in ieder geval en hij beloofde toen dat hij vandaag uitleg zou geven.
Ik wacht in spanning afquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaa.. gisteravond was hij er nog heel even. Hij is dus niet dood in ieder geval en hij beloofde toen dat hij vandaag uitleg zou geven.
Hoelang moet je stage lopen dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Dankje.
Ik verveel me nu eigenlijk al best wel.Moet tot kwart over 5
.
Ben je net begonnen? En dan ben je hier wel op je plekquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:27 schreef NoelGallagher het volgende:
Dankje.
Ik verveel me nu eigenlijk al best wel.Moet tot kwart over 5
.
Ik tot 5quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben je net begonnen? En dan ben je hier wel op je plek![]()
Ik moet nog tot half 6
26 mei tot 20 juni:')quote:
Pff, das klotequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ben je net begonnen? En dan ben je hier wel op je plek![]()
Ik moet nog tot half 6
Welkomquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:24 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Haha, dankje.
Net als jou dan denk ik...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:17 schreef Yesse het volgende:
[..]
Een klein beetjeMaar ik probeer over mn moe zijn heen te blij-zijn
![]()
Hoe is het met jou?
Spannendquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
Uhm hij heeft een vriendin gevonden en een hele lange en slopende nacht gehadquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:26 schreef nicomart het volgende:
[..]
quote:
Zo voel ik me ookquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:32 schreef Jipje het volgende:
[..]
Net als jou dan denk ik...Alleen durf ik te zeggen dat ik gewoon totaal niet uitgeslapen ben... en ik heb eigenlijk ook geen zin om vrolijk te zijn...
![]()
Ow en ik heb het eigenlijk heel druk maar weinig zin vandaag...![]()
Maar verder gaat alles goed
Misschien had ie toch de archiefkasten omgegooid en moest ie die opruimenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:33 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Uhm hij heeft een vriendin gevonden en een hele lange en slopende nacht gehad.. of zit Piles weer stiekem mee te lezen
quote:
ABN Amro en een PSV fan, bijt dat niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Pff, das klote.
Gelukkig moet ik elke maandag om 12 uur beginnen, dat compenseert die lange dagen wel.
Haha join the clubquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Dan zijn we in ieder geval niet alleen![]()
Dan had ie zeker een hele wilde nacht in het archiefquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:34 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien had ie toch de archiefkasten omgegooid en moest ie die opruimen
Dat vroeg ik me ook afquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
ABN Amro en een PSV fan, bijt dat niet?
"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een moe gezicht, je bent erbijijijijijij je bent erbij!"quote:
Ik zit op werk, vandaar de trage reactiequote:Op woensdag 4 juni 2008 08:51 schreef Californium het volgende:
[..]
ErikJah gaat prima
Jij...
Zo maar eens naar stage toe
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Jipje het volgende:
[..]
"Ik heb een clubje opgericht voor mensen met een moe gezicht, je bent erbijijijijijij je bent erbij!"
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dan had ie zeker een hele wilde nacht in het archief
NoelGallagher zal wel denken.. waar gaat dit over
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:36 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Hahah spreek voor jezelf.. Ik heb nog geen wallen
ABN Amro is geen shirtsponsor meer van Ajaxquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Whoei, ik behoor tot de belangrijkste personenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Komt ie vast snel genoeg achter
De belangrijkste personen zijn er al toch? Yesse, Milou, ik, Cali zal er zo wel weer zijn, jij bent er, het wachten is op bart en Piles?
Gelukkig is ABN-AMRO geen sponsor meer van Ajax.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Maar wel heel lang geweest... En dat is toch pas vanaf volgend seizoen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef PieterBas het volgende:
[..]
ABN Amro is geen shirtsponsor meer van Ajax
Nog leuker: Eindhovenaar en Ajaciedquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
wonen in Rotterdam en Ajacied zijn kan ook gewoon
Ik heb ze weggewerkt met make-upquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
Die van mij zijn ook nog niet te zien, ik heb een bril op![]()
Kloptquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
De belangrijkste personen zijn er al toch? Yesse, Milou, ik, Cali zal er zo wel weer zijn, jij bent er, het wachten is op bart en Piles?
Voor Piles zeker, dacht ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Whoei, ik behoor tot de belangrijkste personen
Jij kunt gedachtes lezen?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
NoelGallagher zal wel denken.. waar gaat dit over
En een Fortis rekening hebben als Ajacied kan ook gewoon..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef nicomart het volgende:
wonen in Rotterdam en Ajacied zijn kan ook gewoon
quote:
ja joh.. sla mij maar overquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:37 schreef Jipje het volgende:
[..]
![]()
Komt ie vast snel genoeg achter
Ik heb zo mijn kwaliteiten... Misschien ben ik ook wel een medium..quote:
Uhu. Ik word wel de hele tijd geconfronteerd met kleine kinderen die een Ajax-rekening willen openen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:38 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nee. Maar wel heel lang geweest... En dat is toch pas vanaf volgend seizoen?
Owja, sorry Nico, ik was je even vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja joh.. sla mij maar over
JNA is er ook nog niet, maar die komt altijd surinaamse tijden
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Uhu. Ik word wel de hele tijd geconfronteerd met kleine kinderen die een Ajax-rekening willen openen.
heel goedquote:
En Nico natuurlijkquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:39 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja joh.. sla mij maar over
JNA is er ook nog niet, maar die komt altijd surinaamse tijden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |