abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 juni 2008 @ 09:15:15 #26
105850 Fuente
mamamuts
pi_59062538
Utrecht, volgens mij mag je dat nog steeds gewoon slikken hoor! Ik heb het bij Sara iig wel gedaan toen ik niet lekker was!
Quote papa: Sara gaat een paar keer in de week naar het kinderdagverblijf en daar leert ze voor blije peuter...
Sara
Merel
Ukje
  maandag 2 juni 2008 @ 10:00:12 #27
56471 pinquit
oh my lama!
pi_59063139
paracetamol mag altijd
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  maandag 2 juni 2008 @ 10:12:28 #28
133767 Libel
Mama van Aiken, Iben en Junah
pi_59063327
KD, jij houdt het wel spannend hoor!

Hier alles in orde. Net als Llewella ruim 36 weekjes nu, dus de laatste loodjes zijn echt in gegaan. Maar het gaat hier nog erg goed. Nergens last van, alleen wat dikkere enkeltjes, maar daar kan ik wel mee leven. Voor de rest voel ik me nog tip top!
Hopelijk blijft dat nog een paar weekjes zo.
pi_59063796
KD succes! En is Miffy al wat wijzer
No one can make you feel inferior without your consent - Eleanor Roosevelt
pi_59064713
Goedemorgen
Balen KD dat het nog niet doorzet!
Had je al wel ontsluiting erbij (naast die 2 cm)?
Succes maar weer dan!

Hier gaat alles lekker, gisteren wat huilbuien gehad en toen maar in bed gekropen, werd gewoon gek van mezelf
Daarna ging het gelukkig wel weer beter
Morgen weer naar de VK, kijken of baby verder ingedaald is!

Bla, voor jou komt de afspraak woensdag ook al dichterbij, baby nog gedraaid in de tussentijd?
pi_59065070
Goedemorgen dames

KD ik hoop dat zolang niet doorzet je in elk geval ook geen gerommel heb want dat lijkt me echt erg vermoeiend.

Lovely succes bij de vk straks

Llewella wat rottig voor je vriend zeg, kan me voorstellen dat het allemaal erg hectisch voor hem word op deze manier..bah

Mrien ik begin soms mezelf ook in de weg te zitten merk ik, heb mezelf ook al 2 x in de afgelopen week erop betrapt dat ik zonder reden heel geirriteerd reageer als mn vriend iets vraagt...
Lekker in bed kruipen is soms de beste oplossing

Denk je zelf dat de baby is ingedaald?

Ja afspraak bij de gyn komt idd dichter bij, vind t wel erg spannen...zeker omdat ik niet meer altijd goed voel hoe de kleine ligt....ik heb soms het gevoel dat ze zich op zo'n manier probeerd te draaien dat t ruggetje bovenin licht omdat het daar dan ineens helemaal hard word ipv aan de zijkant en ik de ronding van dr hoofdje niet meer kan vinden.
maar ze eindigt altijd weer met dr hoofdje bovenin....
Ik vraag me af hoevaak je voor controle naar de gyn mag voor ze een afspraak voor een keizersnee inplannen als je toch niet wilt draaien ofzo.....

Verder alles zn gangetje hier...zo goed als alle kleertjes gewassen, alleen nog een mand staan die gestreken moet worden

Ow en mijn borsten hebben vanacht schijnbaar gelekt
pi_59065260
Denk wel dat de baby verder is ingedaald ja, 't loopt nu niet altijd even makkelijk

Dat idee had ik ook vaak over dat bewegen!
Ik denk dat dat ook afhangt van wanneer de KS ingepland wordt. Als dat over 2 weken is moet je misschien tussendoor daar nog wel komen, geen idee

Dat irriteren vind ik wel heel vervelend , gelukkig heeft manlief wel begrip d'r voor en stuurt die me maar gewoon naar bed
  maandag 2 juni 2008 @ 11:51:33 #33
100369 lunastar
Geniet van het leven
pi_59065613
Goedemiddag hier...

Niks bijgelezen sorry daarvoor... heb alleen in het vlug naar onder bladeren gezien dat het bij KD rommelt.. hopelijk mag het doorzetten....

Hier begin ik toch stilletjes af te zien van de warmte... ik kan precies alleen maar slapen...
Gisteren had ik op een moment ook pijnlijke harde buiken die met een regelmaat terug kwamen.. nog een weekje en dan weer op controle...
pi_59065644
hihi ah ja zo schijn je dat te kunnen voelen he

mischien dat mijn beebje dan ook nog wel netjes gaat luister en een duik naar beneden gaan maken als ze eenmaal doorheeft hoe ze moet doorrollen

Ik vind het ook erg vervelend, zeker omdat mn vriend altijd zo lief en geduldig is/blijft
Maar hier word ik idd ook gewoon naar bed gestuurd dan staat ie op, pakt de melk uit de koelkast om warme melk voor me te maken en zegt dat ie me naar bed gaat brengen whehe...zo schattig
  maandag 2 juni 2008 @ 12:05:12 #35
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59065906
quote:
Op maandag 2 juni 2008 10:33 schreef geppie het volgende:
KD succes! En is Miffy al wat wijzer
Deze user werd mede mogelijk gemaakt door Yvonne. Bedankt!
Like does the man say 'Is now the time to take of my pants?' ...'Yes.', I said.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:41:21 #36
197301 Miffy1984
Mama van Jesper en Thijmen
pi_59066663
Hoi hoi,

Nee ik ben nog niet wijzer. Om 15.30 is de afspraak in het AMC.
Als alles in orde is gaan we daarna lekker uit eten en filmpje pakken, dus dan horen jullie het waarschijnlijk morgen-ochtend.

Ik hoop dus pas morgen-ochtend het nieuws aan jullie te melden!
Als ze maar niet weer geen uitsluitsel kunnen geven. Weer een paar dagen wachten heb ik echt geen zin in...
Als een mens in voorspoed leeft heeft het wel 1000 wensen.
Als je kind ziek is heb je er maar 1.
  maandag 2 juni 2008 @ 12:43:05 #37
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59066706
Ik duim voor je, Miffy!
pi_59067152
Heel veel succes straks Miffy, ik zal ook voor je duimen dat alles in orde is!
pi_59067314
KD probeer eens een verse ananas op te eten, dat schijnt de bevalling op te wekken.
  maandag 2 juni 2008 @ 13:24:25 #40
166294 KD-fotografie
mama van Demi & Nika!!
pi_59067605
hey allemaal, wat zijn jullie toch lief en meelevend.

Moijn schoonmoeder is hier vanochtend geweest en ik ben asociaal in slaap gevallen, nu heeft ze heel mijn huis gepoetst, de lieverd.
Maar wel fijn om even een paar uurtjes goed te slapen.

toen ik wakker werd weer meteen harde buiken en krampen,schoonmoeder is kraamverzorgster geweest en dacht ook echt even dat het menens was, maar helaas het blijft wegzakken.
Donderdag moet ik naar de verloskundige en als ze er dan nog niet is hoop ik toch wel dat ze me een handje gaat helpen.

Miffy, succes !
  maandag 2 juni 2008 @ 14:11:15 #41
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59068901
Oeh! Een grote uitrustende slaap! Misschien een teken!
Haha, fijn dat je een beetje rust hebt gehad en nu ook nog een mooi schoon huis hebt.
pi_59069079
Miffy, ik duim voor je!

KD, ik duim ook voor jou. Hoop dat het nou snel eens doorzet!
pi_59070097
KD, fijn dat je even hebt kunnen slapen en uitrusten. Sterkte de komende dagen!
pi_59072211
wij zijn er hier uit mbt de geboortekaartjes. we hebben in de babykamer een leuke poster hangen, en wilden die gebruiken als voorkant van de kaartjes, en het mag van de uitgever (nja, die zeiden dat ze daar niks over mogen zeggen, maar dat het wel mag omdat het niet commercieel is, maar of we hunnie dan wel ook een kaartje willen sturen )

schoonpa (de ex van schoonma, boel gedoe daar) wilde wel betalen voor de geboortekaartjes, maar dan ook mee met uitzoeken, had al een drukker uitgez\ocht enzo (wilde zich er generaal mee bemoeien) dus dat doen we niet.

oma's crematie is woensdag en de familie wil graag dat de kleinkinderen allemaal spreken. het wordt een volledige katholieke dienst in de mooiste kerk van roosendaal. zou het kwaad kunnen om vanaf dinsdagavond gewoon maar niks meer te drinken, op wat sipjes water na? we moeten eerst dwars door de spits den haag-roosendaal (rotterdam!) doen, en dan zo'n lange kerkdienst terwijl ik normaal gezien minimaal elk half uur moet plassen, vandaar.

geslachtsgemeenschap schijnt ook bevordelijk te zijn om de bevalling op te starten, iets met het sperma en alles
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  maandag 2 juni 2008 @ 18:43:29 #45
62233 Jelief
ikke lief!
pi_59075128
prostaglandingesen
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_59076219
Hier bezoekje VK gehad, we waren te laat
Ik had me vergist in de tijd 10.20 moesten we er zijn en ik dacht 10.40 (maar dat was nog de vorige afspraak)
Toen we er aan kwamen was de lift stuk!
Al die zwangeren moesten naar de 3e verdieping, sneu hoor, per afdeling 2 trappen van een trede of 8.. dus reken maar uit.

Hijgend aangekomen konden we gelijk doorlopen en gaan zitten. Evengoed na die flinke excercise had ik toch nog een bloeddruk van 120/80.

En toen mocht ik op de bank liggen en ging ze voelen, en ja hoor ze keek me aan en voelde nog een keer. Ze kon niet thuisbrengen of het kontje naar beneden lag of het hoofdje.
En wederom kwam dat irritante voorgevoel wat eigenlijk een week of 2 was afgenomen weer terug. Dus het zekere voor het zekere wordt er genomen en woensdagmiddag mag ik voor een echo terug komen
Hartje klopte gelukkig wel netjes en mag als de echo goed is en het kindje ligt goed over 2 weken terug komen.

Als het kindje in stuit ligt moet ik mijn afspraak vervroegen naar volgende week.
Afwachten dus....... eigenwijs kind.
pi_59076971
het lijkt wel of er een golf van eigenwijze kindjes aan zit te komen met allemaal die stuitliggertjes hihi.
Maar heeft jou vk niet gewoon een echo apparaat bij de hand dan, dat je daar speciaal voor terug moet komen?

Ow en Simmu, vanaf dinsdagavond heel weinig drinken lijkt me niet verstandig, zeker niet met dit weer.
pi_59077624
Blabla, nee helaas niet, het echo gebeuren zit wel een kamer ernaast.
Er waren 2 verloskundige praktijken en 1 echo centrum en die zijn samen gevoegd tot 1 hele afdeling en zit in een gebouw waar ook jeugdzorg zit en de arbodienst etc.
Dus voor die echo moest ik helaas een nieuwe afspraak maken. Kon ook morgen al terecht maar vriendlief is woensdag vrij dus leek me wel makkelijker.

KD, zit er al vaart in? Ik hoop zo dat het vanzelf een beetje rap op gang komt voor je. Donderdag naar de VK is nog zo ver weg. Gelukkig heb je vanochtend nog lekker kunnen rusten.

Simmu ik zou als ik jou was gewoon blijven drinken, dat is wel zo belangrijk! Misschien toch proberen om onderweg te stoppen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-06-2008 21:56:48 ]
  maandag 2 juni 2008 @ 22:04:36 #49
119411 Paradijsvogeltje
is veilig geland!
pi_59077891
Ik neem aan dat we er van uit kunnen gaan dat het okee is met miffy en de mini...
  maandag 2 juni 2008 @ 22:16:27 #50
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59078221
quote:
Op maandag 2 juni 2008 20:02 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
het lijkt wel of er een golf van eigenwijze kindjes aan zit te komen met allemaal die stuitliggertjes hihi.
Maar heeft jou vk niet gewoon een echo apparaat bij de hand dan, dat je daar speciaal voor terug moet komen?

Ow en Simmu, vanaf dinsdagavond heel weinig drinken lijkt me niet verstandig, zeker niet met dit weer.
Niet verstandig?
Compleet gestoord en onverantwoord als je het mij vraagt.
Voor een niet-zwangere is het al ongezond, voor een zwangere al helemaal.
Gewoon stoppen onderweg om te plassen en zorgen dat je aan de zijkant komt te zitten in de kerk zodat je er even uit kan om te plassen.

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 03-06-2008 09:39:06 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')