simmu: in de kerk hebben ze een wc. Het is een beetje raar, maar bij nood echt wel gebruiken hoor! Ik heb hetzelf ook 1 keer meegemaakt dat ik bij aankomst direct doorgeloodst moest worden naar de wc in de kerk, gelukkig samen met m'n oma die ook wist waar de wc was; gezien we hetzelfde kwaaltje hebben.
lovely; voetjes omhoog, met een kussen onder je voeten slapen; dat helpt hier heel goed als ik er last van heb!
KD; vanavond maar aan de pannenkoeken met ananas en dan een gezellig avondje met je man?
De box staat hier nog niet, maar wel al in de starthouding

Ik wil heb neerzetten als het kraambed uit de woonkamer weg is, dus als het goed is vrijwel direct na de bevalling, anders moeten we even schuiven.
Kraambed staat dus wel klaar.
Vandaag brief van de kraamzorg binnengekregen; dat ik dus in de vakantieperiode val qua kraamzorg en dat ze wellicht korten op de uren, maar 24 uur garanderen. Maakt mij niet veel uit want ik vond 49 uur toch al heel veel, ik heb naast de kraamzorg hulp genoeg in de kraamperiode, belangrijk vind ik alleen de moeder en kind zorg, en de borstvoeding, maar lijkt me niet dat de kraamzorg daar bijna een hele werkdag voor nodig heeft.
Heb al geprobeerd te bellen dat het voor mij op zich geen probleem is, dat ik dan liever heb dat die uren naar iemand gaan die het wel hard nodig heeft. Mits er natuurlijk geen gekke dingen gebeuren waardoor ik die zorg wel hard nodig heb.
En ik heb gisteren 2 zakken vol met kleertjes gehad, van een buurvrouw van een tante van vriendlief. Maar daar zitten echt ontzettend veel leuke kleertjes bij en ziet er goed uit ook! De eerste lading heb ik inmiddels al gewassen. Kast puilt zometeen echt uit met de kleertjes

En net wat winnie de poeh spul gehaald bij de zeeman in de aanbieding, een rammelaar, bijtring en flessenborstel.
"Next was Llewella, whose hair matched her jade-colored eyes. For some reason, I knew she was not like the rest of us."
Amber Mae