omdat die andere "hoofdrolspeler" nu Fjorden aan het beklauteren isquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
daardoor is ie alleen maar met een sisser afgelopeen hoor
dan heeft je kantoor een slecht klimaatbeheersingssysteem want hier aan de overkant van de A2 is het aardig opgefristquote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hier is het wel warm, maar het ziet er niet mooi uit. Het is benauwd en vochtig. Binnen plakken je armen aan het bureaublad vast en je bipsje aan de stoel (hier niet, deze is van stof). Blech!!!
er lopen heren in witte T shirts ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 11:51 schreef MisterO het volgende:
Het begint toch te plenzen hieriedereen met korte broeken en slippers rennend naar binnen (ik heb uitzicht
)
jij bent rijp voor Jeroen van Merwijkquote:
Lijkt op nance...quote:
De ramenwasser wel, maar dat was niks bijzonders om te zien..quote:
gelukkig komt daar Daphne Deckers dan weer niet om de hoek kijkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Hee kijk....net de mrgayverkiezing.
Dat is een vraag voor Erik!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef MisterO het volgende:
Hoe maak ik mijn nieuwe avatar wat kleiner, zodat ik hem wel scherp krijg?
Zoiets?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:14 schreef MisterO het volgende:
Hoe maak ik mijn nieuwe avatar wat kleiner, zodat ik hem wel scherp krijg?
lang, lang... een beetje half lang haar had hij vroeger.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Die was toch vroeger langharig?
Ja, das ook wel een leuk nummertje, maar mijn smaak is dan ook best breed!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
meer mijn smaak, vind die zanger ook wel leuk/lekker
Viel het niet in goed aarde? ik vind de clip juist heel fijn hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Toen was het nog een schattig jochie....ik hoorde dat één van zijn laatste clips niet in goede aarde viel omdat ie te 'sexy' zou zijn.
Ik hou meer van dance/trance/pop/rock/jazz R&B an al dat latin is niet zo aan mij besteedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, das ook wel een leuk nummertje, maar mijn smaak is dan ook best breed!
Zolang ik de beat goed vind![]()
Met het uitgaan hou ik meer van dit soort dancy nummers. Op mn mp3 speler staan meer r&b nummers.
haha ook best breedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou meer van dance/trance/pop/rock/jazz R&B an al dat latin is niet zo aan mij besteed
Mee eens...als iets er lekker uitziet, mag het best getoond worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Viel het niet in goed aarde? ik vind de clip juist heel fijn hoor![]()
Precies! dus waarom het niet in goede aarde viel, begrijp ik niet helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mee eens...als iets er lekker uitziet, mag het best getoond worden.
Amerikanen hé?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Precies! dus waarom het niet in goede aarde viel, begrijp ik niet helemaal
Maken zich druk om niks, maar kunnen ook behoorlijk overdrijven en daarom hou ik ook wel van zequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
meer mijn smaak, vind die zanger ook wel leuk/lekker
leuk! waar en wanneer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Alphabeat
Komen deze maand in Amsterdam
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maken zich druk om niks, maar kunnen ook behoorlijk overdrijven en daarom hou ik ook wel van ze
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.
Omdat ze hier geen rekening houden met andere mensen, dus gewoon stoppen voor je neus...geen excuses maken voor overlast wat ze anderen aandoen etc. en de winkels (en vooral het personeel) in het algemeen zijn pet.quote:
klopt mijn "vooroordeel" nu ook dat ik het winkelpersoneel in Amsterdam een stuk aroganter vind dan ergens in schubbekutterveen in de provincie ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ze hier geen rekening houden met andere mensen, dus gewoon stoppen voor je neus...geen excuses maken voor overlast wat ze anderen aandoen etc. en de winkels (en vooral het personeel) in het algemeen zijn pet.
Als een bus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt mijn "vooroordeel" nu ook dat ik het winkelpersoneel in Amsterdam een stuk aroganter vind dan ergens in schubbekutterveen in de provincie ?
Melkweg. Ik geloof de 17equote:
Ze hebben allen wel een hoog flikker gehalte!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Cairon het volgende:
die Ivar van idols is best wel flikkerig
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=bcc7d001-c588-4ff9-9826-f5351e11e4bc&from=NLNL_Zoomin&tab=m2073
ik heb niets gezegd dat in spoilertags moestquote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou je mond, ik wil alles onbevangen zien
Door de warmte gaat teer broeien en dat ruik je. Hoeft dan niet eens "vers" te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zet ik de ramen tegen elkaar open voor lekker frisse doorwaai-wind... zijn ze ergens een dak aan 't teren ofzo....
Wie zou hier nu het meeste "tegen" zijn,. de homo's of de christenen?quote:
De christen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie zou hier nu het meeste "tegen" zijn,. de homo's of de christenen?
Ik ben rustig thuis aan het schilderen mocht je het willen weten, aangezien ik 3 vrije dagen heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De christen...
Maaruh waar is zakje eigenlijk gebleven?
Ohnee hoor, maar mijn laptop staat toch altijd aan om muziekjes te draaien, dus lees ik alles mee als ik even wat aan de playlist wil veranderen, maar ik post niet meer zo intensief meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
Cool. Je hebt een fok-plugin die *ping* doet als je nickname wordt getypt?
Ik ook al tijden niet meer, te weinig rellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik post al jaren niet meer intensief
Eens. Daar weten ze wat service is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.
ja daar kom je nu 1 dag te laat voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet meer, te weinig rellen
Helaas dan. Maar ik ga nu naar huis hier in Engeland. wat een k..land hier en dan te bedenken dat ze me gevraagd hebben om nog een half jaar te blijven aaaaaah wat te doen, wat te doen ?quote:
dus duurt het nog langer voordat je naar Salvador de Bahia kanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Helaas dan. Maar ik ga nu naar huis hier in Engeland. wat een k..land hier en dan te bedenken dat ze me gevraagd hebben om nog een half jaar te blijven aaaaaah wat te doen, wat te doen ?
Kwestie van onderbetalen en de ontslagbescherming afschaffen in NLquote:
In winkels lijkt het me geen overbodige luxe nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van onderbetalen en de ontslagbescherming afschaffen in NL.
Dan kunnen Nederlanders ook ineens klantvriendelijkheid faken. (Willen we dat?)
Ik heb het niet over storen...ik heb het over behulpzaam zijn, vriendelijk zijn en oplettendheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ik haaaaat het juist als winkelpersoneel overenthousiast mij stoort bij het winkelen
Misschien moet de winkelbaas eens wat betere functioneringsgesprekjes voeren dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In winkels lijkt het me geen overbodige luxe nee.
Hier in het noorden valt het nog wel mee, maja ik leef ook in een andere wereld hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het niet over storen...ik heb het over behulpzaam zijn, vriendelijk zijn en oplettendheid.
Dan zeg je gewoon dat je alleen wilt kijken, no problem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ik haaaaat het juist als winkelpersoneel overenthousiast mij stoort bij het winkelen
Ik ook. En ik vind ze al snel overenthousiast. Zeg maar als ze al vragen "kan ik je ergens mee helpen" ben ik al bijna bereid om meteen de winkel uit te lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ja, je ziet er immers niet invalide uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. En ik vind ze al snel overenthousiast. Zeg maar als ze al vragen "kan ik je ergens mee helpen" ben ik al bijna bereid om meteen de winkel uit te lopen.
Toch is de commerciėle gedachte achter deze behulpzame medewerkers natuurlijk best snel te begrijpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, je ziet er immers niet invalide uit.
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
In sommige winkels is het erger dan in andere. In Sears word je door iedereen aangesproken (hi can I help you find anything today), maar bij andere zaken blijft het maar bij een of twee keer en dan volstaat een nope, just looking, thanks.
Het kan me eigenlijk niet meer schelen of het nep is of niet. Iemand een prettige dag wensen bij het afrekenen en even informeren of alles gelukt is, is gewoon een stuk prettiger dan een chagrijnige kop en iemand die je de winkel uitkijkt.
Vooral met dit weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap de halsdoeken niet zo. Alsof ze zometeen een postkoets gaan overvallen...
Eind september 2 weken naar de West kustquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En bredere wegen. En rechte blokken (maar dat is vast niet overal zo
).
Een wattequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral met dit weer. Ik zie ook heel vaak meisjes met zo'n dikke pashmina (whehe, ik weet dat het zo heet van Friends
) op zo'n t-shirt. Dat is toch heet?
hij is niet de enige fokker andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Goh willen we hem op de voorkant van Expreszo?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een watte?
'k Zie ook wel eens meisjes met zo'n enorm overdreven hoofddoek, van die halve nonnen. Dan ben je toch ook gestoord (2x).
Zo'n shawl/sjaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een watte?
'k Zie ook wel eens meisjes met zo'n enorm overdreven hoofddoek, van die halve nonnen. Dan ben je toch ook gestoord (2x).
Da's vast niet modebewust?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom noemen ze dat niet gewoon een sjaal dan?
Turning right on red arrowquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eens
Maar er zijn wel meer dingen die ik vanuit Amerika hier zou willen introduceren.. vooral op verkeersgebied:
- Keep your lane
- Kruisingen vrijhouden op straffe van absurde boetes
Wat ben je aan het schilderen!?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben rustig thuis aan het schilderen mocht je het willen weten, aangezien ik 3 vrije dagen heb.
Hier is het ook prima hoor... Gewoon niet in de randstad gaan wonenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hier in het noorden valt het nog wel mee, maja ik leef ook in een andere wereld hier
Tuurlijk, alles en iedereen is welkom!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Goh willen we hem op de voorkant van Expreszo?
Als ze de kwaliteit van het wegdek maar niet gaan overnemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En bredere wegen. En rechte blokken (maar dat is vast niet overal zo
).
Vanavond nog weer die ellende meegemaakt opweg naar huis.. o ja, en Nederlanders willen ook al direct gaan invoegen, ook als er een invoegstrook van 300 meter is..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Turning right on red arrowZo handig.
En gewoon algemene beleefdheid. Ruimte maken als mensen de snelweg opkomen bijvoorbeeld...
Ik vind de kwaliteit hier ook steeds minder worden hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze de kwaliteit van het wegdek maar niet gaan overnemen
Ja, de meeste invoegstroken zijn hier een metertje of tienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanavond nog weer die ellende meegemaakt opweg naar huis.. o ja, en Nederlanders willen ook al direct gaan invoegen, ook als er een invoegstrook van 300 meter is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |