De gehele toon van het interview beviel me niet. En er zal toch wel ergens een kern van waarheid inzitten? Zeker als ik de rest van dat topic gelezen had EN de reacties erop waarin je het nou niet bepaald tegensprak.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:13 schreef Paul89 het volgende:
@ Ang3l,
Hypocriet ten top,
Mij verwijten dat ik kortzichtig en dom zou zijn, terwijl jij oordeelt over mij, zonder ook maar ooit een woord met mij gesproken te hebben. Je kent het hele verhaal achter dat interview niet. Wie zegt dat alles wat er staat klopt?
En al je andere reacties op 't forum van gay.nl zijn ook in een opwelling geschreven? Zou ik toch maar iets minder opwellen als ik jou was als je niet wil dat mensen een verkeerd beeld van je krijgen. 90% van je reacties zijn extreem rechts zo niet extremer. Als dat je opwellingen zijn ... nou nee dank je.quote:Wie zegt dat het niet uit zijn verband is gerukt? Wie zegt dat het niet in een eventuele opwelling heb gezegd? Wie zegt dat ik nooit ergens op terug ben gekomen.
Dat verhaal gaat overal de rondte, ook bij mensen die je kennen. Maar als daar geen kern van waarheid inzit dan moet je ze dat maar even vertellen he. Ik vond het je uitspraken nog enigszins relativeren. Vind het alleen maar enger als je het niet zou zijn.quote:Je bent blijkbaar niet in staat om te relativeren. Over autisme gesproken. Ik snap niet waar jij het vandaan haalt dat ik autistisch zou zijn, het is pure kul namelijk.
Frustratie is een verkeerd woord. Ik vind je gewoon een slechte invloed, klaar. En als ik dat vind, dan zeg ik dat. Heb tegen Dick ook gezegd dat we 't niet meer over je gaan hebben omdat we nooit dezelfde mening over je zullen krijgen. Zolang je niet in het gesprek voorkomt hoef ik me verder ook niet bezig te houden met mijn mening over je te geven, omdat ik weet dat die nogal botst met de mening die Dick over je aan het vormen is.quote:Probeer je wat meer te verdiepen in feiten, alvorens je onterechte kritiek over iemand uit. Hoor/wederhoor, ken je dat? Overigens had je je frustratie ook gewoon tegen mij kunnen melden, via ondergrondse internetwegen is zeer achterbaks. Blijkbaar ben je te arrogant om die manier van communicatie toe te passen.
Nee goor, ik verwijt je niet dat je te snel oordeelt. Ik verwijt je je opvattingen. Het is een land met vrijheid van meningsuiting.... maar dat wil niet zeggen dat ik met die uitingen eens hoef te zijn of ze hoef te accepteren.quote:Ik raad je ten stelligste aan om niet zo snel te oordelen, ietwat je mij verwijt.
quote:Hypocriet is een term die blijft opdoemen bij mij als ik jouw berichten lees.
Mag ik ook gewoon slapen omdat ik er om 6:00u uit moet misschien? Wat is daar slap aan?quote:Op maandag 2 juni 2008 00:55 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nu opeens niet? dat vind ik wel een beetje slap tegenover Paul.
Mensen staan in dit topic, net als in de wereld, geheel vrij om te geloven wat ze willen. Mijn doel in het leven is niet om je zwart te maken (lijkt me lastig als rascist) of om de mensen hier te overtuigen dat je zo bent. Mijn wil is geen wet in dit topic, evenals mijn mening niet.quote:Op maandag 2 juni 2008 01:25 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Ach, speciaal om hem? Dat is hij toch niet waard joh;). Maar hij verdiende gewoon even mijn kritiek, voor de rest ben ik bereid vragen te beantwoorden en normaal mee te praten, mits meneer Stephan () het niet zo ver heeft geschopt dat jullie zijn nazi-nonsens nog geloven ook.
Mja. Als ik dan net een bericht krijg van mijn ex (die inmiddels in Amsterdam woont) met de vraag "Heb je al gehoord wie het nieuwe vriendje van Dick is? Ik heb er maar even niet op gereageerd...." dan denk ik toch dat er even 2 werelden op elkaar afgestemd moeten worden.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:35 schreef Paul89 het volgende:
[..]
Haha TMM en ik zijn geen lovers. Gewoon vrienden.
En toch konden we gister nog door 1 deurquote:Op maandag 2 juni 2008 08:24 schreef Cairon het volgende:
Zeg Paul89
Ik stel het niet op prijs dat jij hier even komt en een relletje trapt. Ik ben hier degene die een hemels mandaat heeft op het uitroepen van hoogst persoonlijk uitgekozen vendettas. Ik ga hier niet mijn positie als kleinzerig, bekrompen, wrokkig stuk vuil af staan aan een of andere jonge hond die denkt dat hij hier wel even een knuppel in het hoenderhok kan gooien.
Yes you do, lil' Ventrue boy!quote:This is my turf, and I don't take crap from anyone!
Ik heb hem zelf ook gemist hoor, lag al lang te slapen. Wat dan door sommige mensen als laf bestempeld wordt omdat ik niet meteen wakker wordt als mijn naam hier genoemd wordt en opsta, de PC aanzet en ga reageren. had wel wat beters te doen (waaronder fijn dromen).quote:Op maandag 2 juni 2008 08:41 schreef Cairon het volgende:
fuck ik heb gewoon een mooie warme rel gemist.
Verdomme wie relt er dan ook zo laat in de avond nog!?
ja volgens mij heeft deze rel best potentie om tot een fikse rel uit te groeien, maar is ze vooralsnog slachtoffer van het verschil tussen ochtend en avondmensenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:09 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind het laf dat Paul89 niet meteen reageert nu. Oh, oh wat een watje.
daar begin ik niet aan hoorquote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het raar om op dit tijdstip trek te hebben in een broodje shoarma?
Dat indd...!quote:Op maandag 2 juni 2008 09:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja volgens mij heeft deze rel best potentie om tot een fikse rel uit te groeien, maar is ze vooralsnog slachtoffer van het verschil tussen ochtend en avondmensen
Als je zwanger bent niet...quote:Op maandag 2 juni 2008 09:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Is het raar om op dit tijdstip trek te hebben in een broodje shoarma?
Daar kan je wel een leuke poll op loslatenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat indd...!
Moet zo meteen weer naar school toe, totaal geen zin in...
Overigens denk ik dat we nu meerdere kampen hebben
1) de pro Ang3l
2) de contra paul
3) de pro paul
5) neutralen
Ik met mijn hokjes geest wil dat iedereen een standpunt en een hokje inneemt. Bij voorbaat dank!
Done:quote:Op maandag 2 juni 2008 09:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daar kan je wel een leuke poll op loslaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |