in dat hokje had ik jou in mijn gedachte al geplaatstquote:Op maandag 2 juni 2008 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Pro Ang3l, ik heb het niet zo op mensen die hier binnen komen om stampij te maken
.
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben soms ook zo doorzichtig als cellofaan.
alsof jij ook maar de illusie hebt dat de hoofdrolspelers zich aan dit verzoek houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef hierissieweer het volgende:
maar goed, vanavond na 23 uur pas verder rellen, want ik moet eerst naar school
wordquote:Op maandag 2 juni 2008 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben natuurlijk altijd neutraal
isquote:
Polls waarbij je in meerdere keuzes kan vallen zijn niet zo goed hequote:Op maandag 2 juni 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Done:
Poll: In welk kamp hoor jij!?Pro Ang3l Contra Angel Pro Paul Contra Paul Neutralen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij is dat ook het enige juiste antwoord als je mij en Paul niet beide kentquote:Op maandag 2 juni 2008 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben natuurlijk altijd neutraal
O ja, wacht! We zijn dramaqueens! Bring out the polls!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Overbodig? Is het overbodig om overal een drama van te maken? Dacht het niet.
blijkbaar doet het hem goed om je vooral publiekelijk aan de schandpaal te nagelenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
O, en Paul? Ik had je lap tekst hier al gelezen hoor.
Het is echt niet nodig om mijn Hyves op te zoeken en daar een exacte kopie op te zetten.
ijdele hoop stroek, slechts ijdele hoop!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij ook maar de illusie hebt dat de hoofdrolspelers zich aan dit verzoek houden
Ik zou ook eerder jouw kant kiezen, maar aangezien ik alleen maar oppervlakkig 2 meningen gehoord heb, is het voor mij lastig een kant te kiezen.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het enige juiste antwoord als je mij en Paul niet beide kent
O wacht, we hebben elkaar al wel 's gezien
Zegt meer over hem dan over mij.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar doet het hem goed om je vooral publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
Poll: Wie is de grootste dramaqueen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, wacht! We zijn dramaqueens! Bring out the polls!
volgens mij heb jij niet goed opgelet, Ang3l heeft hier meerdere malen aangegeven dat hij icequeen is en plaats van dramaqueenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Poll: Wie is de grootste dramaqueen?Ang3l Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
dan nog waar ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij niet goed opgelet, Ang3l heeft hier meerdere malen aangegeven dat hij icequeen is en plaats van dramaqueen
Ik vraag ook aan helemaal niemand om een kant te kiezen. Dat is mijn recht niet en het is ook niet mijn doel iedereen aan "mijn kant" te hebben. Er zijn altijd meerdere "kanten" en voor iedere kant valt wat te zeggen. Ik sta aan mijn eigen kant en sta daar met volle overtuiging. Wat andere mensen vinden moeten ze zelf weten, en als ze pro-Paul zijn, even goede vrienden hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Vandaar dat ik de poll een beetje dom vind.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder jouw kant kiezen, maar aangezien ik alleen maar oppervlakkig 2 meningen gehoord heb, is het voor mij lastig een kant te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |