Goedemorgen dames

KD ik hoop dat zolang niet doorzet je in elk geval ook geen gerommel heb want dat lijkt me echt erg vermoeiend.
Lovely succes bij de vk straks

Llewella wat rottig voor je vriend zeg, kan me voorstellen dat het allemaal erg hectisch voor hem word op deze manier..bah
Mrien ik begin soms mezelf ook in de weg te zitten merk ik, heb mezelf ook al 2 x in de afgelopen week erop betrapt dat ik zonder reden heel geirriteerd reageer als mn vriend iets vraagt...
Lekker in bed kruipen is soms de beste oplossing

Denk je zelf dat de baby is ingedaald?
Ja afspraak bij de gyn komt idd dichter bij, vind t wel erg spannen...zeker omdat ik niet meer altijd goed voel hoe de kleine ligt....ik heb soms het gevoel dat ze zich op zo'n manier probeerd te draaien dat t ruggetje bovenin licht omdat het daar dan ineens helemaal hard word ipv aan de zijkant en ik de ronding van dr hoofdje niet meer kan vinden.
maar ze eindigt altijd weer met dr hoofdje bovenin....
Ik vraag me af hoevaak je voor controle naar de gyn mag voor ze een afspraak voor een keizersnee inplannen als je toch niet wilt draaien ofzo.....
Verder alles zn gangetje hier...zo goed als alle kleertjes gewassen, alleen nog een mand staan die gestreken moet worden

Ow en mijn borsten hebben vanacht schijnbaar gelekt