Yep, echt genieten. Het is zo surrealistisch om dit live mee te maken, helemaal top.quote:
Stop prutsing! Het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik pruts maar wat. soms werkt het soms niet. Net Fok!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom die afschuwlijke ava terwijl er zoveel mooie caps van je zijn, deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ff nog gauw teeveepeejen. Hm is Flens haar moeder misschien, ik doe niet mee met Moear.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
Meld het hier even als je weer met Sly belt, zet ik de radio aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, ik fix mijn avatar en die shit allemaal nog wel een keer, ben nu enorm druk en post tussendoor ff wat, komt later helemaal goed
Je mag ook Joris er wel opzetten hoor Huub, of nog beter, jij en Joris om de beurtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, ik fix mijn avatar en die shit allemaal nog wel een keer, ben nu enorm druk en post tussendoor ff wat, komt later helemaal goed
Niet jokken Yvonne, we weten wel beter.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
Dat zeg ik..teaser..quote:
Ja, ik vind het ook geweldig!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, echt genieten. Het is zo surrealistisch om dit live mee te maken, helemaal top.
FF een TR plaatsen misschien helpt het.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
kan iemand die dgkdennis geen ban geven ofzo? wat een loser, hoe triest ben je als je fokking dennis wilt nadoen.......
Banaanvragen betekent normaliter zelf een ban.....quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:10 schreef Huubdgk het volgende:
kan iemand die dgkdennis geen ban geven ofzo? wat een loser, hoe triest ben je als je fokking dennis wilt nadoen.......
Heb je die nu? Krijg ze zelf niet eensquote:
dan is daar altijd nog het scrollwieltjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Banaanvragen betekent normaliter zelf een ban.....![]()
Maar ik ben met je eens dat hij rete-irritant is.
Ooohhh, knappe méid dat jij die Joris Goedbloed zo lang en zo overtuigend kunt spelenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
OK IK GEEF HET TOE, IK BEN EIGENLIJK NATASIAAAAA
Oh, je bent Lobasca met een slok opquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:13 schreef DGKDennis het volgende:
OK IK GEEF HET TOE, IK BEN EIGENLIJK NATASIAAAAA
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |