quote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal en strafbaar bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
again: pm ffquote:Op dinsdag 8 juli 2008 21:50 schreef hotbryan het volgende:
Ik wil iemand (in elkaar slaan alleen om) zijn telefoon (te) jatten... daar zit een telefoonnummer in die ik MOET hebben! Die telefoonnummer is een bewijs voor mij en anderen!! Wie kan mij helpen? Haha!
Ik weet waar hij woont en werkt. Het gaat om een Indiaase jongeman die woon in Zeist aan de Prinses Margrietlaan en rijdt in een witte Opel Corsa en werkt bij IKEA te Utrecht en hij heet Sanjeevan!
Ik ben toch niet illegaal en strafbaar bezig? Hij krijgt zijn telefoon weer terug nadat ik bepaalde nummers heb gevonden... haha!
Email: hotbryan4u@hotmail.com
Nu hoor ik te zeggen : FOEI !!quote:Op zondag 13 juli 2008 17:47 schreef GizartFRL het volgende:
Schenden van staatsgeheim.
Tijdje moeten zitten met mijn collega.
Onder schenden van staatgeheim valt trouwens het plaatsen in kranten/internet van wat je op een memorystick vind.
strafblad...quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Oever de stoep gefietst
7km/u te hard gereden
Fout geparkeerd
* 1-of-6Billion is zwaar Gangsta
Inmiddels niet meer, tis alweer een tijdje geleden.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:36 schreef Tmaatje het volgende:
[..]
Nu hoor ik te zeggen : FOEI !!
Ik doe het niet; moeten ze maar beter opletten wat ze met hun vertrouwelijke materiaal doen.
edit: Schenden van staatsgeheim?? OMG ..... moet je daar nog voor zitten ??![]()
ik denk dat we op elkaar lijken qua karakter.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:23 schreef thewhiteguy het volgende:
-Mishandeling met ernstig letsel tot gevolg ( 3 dagen taakstraf + 1200 euro boete)
-Doodsbedreiging (aantekening + waarschuwing)
-Te vroeg wegrijden bij overweg (100 euro boete)
-Zonder licht rijden
-Dronken rondjes rennen bij een snelweg (waarschuwing)
Dat was toen toch alleen zo'n stadswacht (zo iemand die denkt dat-ie pliesie is zeg maar) die daar over viel?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Isegrim het volgende:
Ik herinner me een fokker die vast had gezeten en daar vrij openlijk over vertelde, maar weet zijn naam niet meer.
Mijn ergste misdaad is over de stoep fietsen.
vrouwen hebben het makkelijker met bekeuringen omdat de meeste pennelikkers mannen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:48 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat was toen toch alleen zo'n stadswacht (zo iemand die denkt dat-ie pliesie is zeg maar) die daar over viel?Op de stoep fietsen doe ik ook wel eens, maar als ik een kudde stadswachten tegen kom 'vragen' ze eigenlijk hooguit of ik wil gaan lopen.
Fietsen zonder licht is denk ik het enige waarvoor ik ben gestraft.
Oh, en natuurlijk zwartrijden in de metro terwijl ik geen meter heb gereden met dat ding.
Bij geplande controles helpt dat niet. In andere gevallen heb ik altijd het geluk dat ik word aangehouden door een mevrouw.quote:Op zondag 27 juli 2008 17:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
vrouwen hebben het makkelijker met bekeuringen omdat de meeste pennelikkers mannen zijn.![]()
ja, feminisme is een drama...quote:Op zondag 27 juli 2008 18:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
Bij geplande controles helpt dat niet. In andere gevallen heb ik altijd het geluk dat ik wordt aangehouden door een mevrouw.
Dus omdat het zeeuwse korps in het nieuws is moet jij hier even interessant komen doen?quote:Op vrijdag 1 augustus 2008 17:56 schreef duikkie het volgende:
te eerlijk zijn, dat kunnen ze niet hebben bij de politie, hier in zeeland zijn ze allemaal corrupt dat ze niemand meer geloven , dus eerlijkheid is hier strafbaar
gedraag je eens modwaardig.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 02:10 schreef zarGon het volgende:
Necrofilie. Nu we toch al bezig zijn, Bizz.
hahaha wat ben jij voor asociale zegquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:01 schreef PDOA het volgende:
Geen strafblad, maar ik heb jaren geleden toen ik net mijn rijbewijs had iemand van zijn sokken gereden. Ik was uit geweest en ik had een biertje te veel op, en ik nam een shortcut naar huis over een vrij slecht verlicht en stil landweggetje. Dat zou me zeker 10 minuten schelen en ik was moe en wilde naar bed dus zo snel mogelijk naar huis. Toen heb ik met mijn fiat panda per ongeluk een gozer op een fiets de berm ingedrukt. Maa ja, die eikel had geen licht ofzo en ik zag aardig dubbel, maar volgens mij reed ie midden op de weg! Ik ben daarna nog uitgestapt om te kijken maar ik zag alleen die fiets maar die gozer was nergens te bekennen. Bovendien was ik misselijk dus toen ben ik maar weer ingestapt en naar huis gereden. Gelukkig zat er alleen een kras op mijn lak van de rechterdeur dus heb ik tegen mijn (ex)vriendin gezegd dat iemand zijn sleutel langs de lak had gehaald. Heb er nu wel spijt van dat ik niet wat langer ben blijven zoeken, maar ergens is het ook wel zijn eigen schuld want als je op een stil en slecht verlicht landweggetje gaat rijden dan doe je je licht toch aan??
fuck. en ik maar denken dat je 120 mocht op de snelwegquote:Op maandag 2 juni 2008 07:28 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Ik wel, reed ooit 105 op de snelweg i.p.v. 100! Crimineel dat ik ben
only real losers say they never get caught.quote:Op zondag 24 augustus 2008 04:07 schreef MullahPunani het volgende:
fuck strafblad, only losers get caught
Laat me raden, kerkelanden of de riet?quote:Op donderdag 28 augustus 2008 16:06 schreef Almelovakr het volgende:
1x meermalige doodbedreiging.
1x zware mishandeling tegen het leven gericht.
1x Wapen wet en munitie
1x verkoop van slagwapens
genoeg ellende mee gehad, 6x rechtbank Almelo en 1x in Arnhem en 10 sept weer naar Arnhem
Dan nog ben ik een 'vrije man 'quote:Op zondag 21 september 2008 23:43 schreef kraaksandaal het volgende:
Het strafblad is afgeschaft, tegenwoordig wordt alles opgeslagen.
Had je broertje southpark gekeken ofzo.quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
quote:Op zondag 21 september 2008 23:44 schreef Chinless het volgende:
Uhm ja... strafblad niet echt... maar keertje langs mogen komen vanwege mishandeling van mijn broertje en het tweede is dat ik gepakt ben vanwege te snel rijden.
dont kick the baby.quote:Op zondag 21 september 2008 23:45 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Had je broertje southpark gekeken ofzo.
Dat blijft 5 jaar staan.quote:Op maandag 2 juni 2008 00:30 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
is niet meer terug te vinden, als het goed is...
Geen van beiden: Goossenmaatquote:Op zondag 7 september 2008 20:07 schreef kevin33 het volgende:
[..]
Laat me raden, kerkelanden of de riet?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |