whaha... da's wel geinig.. hier doet men dat niet aan het strand, alleen in bergmeertjes en hotel-zwembaden.. ook niet slecht.quote:Op maandag 2 juni 200810:25 schreef Pheno het volgende:
Met duiken is het ook wel eens leuk, omhoogkomen op een plek waar ze aan het skinnydippen waren. Die schrokken zich rot [afbeelding]
Ik heb me echt rotgelachen [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juni 2008 10:25 schreef Pheno het volgende:
Met duiken is het ook wel eens leuk, omhoogkomen op een plek waar ze aan het skinnydippen waren. Die schrokken zich rot
Ik heb me echt rotgelachen
wie?quote:Op maandag 2 juni 200810:25 schreef JortK het volgende:
indah hoe bekend is Benny Lava in je land?
In bergmeertjes is ook te duikenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whaha... da's wel geinig.. hier doet men dat niet aan het strand, alleen in bergmeertjes en hotel-zwembaden.. ook niet slecht.
schijnheiligen mogen op maandagquote:Op maandag 2 juni 200810:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
De mis was gisteren hoor, of ga je alleen biechten bij mijnheer pastoor?
Nee.quote:
Ocean bluequote:
Nog zo'n 40quote:
Duiken in zwembaden is lamequote:Op maandag 2 juni 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, zwembaden ook wel... beetje dan
Daar beginnen we met beginners, bij gebrek aan afgeschutte zeequote:Op maandag 2 juni 2008 10:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klopt, zwembaden ook wel... beetje dan
Noem je JortK nu schijnheilig?quote:Op maandag 2 juni 2008 10:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
schijnheiligen mogen op maandag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |