Slaap lekker dan maarquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:12 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ga maar een tukkie doen, morgen vast weer meer nieuws
vooral dat laatste is soms erg lastig jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Het feit dat je een stelletje blaatapen bij elkaar hebt die over elkaar heen proberen te schreeuwen. Plus dat je soms moet notuleren en dus alles wat gezegd wordt moet opschrijven.
hangt er vanaf wie hem gezet heeftquote:Pluspunt is de koffie
we vergaderen bij bestuursleden thuis, en aangezien die over het algemeen geen automaat hebben, zetten we koffie met de hand jaquote:
Ik heb niets gezien. Moest ook werkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
En kunnen jullie voortaan op dinsdag t/m donderdag geen NSFW meer tussen 8:30 en 17:00 posten? Nu moest ik verdomme gaan werken, omdat men vanuit de aangrenzende vergaderzaal anders zicht had op die plaatjes.
Ik heb niets gedaanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:11 schreef DaMart het volgende:
En kunnen jullie voortaan op dinsdag t/m donderdag geen NSFW meer tussen 8:30 en 17:00 posten? Nu moest ik verdomme gaan werken, omdat men vanuit de aangrenzende vergaderzaal anders zicht had op die plaatjes.
lekkerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:07 schreef Pheno het volgende:
Hier gaat het regenen
maar eerst risotto maken
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef Pheno het volgende:
Wat, een dildo?
Nadeel, geen risotto in huisquote:
ik heb nog 2 pakken staanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nadeel, geen risotto in huis
Dus dan eierpasta
wel lastig op hardloopschoenenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |