Zekerquote:
normaal zijn dat er 8 triljoen als er in afrika weer eens wat gebeurd.. geluk dus.quote:Op maandag 2 juni 200810:16 schreef JortK het volgende:
Acht voetbalfans dood bij kwalificatieduel [afbeelding]
Er is weer meer eten voor de restquote:Op maandag 2 juni 2008 10:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
normaal zijn dat er 8 triljoen als er in afrika weer eens wat gebeurd.. geluk dus.
ik houd juist wel van wat afwisseling.quote:Op maandag 2 juni 200810:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, dat is het prbleem niet echt, die afwisseling is gewoon wat minder prettig.
sociale mensen, die dooienquote:Op maandag 2 juni 200810:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is weer meer eten voor de rest [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juni 200810:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb gister nog me halve bord weggepleurd [afbeelding]
quote:Op maandag 2 juni 200810:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is weer meer eten voor de rest [afbeelding]
Oh ja, vandaag even de kleur laten kiezen en dan bestellen. Ik denk de superlichte groene. Tenminste, daar hoor ik haar over, of de ocean bluequote:Op maandag 2 juni 2008 10:19 schreef JortK het volgende:
Eens even vragen hoe het met me nieuwe wagen zit
Limoen groenquote:Op maandag 2 juni 2008 10:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag even de kleur laten kiezen en dan bestellen. Ik denk de superlichte groene. Tenminste, daar hoor ik haar over, of de ocean blue
Zekers, ze waren toch al kansloos om naar het voetbal te gaan kijken. Kaartje kopen ipv eten voor de rest van het gezinquote:
ocean blue-kleurige bikiniquote:Op maandag 2 juni 200810:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, vandaag even de kleur laten kiezen en dan bestellen. Ik denk de superlichte groene. Tenminste, daar hoor ik haar over, of de ocean blue [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |