Dat is Henk Wijngaard!!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Een biatlon-geweer-kogel tussen de ogen mag ook.
Als je nu foto's van hem op die biathlon schietschijven plakt, dan hebben we in Vancouver goud op alle biathlonnummersquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:21 schreef pfaf het volgende:
[afbeelding]
Een biatlon-geweer-kogel tussen de ogen mag ook.
Was dat met de vraag "you're black?" Davis "quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Falco het volgende:
Was hij ook niet diegene die aan Shani Davis hoe het nou voelt om als eerste 'African-American' schaatser een WK allround te winnen? Volgens mij reageerde Shani toen erg stoer en droog op die vraag, maar ik weet niet meer precies. De interviewer was iig met stomheid geslagen.
Inderdaad, coole reactie van Davisquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was dat met de vraag "you're black?" Davis ""
Inderdaad, en Davis iets in de trent van: "Ow goh, was me nog niet opgevallen"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Was dat met de vraag "you're black?" Davis ""
Ja dat was hetquote:
Ook al zoiets ja. Voor ons belachelijk irritant, voor de geinterviewde evenzo. Die zie je de eerste 10 seconden kijken van wat vraagt 'tie nou? Tot het doordringt dat onze Bert de vraag en antwoord nog even herhaald in het Nederlandsch...quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:35 schreef Sidekick het volgende:
Ik ben blij dat hij met Engelse interviews niet meer simultaan een vertaling erin gaat gooien. Het is een begin...
Moniek (na de slechtste rit van haar prille leven): "Balen slechte rit, ik baal er echt van"quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:38 schreef MiLalaa het volgende:
die vent kan echt niet interviewen.
"als er ook maar iemand uitvalt dan mag Gretha"
"Sablikova?"
"Wojcicka?"
"Rokita?"
etc.
Wat verwacht hij hier nou voor antwoord op te krijgen, wat denkt en wil hij nou: "ja", "nee"? "vogelgriep", "tyfus"![]()
volgens mij was dat Henk Kok in hamar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef pfaf het volgende:
Ik probeer me al bijna 2 weken in te houden, maar na vanavond ( interview met Paul ) had ik het niet meer, wat een ontiegelijke eikel. Altijd maar negatief, altijd z'n interviewers afzeiken, altijd proberen negatieve opmerkingen over anderen uit te lokken, altijd proberen tranen voor de tv te krijgen en de anderen bloed onder de nagels te halen, etc etc
Toen je Moniek de grond in trapte en maar door bleef zeuren na haar diskwalificatie in Hamar had ik al plannen om je te vermoorden, nadat ik bekoeld was en je vergeven had ( Op mongooltjes kun je nu eenmaal moeilijk boos blijven ) begon je na de 3000 meter weer en je gaat maar door en maar door. Blegh!
Bert ik kots op je!
quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:49 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ja leuk, als 60-jarige oude vieze man kleine meisjes pesten. Pedofiel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |