Verdorie.. weer een vrouw die me 's ochtends weer is vergetenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:40 schreef Jipje het volgende:
[..]
Owja, sorry Nico, ik was je even vergeten
tis nog vroeg...
Altijd die vrouwen hequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:43 schreef nicomart het volgende:
[..]
Verdorie.. weer een vrouw die me 's ochtends weer is vergeten
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:41 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel goed
Maar qua rivaliteit is Rotterdam en Amsterdam toch nog iets groter. Bij Ajax Feyenoord wil ik nooit te dicht bij het uitvak zitten, zodat ik niet herkend kan worden
In Eindhoven zijn ze alleen qua kampioenschappen een concurrent van Ajax
Ik ben toch verantwoordelijk voor ruim 28 topicsquote:
Ik hou van een lieve sfeerquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef Jipje het volgende:
Jeetje. Wat een lieve titels elke keer Yesse
Zit niet op stage, momenteel dan.. maar het was informeel, maar was not-done om te doelloos te gaan surfen.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe is de sfeer bij jullie op stage? Formeel of informeel? En is het bij jullie toegestaan om op internet te surfen?
De sfeer is wel goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Hoe is de sfeer bij jullie op stage? Formeel of informeel? En is het bij jullie toegestaan om op internet te surfen?
En Dean en Kuno danquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
De belangrijke mensen lijst:
Jipje
Cali
Milou
Nico
JNA
PB
BB
Pili
Houniet
Eer-ik
Crossje (natuurlijk belangrijk voor het niet sluiten van onze topics)
En nu hopen we natuurlijk ook op Noel![]()
Heel informeel (reclamebureau) maar ik mag wel surfen maar niet zo vaak als dat ik nu doe denk ikquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik had het toen na die rellen van beverwijk. Had ik ook via via kaartjes kunnen regelen. Toen werd het ook 3-0 ofzo en ik zat net te doen of ik baalde. En achter me zat een hele grote brede feyenoorder te roepen tijdens een relletje in een ander vak: "Het is zo'n tyfusjood! Ze moeten hem helemaal doodschoppen!!". Dus ik zat daarvoor zo van.. uhm... jaaa, nou inderdaad..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Een paar keer naar Feyenoord geweest, mijn vaders werk hebben seizoenskaarten.. Stond Ajax met na 30min al met 4-0 voor, moest ik heel veel moeite doen om niet te gaan juichen
Ojaquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:47 schreef PieterBas het volgende:
[..]
En Dean en Kuno dan
en Bootje voor het ... vermaak
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Das minder... Ben je toch weer blij als je veilig thuis bent of niet?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:47 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik had het toen na die rellen van beverwijk. Had ik ook via via kaartjes kunnen regelen. Toen werd het ook 3-0 ofzo en ik zat net te doen of ik baalde. En achter me zat een hele grote brede feyenoorder te roepen tijdens een relletje in een ander vak: "Het is zo'n tyfusjood! Ze moeten hem helemaal doodschoppen!!". Dus ik zat daarvoor zo van.. uhm... jaaa, nou inderdaad..
Present!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:45 schreef Yesse het volgende:
De belangrijke mensen lijst:
Jipje
Cali
Milou
Nico
JNA
PB
BB
Pili
The Dean
Houniet
Eer-ik
Crossje (natuurlijk belangrijk voor het niet sluiten van onze topics)
En nu hopen we natuurlijk ook op Noel![]()
Zozo, nooit betrapt?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:46 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zit niet op stage, momenteel dan.. maar het was informeel, maar was not-done om te doelloos te gaan surfen.
Jij mag dan ook iets heel hips maken voor je afstuderenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..
Same here. Denk alleen dat veel op forum zitten niet onder een beetje surfen valtquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef nicomart het volgende:
[..]
heel relaxed.. voor mij scriptie moest ik natuurlijk veel onderzoek doen op internet, maar een beetje surfen is ook ok. Verder mag ik gewoon 5 dagen in de week en 8 uur per dag bezig zijn met mijn afstuderen en word ik niet lastiggevallen voor klusjes..
quote:
Ja maar dat zien wij natuurlijk andersquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Same here. Denk alleen dat veel op forum zitten niet onder een beetje surfen valt
Hoi welkomquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:44 schreef NoelGallagher het volgende:
Ja, ik heb hem zelfs gePM'd maar hij reageerde nietquote:
Jawel, maar ze zeiden er niet veel van.. Alleen wat tijdens het rondje kritiek wat ik kreeg nadat ik zei dat ik moest stoppen.quote:
Waarom komt kuno niet meer? Dean is geen stageloper meer, komt hier ook niet zoveel meer. Die slaapt nu als wij hier zijnquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
OjaHOE kan ik Dean vergeten..
En Kuno komt niet meer![]()
en Bootje is ook verdwenen na zijn blunder
Als hij niet reageert op jouw PM's... dan zal hij toch echt bezig zijn met iets of iemandquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zelfs gePM'd maar hij reageerde nietHij zit dus waarschijnlijk niet mee te lezen, of hij reageert nu ook niet meer op mij
Hij zal zich toch serieus niet aangevallen voelen...Hij weet toch dat we van m houdenquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja, ik heb hem zelfs gePM'd maar hij reageerde nietHij zit dus waarschijnlijk niet mee te lezen, of hij reageert nu ook niet meer op mij
ja inderdaad.. dat is echt niet fijn. Zag ik ook nog andere mensen daar die wisten dat ik ajacied was enzo. Dus ik elke keer wegduiken, zodat ze niet "per ongeluk" daar iets over zouden zeggen enzoquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef Jipje het volgende:
[..]
Das minder... Ben je toch weer blij als je veilig thuis bent of niet?
klopt!quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:49 schreef Yesse het volgende:
[..]
Jij mag dan ook iets heel hips maken voor je afstuderen
Nu wordt het toch wel echt een bizarre situatiequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kuno wilde het wat rustiger aan gaan doen en is nu sowieso op weg naar huisquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:51 schreef Jipje het volgende:
[..]
Waarom komt kuno niet meer? Dean is geen stageloper meer, komt hier ook niet zoveel meer. Die slaapt nu als wij hier zijn
En boot is inderdaad verdwenenWas wel sneu trouwens... Hoop voor me dat het allemaal nog een beetje positief wordt...
Wat moet je maken dan, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef nicomart het volgende:
[..]
ja inderdaad.. dat is echt niet fijn. Zag ik ook nog andere mensen daar die wisten dat ik ajacied was enzo. Dus ik elke keer wegduiken, zodat ze niet "per ongeluk" daar iets over zouden zeggen enzo
En ik ben zelf helemaal niet zo van kutfeyenoorders enzo.. Ik ben gewoon voor ajax en ik wil dat mijn club wint en dat de rest gewoon verliest zodat mijn club kampioen wordt
[..]
klopt!
dr zit een raar luchtje aan deze zaakquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef Jipje het volgende:
[..]
Nu wordt het toch wel echt een bizarre situatie
Misschien mag ie gewoon echt niet meer internetten op zn stage..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Hij zal zich toch serieus niet aangevallen voelen...Hij weet toch dat we van m houdenen dat we het allemaal niet menen....Dat kan haast niet want ik heb dat gesprek al eens met hem gevoerd...
![]()
Ik weet niet
Gezelligquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:52 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik doe m'n best.
Moet de tijd toch een beetje volmaken. Vooral als er geen klanten zijn.
Maar hij ging het ons vandaag vertellen...Na stage danquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien mag ie gewoon echt niet meer internetten op zn stage..
Daar had hij het gisteren niet overquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:54 schreef Jipje het volgende:
[..]
Misschien mag ie gewoon echt niet meer internetten op zn stage..
Boot is ontslagen van zn stage na zn fraude, dat weet je toch? En ik denk dat ie daar heel erg gefrustreerd over is en misschien wordt ie er alleen maar aan herinnerd hier. Ofzo...quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef Yesse het volgende:
[..]
Kuno wilde het wat rustiger aan gaan doen en is nu sowieso op weg naar huisHij kwam geloof ik nog wel naar de meet..
Maar Dean is wel![]()
en dus belangrijk
Ja ben benieuwd waarom Bootje hier nu niet meer is
wat dan wat dan wat dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:55 schreef Yesse het volgende:
[..]
Daar had hij het gisteren niet overMaar misschien heeft hij het wel verzwegen
![]()
Blijkbaar de dochter van Dirk Kuyt niet.. want die zong vlakbij van Basten... helemaal niks in Amsterdam. Ik moest toen best lachen, toen ik het op tv zagquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef nicomart het volgende:
ja inderdaad.. dat is echt niet fijn. Zag ik ook nog andere mensen daar die wisten dat ik ajacied was enzo. Dus ik elke keer wegduiken, zodat ze niet "per ongeluk" daar iets over zouden zeggen enzo
En ik ben zelf helemaal niet zo van kutfeyenoorders enzo.. Ik ben gewoon voor ajax en ik wil dat mijn club wint en dat de rest gewoon verliest zodat mijn club kampioen wordt
jaaaa.. hoe vertel ik dat kort..quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wat moet je maken dan, als ik vragen mag?
Hipquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaaaa.. hoe vertel ik dat kort..
Bedrijf maakt een site waar mensen de wegenkaart van Nederland kunnen aanpassen voor (in principe) hun eigen navigatieapparaat en dat ook kunnen delen met anderen. En ik maak daar een commercieel product van, zodat ze er ook nog wat geld mee kunnen verdienen..
Dat klinkt wel als een leuk uitdagende opdracht.quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bedrijf maakt een site waar mensen de wegenkaart van Nederland kunnen aanpassen voor (in principe) hun eigen navigatieapparaat en dat ook kunnen delen met anderen. En ik maak daar een commercieel product van, zodat ze er ook nog wat geld mee kunnen verdienen..
Tofquote:Op woensdag 4 juni 2008 09:57 schreef nicomart het volgende:
[..]
tja.. kinderen hequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijkbaar de dochter van Dirk Kuyt niet.. want die zong vlakbij van Basten... helemaal niks in Amsterdam. Ik moest toen best lachen, toen ik het op tv zag
quote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 09:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat klinkt wel als een leuk uitdagende opdracht.
danku dankuquote:
Waarneer moet het af zijn dan?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
[..]
danku danku
Het is alleen nog een paar dagen doorwerken om het af te krijgen
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:02 schreef nicomart het volgende:
[..]
[..]
[..]
danku danku
Het is alleen nog een paar dagen doorwerken om het af te krijgen
de 12e moet alles ingeleverd worden. Maar vrijdag eindigt officieel mijn stage hier, maar ik zit ook wel dicht tegen het eindproduct aan. En ik mag volgende week nog wel langskomen om wat puntjes op de i te zetten enzo.quote:
Dirrekiequote:Op woensdag 4 juni 2008 09:56 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Blijkbaar de dochter van Dirk Kuyt niet.. want die zong vlakbij van Basten... helemaal niks in Amsterdam. Ik moest toen best lachen, toen ik het op tv zag
Spannendquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
de 12e moet alles ingeleverd worden. Maar vrijdag eindigt officieel mijn stage hier, maar ik zit ook wel dicht tegen het eindproduct aan. En ik mag volgende week nog wel langskomen om wat puntjes op de i te zetten enzo.
jaa.. op school waren ze laatst al erg enthousiast en mijn scriptie is eignelijk al helemaal perfect en goed. Deze afstudeerstage is voor het eerst dat ik iets redelijk op tijd af hebt. Ik heb mezelf er ook over verbaasd.quote:
Mag je de planten water gevenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:05 schreef NoelGallagher het volgende:
brb, IK HEB EEN KLUSJE TE DOEN, WOEHOE
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:07 schreef nicomart het volgende:
[..]
jaa.. op school waren ze laatst al erg enthousiast en mijn scriptie is eignelijk al helemaal perfect en goed. Deze afstudeerstage is voor het eerst dat ik iets redelijk op tijd af hebt. Ik heb mezelf er ook over verbaasd.
Mooiste is dat ze op school daardoor ook niet al te hoge verwachtingen hadden van me, dus ze zijn nu echt superenthousiast dat ik eindelijk eens wat goeds maak
Klasgenootje deed de afgelopen 4 jaar juist knetterhard zijn best en nu loopt het niet zo lekker en wordt hij afgerekend op het feit dat ze "meer van hem verwachtte"..
mogguh!quote:
Niet genoegquote:
Goedemorgenquote:
tja.. het valt weer eens in mijn voordeel uitquote:
doe je goedquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
heerlijk tijdstip om op te staan... desnoods met een lichte brakheid.
Wij ook niet trouwensquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We hebben hier niet eens planten.
Zelfs dat hebben wij niet.quote:
Ik heb hier een semi-dode varen naast me staan!quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:21 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
We hebben hier niet eens planten.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
En waarom hoor ik ineens niet meer bij de belangrijke mensen![]()
Die nieuwe garde hier ook ....
lerenquote:
Wat zou de Stage SC zijn zonder de oude gardequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:24 schreef HostiMeister het volgende:
En waarom hoor ik ineens niet meer bij de belangrijke mensen![]()
Die nieuwe garde hier ook ....
Ik heb een kruiperig vetplantje naast me die volgens mij binnenkort mijn computer over gaat nemenquote:Op woensdag 4 juni 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb hier een semi-dode varen naast me staan!
Zuurstof FTW!!
Als een semi-dode varen niet motiveert om hard te werken, dan weet ik het ook niet meer.quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:25 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ik heb hier een semi-dode varen naast me staan!
Zuurstof FTW!!
quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik heb een kruiperig vetplantje naast me die volgens mij binnenkort mijn computer over gaat nemen
quote:
waar concludeer je dat uit?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een semi-dode varen niet motiveert om hard te werken, dan weet ik het ook niet meer.
Volgens mij ben ik hier de enige die een MBO opleiding doet?
Ik doe ook MBO, Marketing en Communicatiequote:Op woensdag 4 juni 2008 10:29 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Als een semi-dode varen niet motiveert om hard te werken, dan weet ik het ook niet meer.
Volgens mij ben ik hier de enige die een MBO opleiding doet?
Om wat goed te maken?quote:Op woensdag 4 juni 2008 10:30 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik verwacht binnen nu en 2 minuten een heel lief smsje om het goed te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |