Ik ben rustig thuis aan het schilderen mocht je het willen weten, aangezien ik 3 vrije dagen heb.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:14 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
De christen...
Maaruh waar is zakje eigenlijk gebleven?
Ohnee hoor, maar mijn laptop staat toch altijd aan om muziekjes te draaien, dus lees ik alles mee als ik even wat aan de playlist wil veranderen, maar ik post niet meer zo intensief meequote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:39 schreef DennisMoore het volgende:
Cool. Je hebt een fok-plugin die *ping* doet als je nickname wordt getypt?
Ik ook al tijden niet meer, te weinig rellenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef Vlarp het volgende:
Ik post al jaren niet meer intensief
Eens. Daar weten ze wat service is.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:12 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Qua vriendelijkheid naar elkaar toe kunnen de Nederlanders nog wat van ze leren. Damn, wat is het vervelend winkelen in Nederland als je winkelen in de VS gewend bent.
ja daar kom je nu 1 dag te laat voorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Ik ook al tijden niet meer, te weinig rellen
Helaas dan. Maar ik ga nu naar huis hier in Engeland. wat een k..land hier en dan te bedenken dat ze me gevraagd hebben om nog een half jaar te blijven aaaaaah wat te doen, wat te doen ?quote:
dus duurt het nog langer voordat je naar Salvador de Bahia kanquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:25 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Helaas dan. Maar ik ga nu naar huis hier in Engeland. wat een k..land hier en dan te bedenken dat ze me gevraagd hebben om nog een half jaar te blijven aaaaaah wat te doen, wat te doen ?
Kwestie van onderbetalen en de ontslagbescherming afschaffen in NLquote:
In winkels lijkt het me geen overbodige luxe nee.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:45 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kwestie van onderbetalen en de ontslagbescherming afschaffen in NL.
Dan kunnen Nederlanders ook ineens klantvriendelijkheid faken. (Willen we dat?)
Ik heb het niet over storen...ik heb het over behulpzaam zijn, vriendelijk zijn en oplettendheid.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ik haaaaat het juist als winkelpersoneel overenthousiast mij stoort bij het winkelen
Misschien moet de winkelbaas eens wat betere functioneringsgesprekjes voeren dan.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:49 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
In winkels lijkt het me geen overbodige luxe nee.
Hier in het noorden valt het nog wel mee, maja ik leef ook in een andere wereld hierquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:54 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik heb het niet over storen...ik heb het over behulpzaam zijn, vriendelijk zijn en oplettendheid.
Dan zeg je gewoon dat je alleen wilt kijken, no problem.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ik haaaaat het juist als winkelpersoneel overenthousiast mij stoort bij het winkelen
Ik ook. En ik vind ze al snel overenthousiast. Zeg maar als ze al vragen "kan ik je ergens mee helpen" ben ik al bijna bereid om meteen de winkel uit te lopenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 18:52 schreef MisterO het volgende:
Ja, je ziet er immers niet invalide uit.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook. En ik vind ze al snel overenthousiast. Zeg maar als ze al vragen "kan ik je ergens mee helpen" ben ik al bijna bereid om meteen de winkel uit te lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |