Nee heerlijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:13 schreef Wombcat het volgende:
Hij was ook wel erg aan het zaniken.
Jacques van Gelder : 'Danny waarom heb je niet gewisseld toen het moest ? Je maakt wel veel verkeerde keuzes vind je niet ?'quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef Wombcat het volgende:
Als Gretha Smit gaat huilen vindt iedereen het schattig of zielig. Als de coach het doet, mag het niet
Nee, ze werd wel pissig, zoals ieder normaal mens die door Bert "chromosoompje teveel" Maalderink wordt geinterviewd.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:17 schreef skiczukie het volgende:
Ze jankte niet toch?
Deed ze ook helemaal niet, leek er niet eens op. Tong zeikt alleen maar.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:20 schreef komrad het volgende:
oke dat mag, maar janken is wel een beetje erg als iemand kritisch is
Het was niet de kritiek!quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:22 schreef Leatherface het volgende:
Als trainer (publiek figuur) moet je wel tegen kritiek kunnen, vind ik.
Ze huilde droge tranen.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:23 schreef Ericr het volgende:
Ze werd emotioneel, janken nog niet. Had alleen niet lang geduurd denk ik.
Het sloeg inderdaad hélémaal nergens op.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was niet de kritiek!
Maalderink ging de hele startlijst van de 5000m langs en Ingrid moest bij iedere vrouw zeggen of ze verwachtte of ze ziek zou worden of andere reden zou hebben om af te zeggen. Alsof iedereen zo'n leeg bestaan heeft als Maalderink om z'n tijd aan zoiets te besteden...
precies. Het was gewoon totaal onnuttig omdat hij daarvoor al zelf had gezegd dat als er ook maar IEMAND uitvalt (except duitser), Gretha dan mag. Waarom dan nog hele startlijst afgaan, het was al duidelijk.quote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was niet de kritiek!
Maalderink ging de hele startlijst van de 5000m langs en Ingrid moest bij iedere vrouw zeggen of ze verwachtte of ze ziek zou worden of andere reden zou hebben om af te zeggen. Alsof iedereen zo'n leeg bestaan heeft als Maalderink om z'n tijd aan zoiets te besteden...
Als ik moordneigingen krijg, krijg ik ook bloeddoorlopen ogen en begin met m'n mond te trekken. Dat wil niet zeggen dat ik huil.quote:
dat is wel erg onzinnigquote:Op donderdag 23 februari 2006 21:24 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het was niet de kritiek!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |