Ja gaaf, met van die metalen nagels midden door zijn handen en voeten!quote:Op zondag 1 juni 2008 11:31 schreef Farenji het volgende:
En dat op zondag! Kunnen ze niet gewoon een plaatje van onze lieve heer hangend aan een kruis tonen?
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:43 schreef henkway het volgende:
zulke??
[ afbeelding ]
of zulke
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 juni 2008 12:01 schreef prisonguard het volgende:
Verkapt -kijk-mij-eens-op-Rouvoet-lijken topique.
Lijkt mij ook dat borsten volstrekt natuurlijk zijn, het gevaar bestaat dat men een verwrongen beeld krijgt als je het gaat verdringen, denk aan de priesters die een raar beeld van sex hebben en kleine jongetjes / meisjes molesterenquote:Op zondag 1 juni 2008 12:39 schreef k_man het volgende:
Zien die kinderen iets nieuws dan? De meesten hebben als baby namelijk honderden keren een tiet van dichtbij kunnen zien.
Welkom in 2008.quote:Op zondag 1 juni 2008 12:39 schreef k_man het volgende:
Zien die kinderen iets nieuws dan? De meesten hebben als baby namelijk honderden keren een tiet van dichtbij kunnen zien.
nou dacht het niet, borstvoeding is juist erg modern en wordt door doctoren geadviseerdquote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Welkom in 2008.
Kinderen krijgen tegenwoordig poedermelk uit een fles, om de omvang van de borsten in stand te houden.
Een gemis voor je kinderen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:12 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Welkom in 2008.
Kinderen krijgen tegenwoordig poedermelk uit een fles, om de omvang van de borsten in stand te houden.
Idd.quote:Op zondag 1 juni 2008 11:27 schreef tuxepux het volgende:
Ja, stel je voor dat kinderen tieten zien!
Mijn ouders waren toen ik geboren werd nog niet zo rijk, ze konden geen kleren voor mij kopen.quote:Op zondag 1 juni 2008 13:53 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Idd.![]()
Goed dat we allemaal met kleren aan geboren worden.![]()
nee, zulke:quote:Op zondag 1 juni 2008 11:43 schreef henkway het volgende:
zulke??
[ afbeelding ]
of zulke
[ afbeelding ]
Kinderen in Afrika zien de hele dag tieten, bah vieze kindren daarquote:Op zondag 1 juni 2008 11:27 schreef tuxepux het volgende:
Ja, stel je voor dat kinderen tieten zien!
Dat klinkt al beter al heb ikzelf daar geen behoefte aanquote:Op zondag 1 juni 2008 14:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Als onderdeel van een compleet lekker vrouwenlichaam dan
Die zullen het wel fris hebben.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:44 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar ging ht nou om deze commercial TS
tieten, leuk grote, kleine.quote:Op zondag 1 juni 2008 14:46 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dat klinkt al beter al heb ikzelf daar geen behoefte aan
quote:Op zondag 1 juni 2008 14:14 schreef remlof het volgende:
Mjah, ik heb ze ook liever in m'n bed handen
quote:Op zondag 1 juni 2008 15:26 schreef henkway het volgende:
[..]
tieten, leuk grote, kleine.
peervormig, appels.
Harde, zachte.
kleine tepels, grote doppen
Ik droom altijd van die grote harde doppen
Of kleintjes om zachtjes in te bijten en aan te trekken
geweldig
Is de mooiste uitvinding na lego dan
Ja, maar ik heb geen tieten, anders wist ik het wel, weet je trouwens dat ik gratis tietenmassage/ stimulatieles geef?quote:Op zondag 1 juni 2008 15:57 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
! Maar ik ben het niet met je eens
![]()
De enige tieten die ik in m'n bed wil vinden zijn die van mezelf
Oh echt waar? Helemaal gratis? Wat nobel van jequote:Op zondag 1 juni 2008 16:01 schreef henkway het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb geen tieten, anders wist ik het wel, weet je trouwens dat ik gratis tietenmassage/ stimulatieles geef?
Ik zoek nog deelnemers
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |