Ow dat is wel erg vervelend ja.... Rock Werchter gaan we naartoe omdat o.a. R.E.M., Radiohead, Zita Swoonquote:Op zondag 1 juni 2008 21:05 schreef Fuente het volgende:
Diaan, dat is echt het nadeel! Daarom gaan wij helaas dit jaar niet naar Lowlands. Ik zou heel erg graag willen, maar ik had bij Sara ook de hele zwangerschap erg last van een pijnlijk schaambot, en als ik bekijk hoeveel last ik er nu al van heb, weet ik gewoon dat LL geen succes wordt. Volgend jaar maar weer hahahaRock Werchter lijkt me supergaaf trouwens, ben ik nog nooit geweest!
KD? al nieuws?
Die bordjes staan er ook niet voor niets denk ikquote:Op zondag 1 juni 2008 18:36 schreef mefke79 het volgende:
Gisteren naar de Efteling geweest en toen net gedaan of ik niet zwanger ben. Oeps, dat levert dus twee problemen op:
1. Nee, de achtbaan is niet handig. De rit overleef je wel, de stangen zitten niet in de weg met bijna 9 weken, maar mijn hoofd vond het minder. Had telkens het gevoel dat het ergens een metertje of 2 achter me aan zweefde. Heb dus ook redelijk veel zwarte sterretjes gezien. Altijd leuk! (dat van die achtbanen was trouwens in overleg met de VK, kon geen kwaad, zou het vanzelf merken als het niet prettig was, goed, daar kwam ik dus achter)
quote:
Niet verstandig?quote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
het lijkt wel of er een golf van eigenwijze kindjes aan zit te komen met allemaal die stuitliggertjes hihi.
Maar heeft jou vk niet gewoon een echo apparaat bij de hand dan, dat je daar speciaal voor terug moet komen?
Ow en Simmu, vanaf dinsdagavond heel weinig drinken lijkt me niet verstandig, zeker niet met dit weer.
Ik denk het ookquote:Op maandag 2 juni 2008 22:04 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Ik neem aan dat we er van uit kunnen gaan dat het okee is met miffy en de mini...
tsja: bij rotterdam staan we zeker in de file, ik zou niet weten hoe ik bij een toilet kan komen als ik op de brienenoord stil sta. die kerkdienst duurt zeker iets van anderhalf uur. en nee: bij mijn weten is daar helemaal geen toilet. vandaar de vraag dus. als het zo gemakkelijk was als "dan stop je toch gewoon even" was het geen probleem geweest. sangdrax vraagt straks bij de apotheek of ze geen volwassenenluiers hebben ofzo, ik zal toch iets moeten.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
het lijkt wel of er een golf van eigenwijze kindjes aan zit te komen met allemaal die stuitliggertjes hihi.
Maar heeft jou vk niet gewoon een echo apparaat bij de hand dan, dat je daar speciaal voor terug moet komen?
Ow en Simmu, vanaf dinsdagavond heel weinig drinken lijkt me niet verstandig, zeker niet met dit weer.
ja je hebt helemaal gelijk hoor, maar ik probeerde het iets anders te brengenquote:Op maandag 2 juni 2008 22:16 schreef Brighteyes het volgende:
Niet verstandig?
Compleet gestoord en onverantwoord als je het mij vraagt.
Voor een niet-zwangere is het al ongezond, voor een zwangere al helemaal.
Gewoon stoppen onderweg om te plassen en zorgen dat je aan de zijkant komt te zitten in de kerk zodat je er even uit kan om te plassen.
Die worden door het lichaam opgenomen. Hoe dat verder zit weet ik niet.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid, wat tof dat alles goed zit zeg, en die lege vruchtzakjes, blijven die gewoon zitten? Niet dat je straks schrikt met (licht)bloedverlies ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarmee gebeurd.
Selderij werkt vochtafdrijvend. En ik dacht komkommer ook. Verder was er nog een thee die vochtafdrijvend werkt, nog meer dan normale thee, maar dat ben ik even kwijt.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
KD sterkte meis, dit lijkt me doodvermoeiend! Kan je niet eerder naar de VK toe? Dit is toch TE erg voor woorden. Succes, zet em op!
Ingrid, wat tof dat alles goed zit zeg, en die lege vruchtzakjes, blijven die gewoon zitten? Niet dat je straks schrikt met (licht)bloedverlies ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarmee gebeurd.
Iemand nog tips voor dikke worstepootjes (heb het gevoel dat me voetjes uit hun vel springen, doet gewoon ook een beetje zeer) Niets helpt op dit moment (voetengel vd etos, koud water)
Yep, heerlijk he? Alles goed doorbloedtquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens best wel behoorlijk opgezette schaamlippen die ook behoorlijk gevoelig zijnIemand die dat bekend voorkomt?
Jepz hier ook het gevalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens best wel behoorlijk opgezette schaamlippen die ook behoorlijk gevoelig zijnIemand die dat bekend voorkomt?
Nou, geniaalquote:Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Yep, heerlijk he? Alles goed doorbloedt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |