joh, katewalker, check de titelquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:01 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Ik hoor je stem...en ik hoor Jaap..enne..tis een teaser, dat is wel duidelijk..
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
die dennis die hier post heeft niet met mij gebeld, hij is een faker
Best grappigquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bijzondere beelden van een spacewalk.
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we beslotenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:51 schreef Huubdgk het volgende:
enne over die foto met amanda dat is niet iemand die met de gouden kooi te maken heeft, my guess haar moeder maar weet het niet zeker
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
We geloven je wel hoor, wie neemt er anders zo'n usericon
Hé dit is wel de echte Nix...die droop ook altijd zo af.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef DGKDennis het volgende:
Had niet verwacht dat jij dat zou zeggen, dacht wel dat je zou mee spelen.
Achja, het is welw eer leuk geweest
laterss
Waarom die afschuwlijke ava terwijl er zoveel mooie caps van je zijn, deze bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:03 schreef Huubdgk het volgende:
die dennis die hier post heeft niet met mij gebeld, hij is een faker
Oh, ik pruts maar wat. soms werkt het soms niet. Net Fok!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Heidi, wat heb je gedaan, ik kan ineens je streams zien![]()
Yep, echt genieten. Het is zo surrealistisch om dit live mee te maken, helemaal top.quote:
Stop prutsing! Het werktquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh, ik pruts maar wat. soms werkt het soms niet. Net Fok!
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom die afschuwlijke ava terwijl er zoveel mooie caps van je zijn, deze bijvoorbeeld.
[ afbeelding ]
Ff nog gauw teeveepeejen. Hm is Flens haar moeder misschien, ik doe niet mee met Moear.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neeheeeee, je moet nog veel bijlezen, Thea Moear is haar moeder, hebben we besloten
Meld het hier even als je weer met Sly belt, zet ik de radio aanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef Huubdgk het volgende:
ach ja, ik fix mijn avatar en die shit allemaal nog wel een keer, ben nu enorm druk en post tussendoor ff wat, komt later helemaal goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |