Ik vrijdag weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:05 schreef Muck het volgende:
[..]
heel mooi
ik mag volgende week donderdag weer
het feit dat ik het vaak érg lang duurtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
is vergaderen zooooo saai ? >.> het moet nou eenmaal dunkt me, niks irritants aan.. soms wat knelpunten maar, vertel
wat is de grootste ergernis aan vergaderen? of dingen waar je aan hekelt.
Het feit dat je een stelletje blaatapen bij elkaar hebt die over elkaar heen proberen te schreeuwen. Plus dat je soms moet notuleren en dus alles wat gezegd wordt moet opschrijvenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
is vergaderen zooooo saai ? >.> het moet nou eenmaal dunkt me, niks irritants aan.. soms wat knelpunten maar, vertel
* JortK mompelt iets met hete brei en eromheen draaienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:08 schreef cablegunmaster het volgende:
Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga maar een tukkie doen, morgen vast weer meer nieuws
vooral dat laatste is soms erg lastig jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Het feit dat je een stelletje blaatapen bij elkaar hebt die over elkaar heen proberen te schreeuwen. Plus dat je soms moet notuleren en dus alles wat gezegd wordt moet opschrijven.
hangt er vanaf wie hem gezet heeftquote:Pluspunt is de koffie
we vergaderen bij bestuursleden thuis, en aangezien die over het algemeen geen automaat hebben, zetten we koffie met de hand jaquote:
Ik heb niets gezien. Moest ook werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
En kunnen jullie voortaan op dinsdag t/m donderdag geen NSFW meer tussen 8:30 en 17:00 posten? Nu moest ik verdomme gaan werken, omdat men vanuit de aangrenzende vergaderzaal anders zicht had op die plaatjes.
Ik heb niets gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
En kunnen jullie voortaan op dinsdag t/m donderdag geen NSFW meer tussen 8:30 en 17:00 posten? Nu moest ik verdomme gaan werken, omdat men vanuit de aangrenzende vergaderzaal anders zicht had op die plaatjes.
lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
Hier gaat het regenen
maar eerst risotto maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Wat, een dildo?
Nadeel, geen risotto in huisquote:
ik heb nog 2 pakken staanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadeel, geen risotto in huis
Dus dan eierpasta
wel lastig op hardloopschoenenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:46 schreef Pheno het volgende:
Hier schijnt de zon, terwijl het wel aan het dreigen was. Dus ik zo terug naar die regen van "wat moet je nou?! Bek houwe!" En nu is de regen weg
quote:
Meetsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
Wanneer was die meet nououououou
eigenlijk eergisterenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef Pheno het volgende:
Wanneer was die meet nououououou
quote:
je woont bij me om de hoek en nog steeds geen koffiequote:
Vrouwen komen normaal gesproken naar mij toequote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:58 schreef Muck het volgende:
[..]
je woont bij me om de hoek en nog steeds geen koffie
ik fiets elke donderdag naar oud-zevenaar, ik kan ook weleens een andere afslag nemen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen komen normaal gesproken naar mij toe.
Oh.quote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Houniet het volgende:
[..]
Vrouwen komen normaal gesproken naar mij toe.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Taxi gebeld.
Die bleek uiteindelijk goedkoper te zijn dan de bus!
Laat MPG het maar niet horen!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ik fiets elke donderdag naar oud-zevenaar, ik kan ook weleens een andere afslag nemen hoor
quote:
Ik wou net zeggenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef Pheno het volgende:
Als het 90 cent kost dan kun je ook lopen.
stel eens een mooie datum voor danquote:
Ja, dat kan best.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:05 schreef Pheno het volgende:
Als het 90 cent kost dan kun je ook lopen.
100%, met u ouwe?quote:
Fucking 7 kilometer voor 90 cent, dat moet een illigale taxi zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan best.
Maar daar betaal ik niet voor.
Ik loop genoeg, ik ga niet met allerlei tassen lopen.
7 km is me toch te ver dan.
HOe kan dat nou zo goedkoop zijn?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, dat kan best.
Maar daar betaal ik niet voor.
Ik loop genoeg, ik ga niet met allerlei tassen lopen.
7 km is me toch te ver dan.
Nope.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Fucking 7 kilometer voor 90 cent, dat moet een illigale taxi zijn
Dat komt omdat het een taxi is die rijdt als bussen niet rijden.quote:
Nee, heb dan een feest van me zus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Uiteraard best
Bist du auch zum Defqon einz?
Zodoende.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nope.
Volledig legaal.
[..]
Dat komt omdat het een taxi is die rijdt als bussen niet rijden.
Aangezien ik in een dorp woon en de bus het enige vervoer is naar de stad zeg maar, (of de auto maar daar begin ik niet aan) en de bussen niet reden, kon ik gewoon die taxi nemen
En terecht.
Kutbussen.
Tis duidelijk te horen jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef Houniet het volgende:
NoiseC was een van de hoogtepunten.
lmdquote:
Dacht ik ook. Nu nog maar tig maanden op de definitieve wachten, maar ik verwacht geen problemen!quote:
Ik heb al sinds 2004 geen BTW aangifte gedaan ofzoquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Nu nog maar tig maanden op de definitieve wachten, maar ik verwacht geen problemen!![]()
Zo lastig is het tenslotte niet om die formuliertjes in te vullen.
dan krijg je ook geen geld terugquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb al sinds 2004 geen BTW aangifte gedaan ofzo
Ik kreeg net 'vakantiegeld'quote:
Ik spreek altijd een plek af als we elkaar kwijtraken, maar dat gebeurt haast nooitquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef JortK het volgende:
[..]
Hopen dat de mobieltjes daar dit jaar wat beter werken
Ik ben altijd de hele dag alleen en ben de hele dag met 100 verschillende mensen die ik niet kenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Ik spreek altijd een plek af als we elkaar kwijtraken, maar dat gebeurt haast nooit.
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:20 schreef JortK het volgende:
Ik werk fulltime, hoe groot is nu de kans dat ik wat terugkrijg, hoe en waar kan ik dat berekenen?
Het zegt me nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:11 schreef JortK het volgende:
[..]
Helemaal niets mis mee
Evenals Mysteryland
En Decibel
En Black
En Q-Base
T-Biljet, P-biljet?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
belastingdienst.nl bijvoorbeeld?
Ik noem maar wat hoor....
bij mij zit er ook nooit verschil in voorlopig en definitief eigenlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:15 schreef OA het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Nu nog maar tig maanden op de definitieve wachten, maar ik verwacht geen problemen!![]()
Zo lastig is het tenslotte niet om die formuliertjes in te vullen.
Nerd.quote:
Ik ben altijd met vriendenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:23 schreef JortK het volgende:
Ik ben altijd de hele dag alleen en ben de hele dag met 100 verschillende mensen die ik niet ken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |