abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 11:40:42 #201
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_59065361
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

zowel Ang3l als Paul kunnen beiden erg zwart wit en ongenuanceerd denken en uiten, dat mag.
Ik ben daarintegen misschien weer te begripvol voor alles en iedereen
Dat heet dus politiek correct.
God created gays so fat chicks could have friends.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:41:19 #202
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59065380
Dat eerste dus.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:41:31 #203
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_59065385
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:

[..]

die uitspraak heeft Ang3l aan een tafel gedaan waar TMM bij zat
Dat kan ik objectief vaststellen want ik zat ook aan die tafel
stroek PM
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
  maandag 2 juni 2008 @ 11:42:04 #204
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59065400
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:

[..]

Aartsrivaal van Ang3l en de lover van TMM
Kijk, kun je meteen zien hoe ver je in de materie zit, want beide statements zijn onjuist Ofwel: zwart-wit.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_59065401
quote:
Op maandag 2 juni 2008 07:12 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mensen staan in dit topic, net als in de wereld, geheel vrij om te geloven wat ze willen. Mijn doel in het leven is niet om je zwart te maken (lijkt me lastig als rascist) of om de mensen hier te overtuigen dat je zo bent. Mijn wil is geen wet in dit topic, evenals mijn mening niet.

Ik reageer alleen met wat ik van je vind als TMM jouw naam laat vallen in het topic op manieren die ik niet verstandig van en voor hem vindt. En dat heeft ècht niet alleen met je opvattingen te maken die (volgens jou) verdraaid zijn in dat interview (al moet ik eerlijk zeggen dat als mijn woorden op dusdanige manier zwrart op wit gezet zouden worden en ze niet waar waren en resulteerden in doodsbedreigingen en het niet op straat durven dat ik er dan toch echt werk van had gemaakt....)
Dacht jij dat ik dat niet gedaan had? Ik heb heftige ruzies gehad met de redactie van gay.nl. Ik ben daar niet voor niets van verwijderd.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:42:31 #206
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59065413
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:41 schreef TheaterMaMa het volgende:

[..]

stroek PM
ik zoek al als een gek, maar tot op heden nog zonder resultaat
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_59065465
quote:
Op maandag 2 juni 2008 08:17 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Mja. Als ik dan net een bericht krijg van mijn ex (die inmiddels in Amsterdam woont) met de vraag "Heb je al gehoord wie het nieuwe vriendje van Dick is? Ik heb er maar even niet op gereageerd...." dan denk ik toch dat er even 2 werelden op elkaar afgestemd moeten worden.
Lieve schat, ga nou eens wat minder af op alles wat je hoort, want daar hecht je blijkbaar veel waarde aan. Ik heb een vriend en dat is niet Dick. Sterker nog, ik was met Dick naar Groningen en mijn vriendje was daar ook, wat overduidelijk mijn vriend was.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:46:32 #208
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59065496
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:45 schreef Paul89 het volgende:

[..]

Lieve schat, ga nou eens wat minder af op alles wat je hoort, want daar hecht je blijkbaar veel waarde aan. Ik heb een vriend en dat is niet Dick. Sterker nog, ik was met Dick naar Groningen en mijn vriendje was daar ook, wat overduidelijk mijn vriend was.
Ik weet heus wel dat jullie 2 geen lovers zijn. Over die 2 werelden had ik 't dan ook niet.
L'Amour menaçant:
pi_59065619
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vraag ook aan helemaal niemand om een kant te kiezen. Dat is mijn recht niet en het is ook niet mijn doel iedereen aan "mijn kant" te hebben. Er zijn altijd meerdere "kanten" en voor iedere kant valt wat te zeggen. Ik sta aan mijn eigen kant en sta daar met volle overtuiging. Wat andere mensen vinden moeten ze zelf weten, en als ze pro-Paul zijn, even goede vrienden hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Vandaar dat ik de poll een beetje dom vind.

Ik doe iets wat ik in mijn hart voelt dat goed is, en dat is het beschermen van een goede vriend tegen iets en iemand die tegen mijn opvattingen ingaat en zelfs tegen de kernopvattingen van de persoon in kwetsie zelf, en waarvan hij zelf ook al aangeeft dus dat het fout, gevaarlijk en verkeerd is en tegen zijn principes ingaat. En dan kun je zeggen dat iemand " oud en wijs genoeg is om daar zelf over te beslissen", maar sommige mensen hebben nou eenmaal af en toe een bord voor hun kop en hebben wel degelijk dat duwtje of die keiharde duw nodig, van vrienden.

Dat is wat ik doe. Dat is mijn mening en mijn motief. Of anderen het met mij eens zijn daarin... dat is eigenlijk uiteindelijk irrelevant.
En dat alles baseer jij allemaal op 1 lapje tekst van 2 jaar geleden, wat nog volledig uit zijn verband was gerukt ookt. Lang leve jouw mensenkennis. Ik kan het goed vinden met Dick, niets meer niets minder. Prima dat jij daar moeite mee hebt, daar lig ik echt niet wakker van. Maar zie wel in dat jij niet kunt bepalen voor andere mensen met wie ze en niet om moeten gaan en hou je stokende gedrag voor je.
pi_59065643
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
paul valt volgens mij best mee hoor Ang3l, maag goed ik ken hem niet RL dus een echt oordeel laat ik achterwegen. Maar volgens mij zie jij de wereld wel graag zwart-wit
Goddank, een medestander haha.

Nou dat is het probleem juist. Ang3l kent mij ook niet IRL. Heb hem ooit in de Pallaz gezien en hij heeft in mijn vinger gebeten, meer dan dat ken ik die hele gozer niet.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:56:26 #211
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59065711
Een beetje vriend waarschuwt een andere vriend toch wel als ie denkt dat die vriend een fout begaat. En dat zeg ik niet alleen omdat ik aan Ang3ls kant sta (om nog maar eens de kantenkwestie erin te pleuren ), maar omdat dat iets is waar ik waarde aan hecht en hoop dat de vrienden die ik heb dat ook zullen doen mocht ik ooit volgens hun de fout in gaan. Daar staat dan wel tegenover dat niemand me zou mogen dwingen om iets wel of niet te doen, maar dat is bij Ang3l ook niet het geval (zoals ik dus al gevraagd had aan 'm).

Maar goed, ik zal me er verder niet mee bemoeien, want uiteindelijk weet ik van iedereen ook maar weinig.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 2 juni 2008 @ 11:57:00 #212
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59065727
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:51 schreef Paul89 het volgende:

[..]

En dat alles baseer jij allemaal op 1 lapje tekst van 2 jaar geleden, wat nog volledig uit zijn verband was gerukt ookt. Lang leve jouw mensenkennis. Ik kan het goed vinden met Dick, niets meer niets minder.
Als dat voor beide zijden maar duidelijk is.
quote:
Prima dat jij daar moeite mee hebt, daar lig ik echt niet wakker van. Maar zie wel in dat jij niet kunt bepalen voor andere mensen met wie ze en niet om moeten gaan en hou je stokende gedrag voor je.
Ik bepaal niet wie hij wel en niet mag zien en zal dat ook nooit doen. Ik bepaal wel mijn eigen mening over mensen (en die is niet gebaseerd op slechts 1 lapje tekst) en bepaal ook of ik mijn vrienden waarschuw. En ook die waarschuwing is niet gebaseerd op slechts 1 lapje tekst en zelfs niet eens op je overtuigingen.
L'Amour menaçant:
pi_59065781
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Nou dat spijt me dan, want dat was niet de bedoeling. Maar nogmaals (want hier hebben we het al over gehad en toen was het naar mijn mening/opvatting uitgepraat), dat wat je "quote" van me is volgens mij niet letterlijk wat er gezegd is en sowieso was dat ab-so-luut niet serieus bedoelt en dus uit zijn verband getrokken en dat weten de mensen die mij beter kennen echt wel. Maar goed, jij was ook degene die mij arrrogant vond terwijl je me nog nooit in 't echt hebt meegemaakt. Dus we gaan het niet over splinters en balken hebben, want dan krijgen we een volgend spreekwoord "zoals de waard is" of die van "wie de schoen past".

Paul - interview - conclusie Ang3l
Ang3l - quote - conclusie Hierissieweer

Zie de overeenkomsten.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:01:36 #214
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59065835
quote:
Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef Paul89 het volgende:

[..]

Paul - interview - conclusie Ang3l
Ang3l - quote - conclusie Hierissieweer

Zie de overeenkomsten.
Lezen is ook een vak he? Ik zei toch al dat mijn waarschuwing tegen Dick niet slechts gebaseerd was op dat interview en zelfs niet alleen op je politieke overtuiging. Met maar 1 zwaard slaan is erg onverstandig.

Bovendien wil ik nog even terugkomen op dat stoken. Ik stook niet. Ik geef mijn mening en dat doe ik aan de hand van zaken die hij zelf ook ziet en kan zien. Dat is niet stoken. Stoken is onwaarheden vertellen, zaken die nergens op gebaseerd zijn en zaken vertellen die hij nog niet zelf weet. Hij is vrij om zijn mening te vormen over jou. Daar hou ik 'm helemaal niet in tegen.
L'Amour menaçant:
pi_59065847
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak he? Ik zei toch al dat mijn waarschuwing tegen Dick niet slechts gebaseerd was op dat interview en zelfs niet alleen op je politieke overtuiging. Met maar 1 zwaard slaan is erg onverstandig.
Waarop dan?
  maandag 2 juni 2008 @ 12:06:21 #216
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59065942
quote:
Een beetje vriend waarschuwt een andere vriend toch wel als ie denkt dat die vriend een fout begaat.
Friends don't let friends wear polyester, or get a perm.
Hunger I want it so bad I can taste it.
it drives me mad to see it wasted,
when I need it so bad that it's burning me.
I'm hungry!
  maandag 2 juni 2008 @ 12:10:52 #217
101883 Stuart.Alan.Jones
pi_59066044
Ben je vrij Ang3l?
  maandag 2 juni 2008 @ 12:16:19 #218
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59066169
quote:
Ik geef mijn mening en dat doe ik aan de hand van zaken die hij zelf ook ziet en kan zien. Dat is niet stoken. Stoken is onwaarheden vertellen,
En dat is waarom ik nooit kan worden beschuldigd van stoken.

Ik vind het altijd een debiel verdedigingsmechanisme van mensen als ze roepen dat iemand aan het stoken is in de hoop dat ze daarmee zichzelf boven alles kunnen stellen. Als er een waarheid vertelt word dan staat niemand daar boven. Feiten zijn feiten, alleen de motivatie achter de feiten kan verschillen.

En als iemand de feiten hoort en alleen afgaat op de feiten, dan kun je die persoon alleen beschuldigen van een vreemd soort van oppervlakkigheid. Het is de intentie, de motivatie, achter de feiten die het verschil maakt.

Dat gezegd, Paul89 is destijds ook verliefd geworden op het geluid van zijn eigen stem, en dat gay.nl daar handig op inspeelt is niet zo verwonderlijk, die pakken alles met een kop die er smakelijk uitziet... al moet ik zeggen dat Mr. Gay verkiezingen toch telkens weer uitblinken in het gebrek aan smaak en inhoud.

Je dikt je mening aan, roept 'em harder en vaker, en zorgt ervoor dat je opvalt. De aandacht die je krijgt, je krijgt vrijwel altijd wel bijval van vreemden als je een mening verkondigt, die werkt meestal bedwelmend, en dus maak je makkelijk de fout om te gaan voor snelle roem. Mensen worden vaak al snel een parodie op wie ze eerst waren in het oog van het publiek. Het publiek versterkt wat je zegt, eist dat je jezelf versterkt in je uitspraken, totdat het zich tegen je keert en mensen je alleen nog maar zien als doorgeslagen figuur.

En dan kun je nog zo hard de waarheid roepen, dat water kookt bij 100 graden celsius, mensen om je heen hebben dan al lang en breed besloten om precies het tegenovergestelde te doen en denken van wat jij doet en zegt.

Kijk naar mij en Tha_Erik. Tha_Erik haat mij met een brandende passie, hij gooit er zo nu en dan van die venijnige kleine opmerkingen doorheen, en dat doet hij gebaseerd op mijn haat voor Nathan...
I'm hungry!
  maandag 2 juni 2008 @ 12:20:49 #219
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59066267
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef Cairon het volgende:

[..]
Kijk naar mij en Tha_Erik. Tha_Erik haat mij met een brandende passie, hij gooit er zo nu en dan van die venijnige kleine opmerkingen doorheen, en dat doet hij gebaseerd op mijn haat voor Nathan...
. Ik haat je niet hoor, ik vind je gewoon vervelend vaak. En heel soms ben ik het zelfs wel met je eens.

Maar mijn mening over jou is niet gebaseerd op wat er tussen jou en Nathan speelt . Dat is hooguit een argumentje daarin.
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:23:50 #220
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_59066326
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

. Ik haat je niet hoor, ik vind je gewoon vervelend vaak. En heel soms ben ik het zelfs wel met je eens.
Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik ). Zo zie je maar weer dat ik best met mensen door 1 deur kan met wie ik enorme meningsverschillen heeb of heb ghead. Maar met sommige ook niet
L'Amour menaçant:
  maandag 2 juni 2008 @ 12:31:36 #221
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_59066474

Cairon! Wat een verrassing zo vroeg in de morgen!
Hoogachtend,
Erik.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:33:04 #222
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59066502
quote:
Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik ).
[verplichte homo-bitch modus] Maar zo ongeschoren met krullen staat je EEEEEEEEEENIG... vraag maar aan Sergio na, die zal me geen ongelijk geven
I'm hungry!
  maandag 2 juni 2008 @ 12:37:13 #223
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_59066573
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

(alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik ).
ontvang jij elk bezoek in PJ op zondag ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  maandag 2 juni 2008 @ 12:37:13 #224
982 Cairon
More than meets the Eye
pi_59066574
quote:
Cairon! Wat een verrassing zo vroeg in de morgen!
Het was al lang en breed middag toen ik aanbelde!

I'm hungry!
pi_59066582
quote:
Op maandag 2 juni 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik ). Zo zie je maar weer dat ik best met mensen door 1 deur kan met wie ik enorme meningsverschillen heeb of heb ghead. Maar met sommige ook niet
Draag jij PJ's? Hoe ouderwets!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')