Yep, echt genieten. Het is zo surrealistisch om dit live mee te maken, helemaal top.quote:
Stop prutsing! Het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik pruts maar wat. soms werkt het soms niet. Net Fok!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom die afschuwlijke ava terwijl er zoveel mooie caps van je zijn, deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ff nog gauw teeveepeejen. Hm is Flens haar moeder misschien, ik doe niet mee met Moear.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
Meld het hier even als je weer met Sly belt, zet ik de radio aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, ik fix mijn avatar en die shit allemaal nog wel een keer, ben nu enorm druk en post tussendoor ff wat, komt later helemaal goed
Je mag ook Joris er wel opzetten hoor Huub, of nog beter, jij en Joris om de beurtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, ik fix mijn avatar en die shit allemaal nog wel een keer, ben nu enorm druk en post tussendoor ff wat, komt later helemaal goed
Niet jokken Yvonne, we weten wel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat zeg ik..teaser..quote:
Ja, ik vind het ook geweldig!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, echt genieten. Het is zo surrealistisch om dit live mee te maken, helemaal top.
FF een TR plaatsen misschien helpt het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
kan iemand die dgkdennis geen ban geven ofzo? wat een loser, hoe triest ben je als je fokking dennis wilt nadoen.......
Banaanvragen betekent normaliter zelf een ban.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
kan iemand die dgkdennis geen ban geven ofzo? wat een loser, hoe triest ben je als je fokking dennis wilt nadoen.......
Heb je die nu? Krijg ze zelf niet eensquote:
dan is daar altijd nog het scrollwieltjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Banaanvragen betekent normaliter zelf een ban.....![]()
Maar ik ben met je eens dat hij rete-irritant is.
Ooohhh, knappe méid dat jij die Joris Goedbloed zo lang en zo overtuigend kunt spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
OK IK GEEF HET TOE, IK BEN EIGENLIJK NATASIAAAAA
Oh, je bent Lobasca met een slok opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
Yep op 4. Op 1 en 3 africam en op 2 nasatvquote:
Maar Yvonne wel, doegies.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:14 schreef noekje het volgende:
Hé, ik weet helemaal niet of die Dennis wel of niet de echte is. Daar gaat Yvonne over. Ik heb niks gecheckt iig. Ik kan het niet eens.
Ja, weet ik wel maar kom op, even is leuk maar niet de godganse dag........quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef Charmian het volgende:
[..]
dan is daar altijd nog het scrollwieltje
ja, je wilt ook weer geen rsi in je vinger maar ik schakel net in dus de ergernis valt nog meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel maar kom op, even is leuk maar niet de godganse dag........
Yep... daar waren Ziet en ik ook al achter... dus we gaan het fotopieltopic maar weer eens naar boven halen en er een wedstrijdje ingooienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
[..]
nu staat het internet volmet foto's van jou, en jij zoekt de lelijkste uit?
EN de échte Thea kwam postenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet jokken Yvonne, we weten wel beter.![]()
Machtig mooie topics waren dat, en Cc heeft het allemaal in werking gezet. We zijn toch heel wat te weten gekomen en het was niet allemaal even fris. Helemaal Amanda style toch?
hallo zomaar bannen, laat dat hem toch, misschien komt zijn enigste fan ook nog wel even op zijn puch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
Ik geef het toe...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
Oh, te laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
hallo zomaar bannen, laat dat hem toch, misschien komt zijn enigste fan ook nog wel even op zijn puch.
quote:
Op zich wel weer leuk om die oude beelden te zien, maarre dat acteerwerk van jullie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
was grappig om die terugblik uitzendingen te zien, wat vonden jullie ervan?
Eerlijk gezegd bleef ik voornamelijk hangen op het feit dat het doorgestoken kaart was... ik bedoel, dat is toch allemaal opgenomen (behalve het allerlaatste bezoekje) terwijl jullie nog in de villa zaten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb nooit de uitzendingen bekeken, alleen de finale.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
Het was idd niet helemaal doordacht, qua continuiteitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd bleef ik voornamelijk hangen op het feit dat het doorgestoken kaart was... ik bedoel, dat is toch allemaal opgenomen (behalve het allerlaatste bezoekje) terwijl jullie nog in de villa zaten?
Zo stond bijvoorbeeld de bank er nog terwijl Jaap die had meegenomen.
Yep, zometeen belt Gordon weer bij Natasia aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |