Volgens mij is dat Joep Schreuder.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij mag wel vervangen worden door deze verslaggever, weet alleen z'n naam niet.
Klik
Wat bestelde hij? Lolly's?quote:
Joep Schreuder. Ook wel een aparte gozer.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:21 schreef MarkNMGN het volgende:
Hij mag wel vervangen worden door deze verslaggever, weet alleen z'n naam niet.
Klik
quote:Op zondag 1 juni 2008 11:00 schreef Klopkoek het volgende:
Nu alweer -zoals gebruikelijk- twee weken te vinden op Hoenderloo. Het is de vaste Oranje-verslaggever van de NOS. Als je eenmaal zijn stem kent en zijn manier van praten vergeet je nooit meer wie het is. Voor de helderheid, dit is em op foto:
Nee patatje wel leuk om Maalderink een patatje te horen bestellen met zijn beroemde stemquote:
quote:Op woensdag 4 juni 2008 22:46 schreef Kriegel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen.
Doe dan nog maar liever Joep Schreuder, die heeft een vervelende Gooise kakstem maar stelt tenminste niet van die bloedzuigerige kutvragen.
Dijkstra heeft het niet over de bal, maar over de fiets.quote:Op maandag 2 juni 2008 11:45 schreef 456 het volgende:
Ik mis Herbert Dijkstra...
Iedereen heeft een hekel aan Bert Maalderink, en toch komt hij elke 2 jaar weer voorbij tijdens het EK/WKquote:Op zondag 1 juni 2008 14:28 schreef Heerlijkheid het volgende:
Onzin topic en helaas zien we zo'n topic ook om de zoveel tijd weer terug. Bert is een klassejournalist!
Bert Maalderink
Spuug hier op Bert Maalderink
Suggestie: Bert Maalderink eruit, Jeroen Stekelenburg erin.
Sla hier Bert Maalderink een klapschaats in de schedel!
De ster van dit WK: Bert Maalderink (speciale aanrader, is mijn topic)
Hoe lang wordt Bert Maalderink nog gematst?
Welke LOI cursus raden jullie Bert Maalderink aan ?
Spuug hier op Bert Maalderink
Bert Maalderink
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |