Verstandig jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef draculettetje het volgende:
zo mn lunchpauze zit er trouwens ook weer op
nu nog 20 minuutjes en dan weer richting huis
ik laat excel mooi uit staan
My godquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh......... om maar even jouw texten aan te halen "schijt een beer in het bos ?"
typisch toch als je dat zo leest ik ook meteen het stemmetje erbij hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My godHeb ik nu al zulke typerende uitspraken hier
Lets-a go!
"Oh! Mama mia!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lets-a go!
nja ik ken er tot nu toe maar 3quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lets-a go!
Bwehehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Oh! Mama mia!"
"That's-a one spicy meatball!"
tot sienas Draakjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes van het werkende leven
ik ga deze computer afsluiten
en dan richting huis!
fijne middag allemaal!
Dan hebben ze het toch goed gedaan he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
typisch toch als je dat zo leest ik ook meteen het stemmetje erbij hoor
"smokin"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Oh! Mama mia!"
"That's-a one spicy meatball!"
Bwehehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik ken er tot nu toe maar 3
boem en die van die beer en cabaret
en zal dit nummer 3 worden??
Doei doei draakjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes van het werkende leven
ik ga deze computer afsluiten
en dan richting huis!
fijne middag allemaal!
en toch snap ik van die uitsprak nog steeds het minstquote:
volgens mis jij iemand met de begin letter Squote:
Sgele en ik roepen die kreet als we opmerkingen gaan maken (of weten dat die gaan komen) die tegen het discrimineren aanleunen. Om onszelf juridisch in te dekken gooien we hem dan onder het kopje "Cabaret"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
en toch snap ik van die uitsprak nog steeds het minst
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgele en ik roepen die kreet als we opmerkingen gaan maken (of weten dat die gaan komen) die tegen het discrimineren aanleunen. Om onszelf juridisch in te dekken gooien we hem dan onder het kopje "Cabaret"
Ja dat dusquote:
whahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dusWas tripack er ook al bij toen we die "leuke" discussies hadden met de huis-tuin&keuken turk? Cabaret natuurlijk... cabaret
welkom! koffie / thee / limonade ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Thrackan het volgende:
Gaep met ae! Het werk is weer eens ouderwets saai hier.
Wel veel te doen, geen zin erin, the usual...
En toch waren wij toen ontzettend netjes met onze reactiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha![]()
nee ik denk dat hij alles gemist heeft
ja, dat wel. het scheelt ook of je het typt of zegt vind ik. zowieso scheelt het 100 scheldwoordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch waren wij toen ontzettend netjes met onze reacties
dat was toch niet met die ene saiban ofzo toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dusWas tripack er ook al bij toen we die "leuke" discussies hadden met de huis-tuin&keuken turk? Cabaret natuurlijk... cabaret
Ja, die jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was toch niet met die ene saiban ofzo toch?
Ja dat zeker weten ja, en zeggen... ach vaak ben ik te direct voor mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, dat wel. het scheelt ook of je het typt of zegt vind ik. zowieso scheelt het 100 scheldwoorden
jah ik was er toen net bij dacht ik... heb die discussie niet enorm gevolgd.... hij is wel de reden dat we dat plaatje van read the tread befor you post, toch?quote:
Nee dat was weer iemand andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik was er toen net bij dacht ik... heb die discussie niet enorm gevolgd.... hij is wel de reden dat we dat plaatje van read the tread befor you post, toch?
ik ben ook te direct. probeer er wel aan te werken, maar kan me moeilijk verwoorden gewoon. tis niet andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zeker weten ja, en zeggen... ach vaak ben ik te direct voor mensen
ik zie jouw youtube links 2xquote:
Dat is wel vervelend ja, vervelende is dat ik mij juist iets te goed kan verwoorden en daardoor nog wel is kwetsend kan over komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook te direct. probeer er wel aan te werken, maar kan me moeilijk verwoorden gewoon. tis niet anders
heb je wat voor thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie jouw youtube links 2xen helaaas kan ze niet zien
ik heb ze liever kaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat, oh jah haar op je tong hebben
Sweet mother of jesus!! Ongekendquote:
mja thuis zit ik niet zoveel hier op !Fokquote:
Die had ik moeten zien aankomenquote:
ow gelukkig maarquote:
Maar wel op GTAquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja thuis zit ik niet zoveel hier op !Fokmaar mischien wel een idee!
Grapje zeker?quote:
mja mn PC trekt me meer eigelijk gezegd. dat klote GRID hahahaquote:
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangenquote:
en dan mag hij je redden onder de sneeuw vandaan zeker ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangen(zo'm thuis tap ding)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dan mag hij je redden onder de sneeuw vandaan zeker ?
hij zou een hele bierfiest kunnen trekkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangen(zo'm thuis tap ding)
je hebt toch van die overdekte dingen ?? beetje genoeg nemen met wat je hebt hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm sneeuw in de zomer
zo ie zo sneeuw en nederland![]()
en dan nog moet er wel wat sterkers in zitten
GRID is wel leuk, maar heb toch liever GT5quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja mn PC trekt me meer eigelijk gezegd. dat klote GRID hahahaik zal vanavond eens een filmpje hier posten , van mijn rijstijl
Hot dang! Dat beest is huuuuuugequote:
je moet hem echt eens op de pc spelen. zo veel beter als op de consolesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GRID is wel leuk, maar heb toch liever GT5
Heb geen uber l33t pc hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet hem echt eens op de pc spelen. zo veel beter als op de consolesop de ps3 speelde hij ieder geval belabberd, en vraag me echt werkelijk af of gt5 de pc versie overtreft.
geloof me, probeer het gewoon. het ziet er geweldig uit! ook op mindere pcs.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb geen uber l33t pc he![]()
Dus dat gaat niet echt op voor mij
Die serie keek ik echt altijdquote:
Zal het is gaan proberen danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, probeer het gewoon. het ziet er geweldig uit! ook op mindere pcs.
weet zeker dat hij er beter uit ziet als op je ps3
hahahaha, dan sta je wel voor lul zeg...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die serie keek ik echt altijdFuck geweldig!
Op het MBO was er een jongen die kon dit liedje helemaal na zingen (met de uber kewle danspasjes erbij)
leg wel een hoesje over je toetsenbord voor het kwijlenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is ook GRID aan het neer lepelen voor de putert
In ieder geval wel goed om even flink te lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaha, dan sta je wel voor lul zeg...
denk dat het hoesje meer waard is dan mn keyboardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leg wel een hoesje over je toetsenbord voor het kwijlen
ja jammer dat er nog geen youtube bestond :dquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval wel goed om even flink te lachen
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jammer dat er nog geen youtube bestond :d
dat wordt trakteren danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een keer een dagje vrij.. *Schaamt zich*
nee maar het is nu wel een gouden bronquote:
Trakteren op wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren danwelkom!
Virtueel kan ik dat best plaatsenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, inderdaad ja
@DrakenVlieg, "roept en u krijgt het", die zin moet je hier niet plaatsen
kijk das altijd goed natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Trakteren op wat?
*Snuffelt in kast*
Roept en u krijgt het!
En hoi
ik zal me gedragen ik beloof hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, inderdaad ja
@DrakenVlieg, "roept en u krijgt het", die zin moet je hier niet plaatsen
Tuurlijk kan dat, maar dan krijg je in het algemeen opmerkingen over moeders e.d.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal me gedragen ik beloof het
Ik heb een hele leuke moederquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dan krijg je in het algemeen opmerkingen over moeders e.d.
*Gooit pakje*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das altijd goed natuurlijk
doe maar van die roze koeken, met aardbeienvulling van binnen![]()
Dat geloof ik meteenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Mensen, ik ben er weer vandoor! Later!!![]()
jammer , ik had liever een echte van je gekregenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
*Gooit pakje*
Toevallig dat ik die toch maar even mooi in mijn virtuele voorraadkast had liggen!
M@zzel bellerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Mensen, ik ben er weer vandoor! Later!!![]()
Ik ben je moeder nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer , ik had liever een echte van je gekregen
van mn moeder krijg ik ze ook niet hoor.quote:
voorlopig heb ik nog nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
van koek naar soep
zo zie je maar het kan raar lopen
En zelf kun je de supermarkt niet vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van mn moeder krijg ik ze ook niet hoor.
wel zelfgemaakte soep enzomischien kan ik dat beter aan je vragen ipv een koek
sjonge sjonge zeg, jij zei zelf , u roept u krijgt. valt me weer even tegen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En zelf kun je de supermarkt niet vinden?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, jij zei zelf , u roept u krijgt. valt me weer even tegen hoor![]()
natuurlijk kan ik de supermarkt vinden, maar dan is wel het leuke ervan af!
* Deelt zooi uit *quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
schuift aan bij WhiteLightning
u riep dus hoppa uit delen die zooi
kijk! das een goeie zaakquote:
Ik niet lusten koffiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk! das een goeie zaak![]()
krijg jij van mij een bakkie!
[ afbeelding ]
thee dan?quote:
ok speciaal voor jou dan!quote:
Thee welquote:
Een hele doos vol thee!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
nou ja misschienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Een hele doos vol thee!
Je huurt me nu toch niet in als virtuele theedame hè?
Ik wel. Ik ben niet moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja misschienhangt ervan af of jij genoegen neemt met de doos thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |