Ik hou meer van dance/trance/pop/rock/jazz R&B an al dat latin is niet zo aan mij besteedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Ja, das ook wel een leuk nummertje, maar mijn smaak is dan ook best breed!
Zolang ik de beat goed vind![]()
Met het uitgaan hou ik meer van dit soort dancy nummers. Op mn mp3 speler staan meer r&b nummers.
haha ook best breedquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ik hou meer van dance/trance/pop/rock/jazz R&B an al dat latin is niet zo aan mij besteed
Mee eens...als iets er lekker uitziet, mag het best getoond worden.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:35 schreef MisterO het volgende:
[..]
Viel het niet in goed aarde? ik vind de clip juist heel fijn hoor![]()
Precies! dus waarom het niet in goede aarde viel, begrijp ik niet helemaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:41 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Mee eens...als iets er lekker uitziet, mag het best getoond worden.
Amerikanen hé?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:44 schreef MisterO het volgende:
[..]
Precies! dus waarom het niet in goede aarde viel, begrijp ik niet helemaal
Maken zich druk om niks, maar kunnen ook behoorlijk overdrijven en daarom hou ik ook wel van zequote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:32 schreef hierissieweer het volgende:
meer mijn smaak, vind die zanger ook wel leuk/lekker
leuk! waar en wanneer?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]Alphabeat
Komen deze maand in Amsterdam
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:04 schreef MisterO het volgende:
[..]
Maken zich druk om niks, maar kunnen ook behoorlijk overdrijven en daarom hou ik ook wel van ze
Omdat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.
Omdat ze hier geen rekening houden met andere mensen, dus gewoon stoppen voor je neus...geen excuses maken voor overlast wat ze anderen aandoen etc. en de winkels (en vooral het personeel) in het algemeen zijn pet.quote:
klopt mijn "vooroordeel" nu ook dat ik het winkelpersoneel in Amsterdam een stuk aroganter vind dan ergens in schubbekutterveen in de provincie ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:36 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Omdat ze hier geen rekening houden met andere mensen, dus gewoon stoppen voor je neus...geen excuses maken voor overlast wat ze anderen aandoen etc. en de winkels (en vooral het personeel) in het algemeen zijn pet.
Als een bus.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:41 schreef Stroekie het volgende:
[..]
klopt mijn "vooroordeel" nu ook dat ik het winkelpersoneel in Amsterdam een stuk aroganter vind dan ergens in schubbekutterveen in de provincie ?
Melkweg. Ik geloof de 17equote:
Ze hebben allen wel een hoog flikker gehalte!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Cairon het volgende:
die Ivar van idols is best wel flikkerig
http://video.msn.com/?mkt=nl-nl&vid=bcc7d001-c588-4ff9-9826-f5351e11e4bc&from=NLNL_Zoomin&tab=m2073
ik heb niets gezegd dat in spoilertags moestquote:Op maandag 2 juni 2008 23:41 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hou je mond, ik wil alles onbevangen zien
Door de warmte gaat teer broeien en dat ruik je. Hoeft dan niet eens "vers" te zijnquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:57 schreef DennisMoore het volgende:
Zet ik de ramen tegen elkaar open voor lekker frisse doorwaai-wind... zijn ze ergens een dak aan 't teren ofzo....
Wie zou hier nu het meeste "tegen" zijn,. de homo's of de christenen?quote:
De christen...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:09 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wie zou hier nu het meeste "tegen" zijn,. de homo's of de christenen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |