Toch is de commerciėle gedachte achter deze behulpzame medewerkers natuurlijk best snel te begrijpenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja, je ziet er immers niet invalide uit.
Eensquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef wonderer het volgende:
In sommige winkels is het erger dan in andere. In Sears word je door iedereen aangesproken (hi can I help you find anything today), maar bij andere zaken blijft het maar bij een of twee keer en dan volstaat een nope, just looking, thanks.
Het kan me eigenlijk niet meer schelen of het nep is of niet. Iemand een prettige dag wensen bij het afrekenen en even informeren of alles gelukt is, is gewoon een stuk prettiger dan een chagrijnige kop en iemand die je de winkel uitkijkt.
Vooral met dit weerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef DennisMoore het volgende:
Ik snap de halsdoeken niet zo. Alsof ze zometeen een postkoets gaan overvallen...
Eind september 2 weken naar de West kustquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En bredere wegen. En rechte blokken (maar dat is vast niet overal zo
).
Een wattequote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Vooral met dit weer. Ik zie ook heel vaak meisjes met zo'n dikke pashmina (whehe, ik weet dat het zo heet van Friends
) op zo'n t-shirt. Dat is toch heet?
hij is niet de enige fokker andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Goh willen we hem op de voorkant van Expreszo?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een watte?
'k Zie ook wel eens meisjes met zo'n enorm overdreven hoofddoek, van die halve nonnen. Dan ben je toch ook gestoord (2x).
Zo'n shawl/sjaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:25 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Een watte?
'k Zie ook wel eens meisjes met zo'n enorm overdreven hoofddoek, van die halve nonnen. Dan ben je toch ook gestoord (2x).
Da's vast niet modebewust?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:31 schreef DennisMoore het volgende:
Waarom noemen ze dat niet gewoon een sjaal dan?
Turning right on red arrowquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:19 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Eens
Maar er zijn wel meer dingen die ik vanuit Amerika hier zou willen introduceren.. vooral op verkeersgebied:
- Keep your lane
- Kruisingen vrijhouden op straffe van absurde boetes
Wat ben je aan het schilderen!?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:38 schreef Zakje het volgende:
[..]
Ik ben rustig thuis aan het schilderen mocht je het willen weten, aangezien ik 3 vrije dagen heb.
Hier is het ook prima hoor... Gewoon niet in de randstad gaan wonenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hier in het noorden valt het nog wel mee, maja ik leef ook in een andere wereld hier
Tuurlijk, alles en iedereen is welkom!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:16 schreef Bartjebart het volgende:
[ afbeelding ]
Goh willen we hem op de voorkant van Expreszo?
Als ze de kwaliteit van het wegdek maar niet gaan overnemenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
En bredere wegen. En rechte blokken (maar dat is vast niet overal zo
).
Vanavond nog weer die ellende meegemaakt opweg naar huis.. o ja, en Nederlanders willen ook al direct gaan invoegen, ook als er een invoegstrook van 300 meter is..quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Turning right on red arrowZo handig.
En gewoon algemene beleefdheid. Ruimte maken als mensen de snelweg opkomen bijvoorbeeld...
Ik vind de kwaliteit hier ook steeds minder worden hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:35 schreef wonderer het volgende:
[..]
Als ze de kwaliteit van het wegdek maar niet gaan overnemen
Ja, de meeste invoegstroken zijn hier een metertje of tienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:37 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Vanavond nog weer die ellende meegemaakt opweg naar huis.. o ja, en Nederlanders willen ook al direct gaan invoegen, ook als er een invoegstrook van 300 meter is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |