Dat heet dus politiek correct.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowel Ang3l als Paul kunnen beiden erg zwart wit en ongenuanceerd denken en uiten, dat mag.
Ik ben daarintegen misschien weer te begripvol voor alles en iedereen

stroek PMquote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die uitspraak heeft Ang3l aan een tafel gedaan waar TMM bij zat
Dat kan ik objectief vaststellen want ik zat ook aan die tafel

Kijk, kun je meteen zien hoe ver je in de materie zit, want beide statements zijn onjuistquote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aartsrivaal van Ang3l en de lover van TMM

Dacht jij dat ik dat niet gedaan had? Ik heb heftige ruzies gehad met de redactie van gay.nl. Ik ben daar niet voor niets van verwijderd.quote:Op maandag 2 juni 2008 07:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mensen staan in dit topic, net als in de wereld, geheel vrij om te geloven wat ze willen. Mijn doel in het leven is niet om je zwart te maken (lijkt me lastig als rascist) of om de mensen hier te overtuigen dat je zo bent. Mijn wil is geen wet in dit topic, evenals mijn mening niet.
Ik reageer alleen met wat ik van je vind als TMM jouw naam laat vallen in het topic op manieren die ik niet verstandig van en voor hem vindt. En dat heeft ècht niet alleen met je opvattingen te maken die (volgens jou) verdraaid zijn in dat interview (al moet ik eerlijk zeggen dat als mijn woorden op dusdanige manier zwrart op wit gezet zouden worden en ze niet waar waren en resulteerden in doodsbedreigingen en het niet op straat durven dat ik er dan toch echt werk van had gemaakt....)

Lieve schat, ga nou eens wat minder af op alles wat je hoort, want daar hecht je blijkbaar veel waarde aan. Ik heb een vriend en dat is niet Dick. Sterker nog, ik was met Dick naar Groningen en mijn vriendje was daar ook, wat overduidelijk mijn vriend was.quote:Op maandag 2 juni 2008 08:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. Als ik dan net een bericht krijg van mijn ex (die inmiddels in Amsterdam woont) met de vraag "Heb je al gehoord wie het nieuwe vriendje van Dick is? Ik heb er maar even niet op gereageerd...." dan denk ik toch dat er even 2 werelden op elkaar afgestemd moeten worden.

Ik weet heus wel dat jullie 2 geen lovers zijn. Over die 2 werelden had ik 't dan ook niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:45 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Lieve schat, ga nou eens wat minder af op alles wat je hoort, want daar hecht je blijkbaar veel waarde aan. Ik heb een vriend en dat is niet Dick. Sterker nog, ik was met Dick naar Groningen en mijn vriendje was daar ook, wat overduidelijk mijn vriend was.

En dat alles baseer jij allemaal op 1 lapje tekst van 2 jaar geleden, wat nog volledig uit zijn verband was gerukt ookt. Lang leve jouw mensenkennis. Ik kan het goed vinden met Dick, niets meer niets minder. Prima dat jij daar moeite mee hebt, daar lig ik echt niet wakker van. Maar zie wel in dat jij niet kunt bepalen voor andere mensen met wie ze en niet om moeten gaan en hou je stokende gedrag voor je.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vraag ook aan helemaal niemand om een kant te kiezen. Dat is mijn recht niet en het is ook niet mijn doel iedereen aan "mijn kant" te hebben. Er zijn altijd meerdere "kanten" en voor iedere kant valt wat te zeggen. Ik sta aan mijn eigen kant en sta daar met volle overtuiging. Wat andere mensen vinden moeten ze zelf weten, en als ze pro-Paul zijn, even goede vrienden hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Vandaar dat ik de poll een beetje dom vind.
Ik doe iets wat ik in mijn hart voelt dat goed is, en dat is het beschermen van een goede vriend tegen iets en iemand die tegen mijn opvattingen ingaat en zelfs tegen de kernopvattingen van de persoon in kwetsie zelf, en waarvan hij zelf ook al aangeeft dus dat het fout, gevaarlijk en verkeerd is en tegen zijn principes ingaat. En dan kun je zeggen dat iemand " oud en wijs genoeg is om daar zelf over te beslissen", maar sommige mensen hebben nou eenmaal af en toe een bord voor hun kop en hebben wel degelijk dat duwtje of die keiharde duw nodig, van vrienden.
Dat is wat ik doe. Dat is mijn mening en mijn motief. Of anderen het met mij eens zijn daarin... dat is eigenlijk uiteindelijk irrelevant.

Goddank, een medestander haha.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef hierissieweer het volgende:
paul valt volgens mij best mee hoor Ang3l, maag goed ik ken hem niet RL dus een echt oordeel laat ik achterwegen. Maar volgens mij zie jij de wereld wel graag zwart-wit

Als dat voor beide zijden maar duidelijk is.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:51 schreef Paul89 het volgende:
[..]
En dat alles baseer jij allemaal op 1 lapje tekst van 2 jaar geleden, wat nog volledig uit zijn verband was gerukt ookt. Lang leve jouw mensenkennis. Ik kan het goed vinden met Dick, niets meer niets minder.
Ik bepaal niet wie hij wel en niet mag zien en zal dat ook nooit doen. Ik bepaal wel mijn eigen mening over mensen (en die is niet gebaseerd op slechts 1 lapje tekst) en bepaal ook of ik mijn vrienden waarschuw. En ook die waarschuwing is niet gebaseerd op slechts 1 lapje tekst en zelfs niet eens op je overtuigingen.quote:Prima dat jij daar moeite mee hebt, daar lig ik echt niet wakker van. Maar zie wel in dat jij niet kunt bepalen voor andere mensen met wie ze en niet om moeten gaan en hou je stokende gedrag voor je.

Paul - interview - conclusie Ang3lquote:Op maandag 2 juni 2008 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou dat spijt me dan, want dat was niet de bedoeling. Maar nogmaals (want hier hebben we het al over gehad en toen was het naar mijn mening/opvatting uitgepraat), dat wat je "quote" van me is volgens mij niet letterlijk wat er gezegd is en sowieso was dat ab-so-luut niet serieus bedoelt en dus uit zijn verband getrokken en dat weten de mensen die mij beter kennen echt wel. Maar goed, jij was ook degene die mij arrrogant vond terwijl je me nog nooit in 't echt hebt meegemaakt. Dus we gaan het niet over splinters en balken hebben, want dan krijgen we een volgend spreekwoord "zoals de waard is" of die van "wie de schoen past".

Lezen is ook een vak he? Ik zei toch al dat mijn waarschuwing tegen Dick niet slechts gebaseerd was op dat interview en zelfs niet alleen op je politieke overtuiging. Met maar 1 zwaard slaan is erg onverstandig.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:59 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Paul - interview - conclusie Ang3l
Ang3l - quote - conclusie Hierissieweer
Zie de overeenkomsten.

Waarop dan?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Lezen is ook een vak he? Ik zei toch al dat mijn waarschuwing tegen Dick niet slechts gebaseerd was op dat interview en zelfs niet alleen op je politieke overtuiging. Met maar 1 zwaard slaan is erg onverstandig.

Friends don't let friends wear polyester, or get a perm.quote:Een beetje vriend waarschuwt een andere vriend toch wel als ie denkt dat die vriend een fout begaat.

En dat is waarom ik nooit kan worden beschuldigd van stoken.quote:Ik geef mijn mening en dat doe ik aan de hand van zaken die hij zelf ook ziet en kan zien. Dat is niet stoken. Stoken is onwaarheden vertellen,

quote:Op maandag 2 juni 2008 12:16 schreef Cairon het volgende:
[..]
Kijk naar mij en Tha_Erik. Tha_Erik haat mij met een brandende passie, hij gooit er zo nu en dan van die venijnige kleine opmerkingen doorheen, en dat doet hij gebaseerd op mijn haat voor Nathan...

Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ikquote:Op maandag 2 juni 2008 12:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Ik haat je niet hoor, ik vind je gewoon vervelend vaak. En heel soms ben ik het zelfs wel met je eens.

[verplichte homo-bitch modus] Maar zo ongeschoren met krullen staat je EEEEEEEEEENIG... vraag maar aan Sergio na, die zal me geen ongelijk gevenquote:Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik ).

ontvang jij elk bezoek in PJ op zondag ?quote:Op maandag 2 juni 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
(alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik).

Het was al lang en breed middag toen ik aanbelde!quote:Cairon! Wat een verrassing zo vroeg in de morgen!

Draag jij PJ's? Hoe ouderwets!!quote:Op maandag 2 juni 2008 12:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ach Cairon en ik heb ook wel eens onze relletjes gehad. En toch was 't gister best gezellig (alleen moet ie niet meer komen als ik nog in PJ's sta, dan schrik ik). Zo zie je maar weer dat ik best met mensen door 1 deur kan met wie ik enorme meningsverschillen heeb of heb ghead. Maar met sommige ook niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |