quote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben soms ook zo doorzichtig als cellofaan.
alsof jij ook maar de illusie hebt dat de hoofdrolspelers zich aan dit verzoek houdenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef hierissieweer het volgende:
maar goed, vanavond na 23 uur pas verder rellen, want ik moet eerst naar school
wordquote:Op maandag 2 juni 2008 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben natuurlijk altijd neutraal
isquote:
Polls waarbij je in meerdere keuzes kan vallen zijn niet zo goed hequote:Op maandag 2 juni 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Done:
Poll: In welk kamp hoor jij!?Pro Ang3l Contra Angel Pro Paul Contra Paul Neutralen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Volgens mij is dat ook het enige juiste antwoord als je mij en Paul niet beide kentquote:Op maandag 2 juni 2008 10:15 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik ben natuurlijk altijd neutraal
O ja, wacht! We zijn dramaqueens! Bring out the polls!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Overbodig? Is het overbodig om overal een drama van te maken? Dacht het niet.
blijkbaar doet het hem goed om je vooral publiekelijk aan de schandpaal te nagelenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:54 schreef Ang3l het volgende:
O, en Paul? Ik had je lap tekst hier al gelezen hoor.
Het is echt niet nodig om mijn Hyves op te zoeken en daar een exacte kopie op te zetten.
ijdele hoop stroek, slechts ijdele hoop!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
alsof jij ook maar de illusie hebt dat de hoofdrolspelers zich aan dit verzoek houden
Ik zou ook eerder jouw kant kiezen, maar aangezien ik alleen maar oppervlakkig 2 meningen gehoord heb, is het voor mij lastig een kant te kiezen.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is dat ook het enige juiste antwoord als je mij en Paul niet beide kent
O wacht, we hebben elkaar al wel 's gezien
Zegt meer over hem dan over mij.quote:Op maandag 2 juni 2008 10:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
blijkbaar doet het hem goed om je vooral publiekelijk aan de schandpaal te nagelen
Poll: Wie is de grootste dramaqueen?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, wacht! We zijn dramaqueens! Bring out the polls!
volgens mij heb jij niet goed opgelet, Ang3l heeft hier meerdere malen aangegeven dat hij icequeen is en plaats van dramaqueenquote:Op maandag 2 juni 2008 11:04 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Poll: Wie is de grootste dramaqueen?Ang3l Paul
Tussenstand:
[ afbeelding ]
dan nog waar ook!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
volgens mij heb jij niet goed opgelet, Ang3l heeft hier meerdere malen aangegeven dat hij icequeen is en plaats van dramaqueen
Ik vraag ook aan helemaal niemand om een kant te kiezen. Dat is mijn recht niet en het is ook niet mijn doel iedereen aan "mijn kant" te hebben. Er zijn altijd meerdere "kanten" en voor iedere kant valt wat te zeggen. Ik sta aan mijn eigen kant en sta daar met volle overtuiging. Wat andere mensen vinden moeten ze zelf weten, en als ze pro-Paul zijn, even goede vrienden hoor. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening. Vandaar dat ik de poll een beetje dom vind.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:02 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik zou ook eerder jouw kant kiezen, maar aangezien ik alleen maar oppervlakkig 2 meningen gehoord heb, is het voor mij lastig een kant te kiezen.
ik ga me hier niet in mengenquote:Op maandag 2 juni 2008 09:55 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Dat indd...!
Moet zo meteen weer naar school toe, totaal geen zin in...
Overigens denk ik dat we nu meerdere kampen hebben
1) de pro Ang3l
2) de contra paul
3) de pro paul
5) neutralen
Ik met mijn hokjes geest wil dat iedereen een standpunt en een hokje inneemt. Bij voorbaat dank!
Nee. Ik heb hem alleen wel geantwoord op zijn vraag dat ik niet op zijn bruiloft aanwezig zal zijn. Omdat ik er niet achter sta.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:11 schreef Tha_Erik het volgende:
De werkelijke vraag is wel, zou je die vriend laten vallen als hij tegen jou goedbedoelde adviezen ingaat?
Vind ik wel makkelijk van je gezegd hoor Erik, als het over een ander had gegaan had jij een heel ander oordeel klaar gehad. Dat weet ik zeker. En het gaat mij er ook niet om dat iemand perfect hoeft te zijn, maar dat iedereen, dus ook Ang3l, het mag opbrengen om de ander op gelijkwaardig niveau en met respect te behandelen.quote:
het is waar dat ik een tijd zo dacht, Paul en ik hebben 5 uur gepraat in de auto (groningen op en neer) en ik kan alleen maar concluderen dat we elkaars mening respecteren.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
I
Ik doe iets wat ik in mijn hart voelt dat goed is, en dat is het beschermen van een goede vriend tegen iets en iemand die tegen mijn opvattingen ingaat en zelfs tegen de kernopvattingen van de persoon in kwetsie zelf, en waarvan hij zelf ook al aangeeft dus dat het fout, gevaarlijk en verkeerd is en tegen zijn principes ingaat.
O gaan we die koe er weer bijhalen? Ten eerste was die verkeerd gequote en ten 2e was dat met een vette knipoog. Daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Maar het zit je dwars he?quote:Op maandag 2 juni 2008 11:17 schreef hierissieweer het volgende:
Ow en Ang3l, voordat je andere mensen aanvalt, mag je eerst ook naar jezelf kijken. Kijk eerst naar de balk in je eigen ogen, voordat je kijkt naar de splinter in die van de ander, zo gaat het spreekwoord toch? Overigens heb ik respect dat je opkomt voor een vriend, dat getuigt voor je.
(neemt niet weg dat jij ook soms baggere uitspraken doet, ik noem "mensen die lelijk zijn hebben geen bestaansrecht")
Ga eens met hem aan tafel zitten, ga de dialoog aan, misschien stemt jou dat wat milder.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem alleen wel geantwoord op zijn vraag dat ik niet op zijn bruiloft aanwezig zal zijn. Omdat ik er niet achter sta.
En jij weet net zo goed als ik dat het mij niet alleen om zijn politieke overtuiging gaat, want daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Ik wil het ook best hier nog een keer neerzetten, maar gezien het feit dat mensen dingen van Fok copy/pasten naar je gemeente lijkt me dat niet verstandig. Your call.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
het is waar dat ik een tijd zo dacht, Paul en ik hebben 5 uur gepraat in de auto (groningen op en neer) en ik kan alleen maar concluderen dat we elkaars mening respecteren.
Daarbij heb ik een hele andere kant van Paul leren kennen.
Geen enkel mens is 2dimensionaal met alleen maar een politieke mening die ook genuanceerd kan zijn
Wie is paul?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:02 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Done:
Poll: In welk kamp hoor jij!?Pro Ang3l Contra Angel Pro Paul Contra Paul Neutralen
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ja dat zit mij dwars, omdat het mij erg heeft geraakt. Je hebt mij daarmee pijn gedaan.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O gaan we die koe er weer bijhalen? Ten eerste was die verkeerd gequote en ten 2e was dat met een vette knipoog. Daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Maar het zit je dwars he?
zowel Ang3l als Paul kunnen beiden erg zwart wit en ongenuanceerd denken en uiten, dat mag.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem alleen wel geantwoord op zijn vraag dat ik niet op zijn bruiloft aanwezig zal zijn. Omdat ik er niet achter sta.
*Aaii over de bol* ga maar lekker zitten dan kom ik zo bij je met een bekertje ranja.quote:
Misschien ben ik wel wat milder omdat ik het toevallig wel goed met Ang3l kan vinden. Al kan jou uitspraak ook direct op jou gespiegeld worden, jij bent tegen bepaalde users ook minder vriendelijk dan tegen anderen. Zo is het leven nou eenmaal, het heeft geen zin om iedereen precies hetzelfde te behandelen, dat zou pas onoprecht zijn.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind ik wel makkelijk van je gezegd hoor Erik, als het over een ander had gegaan had jij een heel ander oordeel klaar gehad. Dat weet ik zeker. En het gaat mij er ook niet om dat iemand perfect hoeft te zijn, maar dat iedereen, dus ook Ang3l, het mag opbrengen om de ander op gelijkwaardig niveau en met respect te behandelen.
Aartsrivaal van Ang3l en de lover van TMMquote:
Daar heb je dan weer gelijk in.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel wat milder omdat ik het toevallig wel goed met Ang3l kan vinden. Al kan jou uitspraak ook direct op jou gespiegeld worden, jij bent tegen bepaalde users ook minder vriendelijk dan tegen anderen. Zo is het leven nou eenmaal, het heeft geen zin om iedereen precies hetzelfde te behandelen, dat zou pas onoprecht zijn.
hier neem jij wel heel erg de binnenbochtquote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Vind ik wel makkelijk van je gezegd hoor Erik, als het over een ander had gegaan had jij een heel ander oordeel klaar gehad. Dat weet ik zeker. En het gaat mij er ook niet om dat iemand perfect hoeft te zijn, maar dat iedereen, dus ook Ang3l, het mag opbrengen om de ander op gelijkwaardig niveau en met respect te behandelen.
ik vind van niet. maar ik ben nu echt weg, ben 2 minuten te laat!quote:Op maandag 2 juni 2008 11:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hier neem jij wel heel erg de binnenbocht
nogmaals:quote:Op maandag 2 juni 2008 11:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En jij weet net zo goed als ik dat het mij niet alleen om zijn politieke overtuiging gaat, want daar hebben we het al uitgebreid over gehad. Ik wil het ook best hier nog een keer neerzetten, maar gezien het feit dat mensen dingen van Fok copy/pasten naar je gemeente lijkt me dat niet verstandig. Your call.
die uitspraak heeft Ang3l aan een tafel gedaan waar TMM bij zatquote:Op maandag 2 juni 2008 11:23 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ga eens met hem aan tafel zitten, ga de dialoog aan, misschien stemt jou dat wat milder.
Nou dat spijt me dan, want dat was niet de bedoeling. Maar nogmaals (want hier hebben we het al over gehad en toen was het naar mijn mening/opvatting uitgepraat), dat wat je "quote" van me is volgens mij niet letterlijk wat er gezegd is en sowieso was dat ab-so-luut niet serieus bedoelt en dus uit zijn verband getrokken en dat weten de mensen die mij beter kennen echt wel. Maar goed, jij was ook degene die mij arrrogant vond terwijl je me nog nooit in 't echt hebt meegemaakt. Dus we gaan het niet over splinters en balken hebben, want dan krijgen we een volgend spreekwoord "zoals de waard is" of die van "wie de schoen past".quote:Op maandag 2 juni 2008 11:24 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Ja dat zit mij dwars, omdat het mij erg heeft geraakt. Je hebt mij daarmee pijn gedaan.
Dat heet dus politiek correct.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:25 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
zowel Ang3l als Paul kunnen beiden erg zwart wit en ongenuanceerd denken en uiten, dat mag.
Ik ben daarintegen misschien weer te begripvol voor alles en iedereen
stroek PMquote:Op maandag 2 juni 2008 11:32 schreef Stroekie het volgende:
[..]
die uitspraak heeft Ang3l aan een tafel gedaan waar TMM bij zat
Dat kan ik objectief vaststellen want ik zat ook aan die tafel
Kijk, kun je meteen zien hoe ver je in de materie zit, want beide statements zijn onjuistquote:Op maandag 2 juni 2008 11:26 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Aartsrivaal van Ang3l en de lover van TMM
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |