ja, je wilt ook weer geen rsi in je vinger maar ik schakel net in dus de ergernis valt nog meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, weet ik wel maar kom op, even is leuk maar niet de godganse dag........
Yep... daar waren Ziet en ik ook al achter... dus we gaan het fotopieltopic maar weer eens naar boven halen en er een wedstrijdje ingooienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:58 schreef blomst het volgende:
[..]
nu staat het internet volmet foto's van jou, en jij zoekt de lelijkste uit?
EN de échte Thea kwam postenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet jokken Yvonne, we weten wel beter.![]()
Machtig mooie topics waren dat, en Cc heeft het allemaal in werking gezet. We zijn toch heel wat te weten gekomen en het was niet allemaal even fris. Helemaal Amanda style toch?
hallo zomaar bannen, laat dat hem toch, misschien komt zijn enigste fan ook nog wel even op zijn puch.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
kan iemand die dgkdennis geen ban geven ofzo? wat een loser, hoe triest ben je als je fokking dennis wilt nadoen.......
Ik geef het toe...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
OK IK GEEF HET TOE, IK BEN EIGENLIJK NATASIAAAAA
Oh, te laatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef blomst het volgende:
[..]
hallo zomaar bannen, laat dat hem toch, misschien komt zijn enigste fan ook nog wel even op zijn puch.
quote:
Op zich wel weer leuk om die oude beelden te zien, maarre dat acteerwerk van jullie...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
was grappig om die terugblik uitzendingen te zien, wat vonden jullie ervan?
Eerlijk gezegd bleef ik voornamelijk hangen op het feit dat het doorgestoken kaart was... ik bedoel, dat is toch allemaal opgenomen (behalve het allerlaatste bezoekje) terwijl jullie nog in de villa zaten?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
ik heb nooit de uitzendingen bekeken, alleen de finale.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef Huubdgk het volgende:
Het was idd niet helemaal doordacht, qua continuiteitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd bleef ik voornamelijk hangen op het feit dat het doorgestoken kaart was... ik bedoel, dat is toch allemaal opgenomen (behalve het allerlaatste bezoekje) terwijl jullie nog in de villa zaten?
Zo stond bijvoorbeeld de bank er nog terwijl Jaap die had meegenomen.
Yep, zometeen belt Gordon weer bij Natasia aan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |