ocean blue-kleurige bikiniquote:Op maandag 2 juni 200810:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag even de kleur laten kiezen en dan bestellen. Ik denk de superlichte groene. Tenminste, daar hoor ik haar over, of de ocean blue [afbeelding]
Geen bikiniquote:
Dat is goedquote:Op maandag 2 juni 2008 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even volrammen, kan ik hierna weer een filmpje pakken
Ocean Bluequote:Op maandag 2 juni 2008 10:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zal het eens opzoeken:
http://www.toyota.nl/cars/new_cars/prius/color.aspx
Ik zal het _A_ zeggenquote:
Dan kan ik weer gaan werkenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:22 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
even volrammen, kan ik hierna weer een filmpje pakken
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:23 schreef Pheno het volgende:
We hebben een nieuw muziekzender waar ze geen domme VJs hebben
Wel als we kiekjes van het strand plaatsen. Meiden in bikiniquote:Op maandag 2 juni 2008 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
boeit het mij wat voor weer het in Nederland is? Nee, niet echt.
XITE of zo ietsquote:
juppie die hadden we hier al jarenquote:Op maandag 2 juni 200810:23 schreef Pheno het volgende:
We hebben een nieuw muziekzender waar ze geen domme VJs hebben [afbeelding]
In your dreamsquote:
moah, beetje fansatie erbijquote:Op maandag 2 juni 200810:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel als we kiekjes van het strand plaatsen. Meiden in bikini [afbeelding]
whaha... da's wel geinig.. hier doet men dat niet aan het strand, alleen in bergmeertjes en hotel-zwembaden.. ook niet slecht.quote:Op maandag 2 juni 200810:25 schreef Pheno het volgende:
Met duiken is het ook wel eens leuk, omhoogkomen op een plek waar ze aan het skinnydippen waren. Die schrokken zich rot [afbeelding]
Ik heb me echt rotgelachen [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
Met duiken is het ook wel eens leuk, omhoogkomen op een plek waar ze aan het skinnydippen waren. Die schrokken zich rot
Ik heb me echt rotgelachen
wie?quote:Op maandag 2 juni 200810:25 schreef JortK het volgende:
indah hoe bekend is Benny Lava in je land?
In bergmeertjes is ook te duikenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha... da's wel geinig.. hier doet men dat niet aan het strand, alleen in bergmeertjes en hotel-zwembaden.. ook niet slecht.
schijnheiligen mogen op maandagquote:Op maandag 2 juni 200810:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mis was gisteren hoor, of ga je alleen biechten bij mijnheer pastoor?
Nee.quote:
Ocean bluequote:
Nog zo'n 40quote:
Duiken in zwembaden is lamequote:Op maandag 2 juni 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, zwembaden ook wel... beetje dan
Daar beginnen we met beginners, bij gebrek aan afgeschutte zeequote:Op maandag 2 juni 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, zwembaden ook wel... beetje dan
Noem je JortK nu schijnheilig?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnheiligen mogen op maandag
Mwoa, als iemand nog nooit gedoken heeft is dat wel de beste plek om te beginnen hoor.quote:
nee, spamz0r ok, maar schijnheiligquote:
laten gaan dnaquote:Op maandag 2 juni 200810:28 schreef Pheno het volgende:
Kutzooi, en dan komt er straks zo'n koffiemodbreak langs
moah...quote:
slim!quote:Op maandag 2 juni 200810:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar beginnen we met beginners, bij gebrek aan afgeschutte zee
True, ik heb er niets mee, me vader doet het al 20 jaar ofzoquote:Op maandag 2 juni 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, als iemand nog nooit gedoken heeft is dat wel de beste plek om te beginnen hoor.
in zijn algemeenheid he!quote:Op maandag 2 juni 200810:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Noem je JortK nu schijnheilig? [afbeelding]
Dat kanquote:Op maandag 2 juni 2008 10:30 schreef JortK het volgende:
[..]
True, ik heb er niets mee, me vader doet het al 20 jaar ofzo
zo ben ikquote:
Wim kan niet meerquote:
Nah, ik ben op een maandag getrouwd, maar niet in de kerkquote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spammers gaan ook op maandag naar de kerk, blijkbaar...
dat mag vast wel van Godquote:Op maandag 2 juni 200810:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spammers gaan ook op maandag naar de kerk, blijkbaar...
Nee, WIm Kan is dood.quote:
voor de kerk?quote:Op maandag 2 juni 200810:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ben op een maandag getrouwd, maar niet in de kerk [afbeelding]
Ik ben je linkje al weer kwijt. Kutexplorerquote:
Maandag is gratis tochquote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ben op een maandag getrouwd, maar niet in de kerk
Maar jij post kwaliteitsposts aan de lopende band... dat is geen spammen!quote:Op maandag 2 juni 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, ik ben op een maandag getrouwd, maar niet in de kerk
Nee, in een kasteelquote:
http://forum.fok.nl/rde/list_usertotalsquote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben je linkje al weer kwijt. Kutexplorer
Steek je arm nog verder in ze reetquote:Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar jij post kwaliteitsposts aan de lopende band... dat is geen spammen!
tsskquote:Op maandag 2 juni 200810:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben je linkje al weer kwijt. Kutexplorer
quote:
heel slim dus!quote:
Ook, maar he, het was in een kasteel en het was 25 graden. En dat voor een oktoberquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |