Verstandig jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:40 schreef draculettetje het volgende:
zo mn lunchpauze zit er trouwens ook weer op
nu nog 20 minuutjes en dan weer richting huis
ik laat excel mooi uit staan
My godquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja duh......... om maar even jouw texten aan te halen "schijt een beer in het bos ?"
typisch toch als je dat zo leest ik ook meteen het stemmetje erbij hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
My godHeb ik nu al zulke typerende uitspraken hier
Lets-a go!
"Oh! Mama mia!"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lets-a go!
nja ik ken er tot nu toe maar 3quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Lets-a go!
Bwehehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Oh! Mama mia!"
"That's-a one spicy meatball!"
tot sienas Draakjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes van het werkende leven
ik ga deze computer afsluiten
en dan richting huis!
fijne middag allemaal!
Dan hebben ze het toch goed gedaan he?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
typisch toch als je dat zo leest ik ook meteen het stemmetje erbij hoor
"smokin"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
"Oh! Mama mia!"
"That's-a one spicy meatball!"
Bwehehequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:59 schreef tripack het volgende:
[..]
nja ik ken er tot nu toe maar 3
boem en die van die beer en cabaret
en zal dit nummer 3 worden??
Doei doei draakjequote:Op dinsdag 3 juni 2008 12:57 schreef draculettetje het volgende:
lieve mensjes van het werkende leven
ik ga deze computer afsluiten
en dan richting huis!
fijne middag allemaal!
en toch snap ik van die uitsprak nog steeds het minstquote:
volgens mis jij iemand met de begin letter Squote:
Sgele en ik roepen die kreet als we opmerkingen gaan maken (of weten dat die gaan komen) die tegen het discrimineren aanleunen. Om onszelf juridisch in te dekken gooien we hem dan onder het kopje "Cabaret"quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:03 schreef tripack het volgende:
[..]
en toch snap ik van die uitsprak nog steeds het minst
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:06 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Sgele en ik roepen die kreet als we opmerkingen gaan maken (of weten dat die gaan komen) die tegen het discrimineren aanleunen. Om onszelf juridisch in te dekken gooien we hem dan onder het kopje "Cabaret"
Ja dat dusquote:
whahahahaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dusWas tripack er ook al bij toen we die "leuke" discussies hadden met de huis-tuin&keuken turk? Cabaret natuurlijk... cabaret
welkom! koffie / thee / limonade ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Thrackan het volgende:
Gaep met ae! Het werk is weer eens ouderwets saai hier.
Wel veel te doen, geen zin erin, the usual...
En toch waren wij toen ontzettend netjes met onze reactiesquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
whahahaha![]()
nee ik denk dat hij alles gemist heeft
ja, dat wel. het scheelt ook of je het typt of zegt vind ik. zowieso scheelt het 100 scheldwoordenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:20 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En toch waren wij toen ontzettend netjes met onze reacties
dat was toch niet met die ene saiban ofzo toch?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:16 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat dusWas tripack er ook al bij toen we die "leuke" discussies hadden met de huis-tuin&keuken turk? Cabaret natuurlijk... cabaret
Ja, die jaquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:25 schreef tripack het volgende:
[..]
dat was toch niet met die ene saiban ofzo toch?
Ja dat zeker weten ja, en zeggen... ach vaak ben ik te direct voor mensenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:23 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja, dat wel. het scheelt ook of je het typt of zegt vind ik. zowieso scheelt het 100 scheldwoorden
jah ik was er toen net bij dacht ik... heb die discussie niet enorm gevolgd.... hij is wel de reden dat we dat plaatje van read the tread befor you post, toch?quote:
Nee dat was weer iemand andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:29 schreef tripack het volgende:
[..]
jah ik was er toen net bij dacht ik... heb die discussie niet enorm gevolgd.... hij is wel de reden dat we dat plaatje van read the tread befor you post, toch?
ik ben ook te direct. probeer er wel aan te werken, maar kan me moeilijk verwoorden gewoon. tis niet andersquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:27 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja dat zeker weten ja, en zeggen... ach vaak ben ik te direct voor mensen
ik zie jouw youtube links 2xquote:
Dat is wel vervelend ja, vervelende is dat ik mij juist iets te goed kan verwoorden en daardoor nog wel is kwetsend kan over komen.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:39 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben ook te direct. probeer er wel aan te werken, maar kan me moeilijk verwoorden gewoon. tis niet anders
heb je wat voor thuisquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie jouw youtube links 2xen helaaas kan ze niet zien
ik heb ze liever kaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:43 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Hoe noemen ze dat, oh jah haar op je tong hebben
Sweet mother of jesus!! Ongekendquote:
mja thuis zit ik niet zoveel hier op !Fokquote:
Die had ik moeten zien aankomenquote:
ow gelukkig maarquote:
Maar wel op GTAquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja thuis zit ik niet zoveel hier op !Fokmaar mischien wel een idee!
Grapje zeker?quote:
mja mn PC trekt me meer eigelijk gezegd. dat klote GRID hahahaquote:
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangenquote:
en dan mag hij je redden onder de sneeuw vandaan zeker ?quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangen(zo'm thuis tap ding)
quote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:00 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
en dan mag hij je redden onder de sneeuw vandaan zeker ?
hij zou een hele bierfiest kunnen trekkenquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:59 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
ken je wel mooi zo'n klein heineke tonnetje aan hangen(zo'm thuis tap ding)
je hebt toch van die overdekte dingen ?? beetje genoeg nemen met wat je hebt hoorquote:Op dinsdag 3 juni 2008 14:02 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
erm sneeuw in de zomer
zo ie zo sneeuw en nederland![]()
en dan nog moet er wel wat sterkers in zitten
GRID is wel leuk, maar heb toch liever GT5quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:57 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja mn PC trekt me meer eigelijk gezegd. dat klote GRID hahahaik zal vanavond eens een filmpje hier posten , van mijn rijstijl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |