Ik heb een hele leuke moederquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Tuurlijk kan dat, maar dan krijg je in het algemeen opmerkingen over moeders e.d.
*Gooit pakje*quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk das altijd goed natuurlijk
doe maar van die roze koeken, met aardbeienvulling van binnen![]()
Dat geloof ik meteenquote:
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Mensen, ik ben er weer vandoor! Later!!![]()
jammer , ik had liever een echte van je gekregenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
*Gooit pakje*
Toevallig dat ik die toch maar even mooi in mijn virtuele voorraadkast had liggen!
M@zzel bellerquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen
Mensen, ik ben er weer vandoor! Later!!![]()
Ik ben je moeder nietquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:03 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jammer , ik had liever een echte van je gekregen
van mn moeder krijg ik ze ook niet hoor.quote:
voorlopig heb ik nog nietsquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:13 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
van koek naar soep
zo zie je maar het kan raar lopen
En zelf kun je de supermarkt niet vinden?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
van mn moeder krijg ik ze ook niet hoor.
wel zelfgemaakte soep enzomischien kan ik dat beter aan je vragen ipv een koek
sjonge sjonge zeg, jij zei zelf , u roept u krijgt. valt me weer even tegen hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:19 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
En zelf kun je de supermarkt niet vinden?
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
sjonge sjonge zeg, jij zei zelf , u roept u krijgt. valt me weer even tegen hoor![]()
natuurlijk kan ik de supermarkt vinden, maar dan is wel het leuke ervan af!
* Deelt zooi uit *quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:26 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
schuift aan bij WhiteLightning
u riep dus hoppa uit delen die zooi
kijk! das een goeie zaakquote:
Ik niet lusten koffiequote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:48 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kijk! das een goeie zaak![]()
krijg jij van mij een bakkie!
[ afbeelding ]
thee dan?quote:
ok speciaal voor jou dan!quote:
Thee welquote:
Een hele doos vol thee!quote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ok speciaal voor jou dan!
[ afbeelding ]
nou ja misschienquote:Op dinsdag 3 juni 2008 15:59 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Een hele doos vol thee!
Je huurt me nu toch niet in als virtuele theedame hè?
Ik wel. Ik ben niet moeilijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:01 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ja misschienhangt ervan af of jij genoegen neemt met de doos thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |