abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_59085354
LLM's
Dat is voor mij nieuw.... vertel eens? (ik gok op laatste loodjes mama's)

En hoe zou het met KD zijn?

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 11:20:02 ]
  dinsdag 3 juni 2008 @ 11:11:47 #62
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59085365
Weer even een update.
Eigenlijk niet veel anders, nog steeds veel gerommel!
Alleen heb nu ook wat bloedverlies, niks ernstigs hoor volgens de verloskundige maar het blijft afwachten.
Ben er wel erg moe van, slaap geen een nacht meer goed door en de ochtend begint hier standaard met 3/4 flinke weeën die dan weer langzamaan minder worden en zo de rest van de dag blijft hangen.
pi_59085405
KD spannend zeg dat afwachten, succes ermee!
Let je wel goed op dat je niet te uitgeput raakt, anders aan de bel trekken hoor.
pi_59085495
Pff KD vermoeiend hoor...
pi_59086190
KD wat vermoeiend zeg!

Hier goed nieuws! Hartje zien kloppen Ik ben 1 week korter zwanger dan we dachten. Dus nu 10 weken en 1 dag. 29 december uitgerekend.
Er waren nog duidelijk 2 lege vruchtzakjes te zien. Dus ws in aanleg drieling geweest.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 12:17:09 #66
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_59086928
KD het zit je ook niet mee zeg, wat vermoeiend.

Ingrid wat fijn dat alles goed is en waarschijnlijk een drieling geweest pff dat was heftig geweest.
Make love, not war ☮
pi_59087254
Fijn dat je het hartje hebt gezien Ingrid! Nu kun je lekker gaan genieten.

KD, sterkte nog even ermee. Ik hoop dat je je meisje (toch?) snel vast kunt houden.
pi_59087315
Een 3ling pff dat lijkt me erg vermoeiend
Maar fijn dat je een hartje hebt gezien
pi_59088986
KD sterkte meis, dit lijkt me doodvermoeiend! Kan je niet eerder naar de VK toe? Dit is toch TE erg voor woorden. Succes, zet em op!

Ingrid, wat tof dat alles goed zit zeg, en die lege vruchtzakjes, blijven die gewoon zitten? Niet dat je straks schrikt met (licht)bloedverlies ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarmee gebeurd.

Iemand nog tips voor dikke worstepootjes (heb het gevoel dat me voetjes uit hun vel springen, doet gewoon ook een beetje zeer) Niets helpt op dit moment (voetengel vd etos, koud water)

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 03-06-2008 13:59:41 ]
pi_59089468
Ah KD, wat erg dat het zo lang duurt! Sterkte!
pi_59090526
helaas lovely...geen goeie tips van mijn kant

Ik heb Bright hier trouwens al een hele tijd niet meer voorbij zien komen, die postte hier toch ook regelmatig?

Wanneer zetten jullie de box op trouwens?
pi_59091132
Ik heb van de week met m'n voeten in een badje water met zo'n voetenbruisbadtablet gezeten, was wel erg lekker
Verder geen tips, heb er pas 2x last van gehad

Ik heb de box al een paar weken op staan, als compensatie voor de babykamer waar we nog niet mee bezig konden Toen de meubels&box binnen kwamen hebben we de box dan maar gelijk op gezet, vonden we allebei wel zo leuk. Babykamer konden we namelijk pas later mee beginnen

Hier is het inmiddels gelukkig wat afgekoeld buiten, onweersbui (waar ik doorheen geslapen ben) en een grote regenbui helpen wat dat betreft veel gelukkig
Zometeen maar even naar de supermarkt, ff d'r uit
pi_59091231
hihi ja zou ik waarschijnlijk ook hebben gedaan als ik nog niet met de babykamer had kunnen beginnen

denk dat ik m deze week maar eens ga opzetten, lijkt me zo leuk staan

ze zeggen trouwens dat je met je voeten omhoog moet gaan zitten, dat zou helpen...maar geen idee of dat ook echt zo is
pi_59091404
Ja dat schijnt inderdaad te helpen..
Nja, misschien komt het daarom dat ik er niet zo'n last van heb, zit de laatste dagen geregeld onderuit op de bank of op bed
Achter de computer was het niet uit te houden (op zolder, te warm) dus dan zoek je de koelte op de andere verdiepingen maar op

Ik moest heel erg wennen toen de box stond, hij is toch vrij massaal aanwezig Maar wel heel leuk om op te hebben staan. Ik heb d'r toen ook nog wieltjes voor gehaald, zodat we hem makkelijk kunnen verplaatsen als we dat willen, ideaal!
pi_59091575
hier t zelfde, ik lig geregeld op de bank met mijn voeten op de leuning zodat ze wat hoger liggen
Merk wel dat mijn voeten dikker zijn want mijn schoenen knellen, maar verder heb ik er alleen s'morgens het eerste half uur last van

hier is de woonkamer niet zo groot dat het nodig is hem te verplaastsen whehe...Als we nou een schuifdeur naar de tuin hadden kon ze lekker in de tuin staan....*zucht zoveel wensen en eisen waaraan een nieuwe woning moet gaan voldoen he
pi_59092028
De box die staat bij mij al sinds januari Maar ik ben gastouder en pas op een kleintje van 8 maanden. Heb trouwens net medegedeeld dat dit mijn laatste week is, ik trek het gewoon niet meer, heb die banjer van mezelf al en die kleine die heeft ook de nodige "optil" aandacht nodig.

Mrien, ik heb zelf ook gister dus met me voeten in een badje gezeten met bruistablet, maar me voeten kwamen er dikker uit dan voorheen :s
Met me voeten omhoog... dan krijg ik last van me rug, ik voel me echt een piepdoos nu, maar niets werkt en heeft nut, of ik krijg er ergens anders wel weer last van. wat een ge-etter zeg.

1 dingetje nog waar ik wel heel blij mee ben... laptop is weer terug van reparatienr 3. Hopelijk blijft het kreng het nou gewoon doen anders flikker ik em door het raam.
pi_59092427
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
Ingrid, wat tof dat alles goed zit zeg, en die lege vruchtzakjes, blijven die gewoon zitten? Niet dat je straks schrikt met (licht)bloedverlies ofzo? Ben eigenlijk wel benieuwd wat daarmee gebeurd.
Die worden door het lichaam opgenomen. Hoe dat verder zit weet ik niet.
pi_59092495
simmu: in de kerk hebben ze een wc. Het is een beetje raar, maar bij nood echt wel gebruiken hoor! Ik heb hetzelf ook 1 keer meegemaakt dat ik bij aankomst direct doorgeloodst moest worden naar de wc in de kerk, gelukkig samen met m'n oma die ook wist waar de wc was; gezien we hetzelfde kwaaltje hebben.

lovely; voetjes omhoog, met een kussen onder je voeten slapen; dat helpt hier heel goed als ik er last van heb!

KD; vanavond maar aan de pannenkoeken met ananas en dan een gezellig avondje met je man?

De box staat hier nog niet, maar wel al in de starthouding Ik wil heb neerzetten als het kraambed uit de woonkamer weg is, dus als het goed is vrijwel direct na de bevalling, anders moeten we even schuiven.
Kraambed staat dus wel klaar.

Vandaag brief van de kraamzorg binnengekregen; dat ik dus in de vakantieperiode val qua kraamzorg en dat ze wellicht korten op de uren, maar 24 uur garanderen. Maakt mij niet veel uit want ik vond 49 uur toch al heel veel, ik heb naast de kraamzorg hulp genoeg in de kraamperiode, belangrijk vind ik alleen de moeder en kind zorg, en de borstvoeding, maar lijkt me niet dat de kraamzorg daar bijna een hele werkdag voor nodig heeft.
Heb al geprobeerd te bellen dat het voor mij op zich geen probleem is, dat ik dan liever heb dat die uren naar iemand gaan die het wel hard nodig heeft. Mits er natuurlijk geen gekke dingen gebeuren waardoor ik die zorg wel hard nodig heb.

En ik heb gisteren 2 zakken vol met kleertjes gehad, van een buurvrouw van een tante van vriendlief. Maar daar zitten echt ontzettend veel leuke kleertjes bij en ziet er goed uit ook! De eerste lading heb ik inmiddels al gewassen. Kast puilt zometeen echt uit met de kleertjes
En net wat winnie de poeh spul gehaald bij de zeeman in de aanbieding, een rammelaar, bijtring en flessenborstel.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae
pi_59093509
Ik las idd al ergens dat veel mensen een brief kregen ivm tekort aan kraamzorg.
Hier nog geen brief gezien, dus ben benieuwd.

Lovely ben benieuwd of je laptop nu wel fatsoendelijk is gemaakt
  dinsdag 3 juni 2008 @ 16:38:44 #80
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_59093688
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
KD sterkte meis, dit lijkt me doodvermoeiend! Kan je niet eerder naar de VK toe? Dit is toch TE erg voor woorden. Succes, zet em op!

Iemand nog tips voor dikke worstepootjes (heb het gevoel dat me voetjes uit hun vel springen, doet gewoon ook een beetje zeer) Niets helpt op dit moment (voetengel vd etos, koud water)
Selderij werkt vochtafdrijvend. En ik dacht komkommer ook. Verder was er nog een thee die vochtafdrijvend werkt, nog meer dan normale thee, maar dat ben ik even kwijt.
pi_59093919
Solidagothee.
Maar je moet wel uitkijken met vochtafdrijvende thee, dat wordt afgeraden als je zwanger bent! Selderij en komkommer kan je wel gewoon eten.
Verder gewoon érg veel drinken!

Ik heb trouwens best wel behoorlijk opgezette schaamlippen die ook behoorlijk gevoelig zijn Iemand die dat bekend voorkomt?
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:41:26 #82
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_59095235
Ik had ook zo'n brief van de kraamzorg over de tekorten in de bus liggen. Ze gaan hier proberen 3-4 uur per dag kraamzorg te leveren en dan de overige uren indien nodig opvullen met huishoudelijke hulp. Ik zie wel hoe het loopt.

3, Ingrid?! Oef, dat lijkt me even schrikken. Maar super dat alles verder goed is.

Dat kwaaltje komt me niet bekend voor freecell. Lijkt me best lastig, met fietsen enzo.
  dinsdag 3 juni 2008 @ 17:43:46 #83
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_59095291
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Ik heb trouwens best wel behoorlijk opgezette schaamlippen die ook behoorlijk gevoelig zijn Iemand die dat bekend voorkomt?
Yep, heerlijk he? Alles goed doorbloedt
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_59095318
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 16:46 schreef freecell het volgende:
Jepz hier ook het geval
pi_59095389
quote:
Op dinsdag 3 juni 2008 17:43 schreef RockabeIIa het volgende:

[..]

Yep, heerlijk he? Alles goed doorbloedt
Nou, geniaal Ik heb al behoorlijke buitenste schaamlippen en nu zijn ze echt mega... Doet echt pijn bij fietsen en ze voelen beurs aan als ik er aan zit

Maar wél prettig om te horen dat het bekend is
pi_59096610
JoJo girl hier is dat ook het geval met de kraamzorg, het zal me een worst wezen als ik maar niet 6 verschillende mensen over de vloer krijg. Vriendlief heeft 2 weken zwangerschapsverlof dus dat komt wel goed.
Maarja lekker handig als je in een vakantieperiode bent uitgerekend
  dinsdag 3 juni 2008 @ 19:35:24 #87
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59097867
't Blijft nu eigenlijk wel weer heel stil bij miffy....
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  Jubileum moderator dinsdag 3 juni 2008 @ 20:04:20 #88
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_59098640
Ik kwam ook even kijken of er al nieuws was van Miffy...

KD wat vermoeiend voor je, elke keer die (valse) starts. Sterkte
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 3 juni 2008 @ 20:58:14 #89
108648 cattie
lieve moeder
pi_59100186

Ik kom me melden.
Vanavond heb ik een kloppend hartje gezien!
Het hele verhaal: 4 weken geleden heb ik positief getest. Vanmiddag had ik opeens bloedverlies, vanavond zelfs veel. Dus ziekenhuis gebeld en ik kon direct langskomen! Heel fijn. Alles ziet er goed uit, onbekend is waar het bloed vandaan komt. A.s. donderdag heb ik de normale termijn echo en het intake gesprek met de gyn (dezelfde als bij Ive).
Volgens eigen berekening en schatting van zonet ben ik ruim 7,5 week zwanger en 15 januari uitgerekend!
pi_59100242
Wat een schrik, maar wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien. Ontzettend gefeliciteerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')