Hot dang! Dat beest is huuuuuugequote:
je moet hem echt eens op de pc spelen. zo veel beter als op de consolesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
GRID is wel leuk, maar heb toch liever GT5
Heb geen uber l33t pc hequote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:13 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moet hem echt eens op de pc spelen. zo veel beter als op de consolesop de ps3 speelde hij ieder geval belabberd, en vraag me echt werkelijk af of gt5 de pc versie overtreft.
geloof me, probeer het gewoon. het ziet er geweldig uit! ook op mindere pcs.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Heb geen uber l33t pc he![]()
Dus dat gaat niet echt op voor mij
Die serie keek ik echt altijdquote:
Zal het is gaan proberen danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
geloof me, probeer het gewoon. het ziet er geweldig uit! ook op mindere pcs.
weet zeker dat hij er beter uit ziet als op je ps3
hahahaha, dan sta je wel voor lul zeg...quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:25 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die serie keek ik echt altijdFuck geweldig!
Op het MBO was er een jongen die kon dit liedje helemaal na zingen (met de uber kewle danspasjes erbij)
leg wel een hoesje over je toetsenbord voor het kwijlenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
is ook GRID aan het neer lepelen voor de putert
In ieder geval wel goed om even flink te lachenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hahahaha, dan sta je wel voor lul zeg...
denk dat het hoesje meer waard is dan mn keyboardquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
leg wel een hoesje over je toetsenbord voor het kwijlen
ja jammer dat er nog geen youtube bestond :dquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
In ieder geval wel goed om even flink te lachen
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:34 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja jammer dat er nog geen youtube bestond :d
dat wordt trakteren danquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:40 schreef DrakenVlieg het volgende:
Ik ben een keer een dagje vrij.. *Schaamt zich*
nee maar het is nu wel een gouden bronquote:
Trakteren op wat?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren danwelkom!
Virtueel kan ik dat best plaatsenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, inderdaad ja
@DrakenVlieg, "roept en u krijgt het", die zin moet je hier niet plaatsen
kijk das altijd goed natuurlijkquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:45 schreef DrakenVlieg het volgende:
[..]
Trakteren op wat?
*Snuffelt in kast*
Roept en u krijgt het!
En hoi
ik zal me gedragen ik beloof hetquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:48 schreef Bellerophon het volgende:
@Fubar, inderdaad ja
@DrakenVlieg, "roept en u krijgt het", die zin moet je hier niet plaatsen
Tuurlijk kan dat, maar dan krijg je in het algemeen opmerkingen over moeders e.d.quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zal me gedragen ik beloof het
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |