Ik ken het, vrijwel al m'n oude kameraden hebben hun vriendin ontmoet in dezelfde kroeg.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen, mijn vriendenclub bestaat uit 9 man, 7 daarvan hebben hun vriendin / vrouw leren kennen in de dezelfde kroeg in ons oude dorp. Okee, best extreem voorbeeld..
Mwah, de kroeg in kwestie was de stamkroeg; er werden ook wel andere kroegen bezocht.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Vind je het gek als je alleen in een bepaalde kroeg komt?
Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Vind je het gek als je alleen in een bepaalde kroeg komt?
Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar zo is het in alle dorpen. Bij ons is dat ook zo!
Nogmaals, hier is het niet andersquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.
Ja, maar dat zijn allemaal mensen die elkaar al hun hele leven kennen. Daar heb je sowieso een betere band mee dan random kerel die je ontmoet met stappen in de grote stad.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.
Doen ze dus beter dan ons.
Die zijn allemaal weg hier, verwatering heeft al toegeslagen. Hell ik ben zelf ook weg geweeest en ga binnen kort weer wegquote:
Waar ik vandaan kom zijn het zelfs vaak familieleden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Gouden tip dus, zoek iemand die je al kent.
Been there, done that. En nu zijn ze op.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Gouden tip dus, zoek iemand die je al kent.
je bedoelt gaan daten met m'n vrienden? Leuk om af en toe mee in bed te belanden (doe ik ook steeds minder trouwens), maar een relatie...nee niet echt... ik vind het ook juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Niet om nieuwe vrienden te krijgen trouwens..heb er wel voldoende en niet zo waanzinnig veel tijd over.quote:
De drempel om iemand te ontmoeten tijden het stappen of vakantie is vrij laag; alcohol zorgt er nou eenmaal voor dat je sneller met iemand gaat flirtenquote:
nah,quote:
hyves was echt per ongeluk. keek bij iemand die bij mij een bericht had achter gelaten eventjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? Leek het je een goed idee om haar hyves op te zoeken en direct te reageren?
Dat dus, maar buiten dat merk ik wel een behoefte aan een vriendin... Maar ze komen echt niet vanzelfquote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
Nou, door de week sta ik om vijf uur op zodat ik om zes uur in de auto kan zitten. Anders kom ik namelijk in de file terecht en da's niet zo tofIk hoop dat een volgende opdracht wat dichter bij huis is, want elke dag over die A12 is gewoon niet leuk.
Omdat ik zo vroeg op moet staan ben ik meestal in het weekend nog moe (en sta ik uit automatisme ook vroeg op/word vroeg wakker) daarom ga ik op zaterdag vaak redelijk vroeg naar bed. En doe ik vaak niet veel meer dan een beetje wat achter een pc scherm hangen of dus een film kijken.
Ik ga wel redelijk vaak naar vrienden trouwens, of ze komen bij mij langs maar echt uitgaan als in naar een kroeg/dancing/feest doe ik maar zelden. Ja, af en toe een wazig feestje maar da's ook maar eens in de twee/drie maanden ofzo.
Hoiquote:
Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorryquote:Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef MLI het volgende:
PF heeft geneukt!![]()
Ze is ook bijzonder positief over het hele gebeuren, roze wolk enzo.
ok.....dat dus!!!!quote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorryEn hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
Bullshit, het is een player. Heeft hij je al gebeld vandaag?quote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorryEn hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
O ik leg het weer verkeerd uit. Ik ken hem al een tijdje maar niet zo vaak gezien en vond hem eigenlijk altijd wel knap/leuk. Half jaar geleden voor het laatst gezien op een feestje en hadden we gezoend maar ja hij zoent met zo veel meisjes hoorde ik achteraf dus zocht er niet echt iets achter en heb er verder ook niets mee gedaan.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:
(platonisch is dat het vriendschappelijk blijft, zonder lichamelijke bemoeienis)
Maar ach ja...zolang Mr.Date niet echt serieus is, moet dit kunnen toch? (zou het alleen niet aan de grote klok hangen)
Of deze jongen serieus is? Wie weet, kans is ook groot dat ie gewoon dat wilde van z'n galadate wat ze 'hem hoort te geven' (tenminste, zo ging het altijd bij galafeestjes) en dat is een flinke beurt
zolang de galadate daar gewoon in mee kan gaan, is er niets aan de hand... maar misschien vindt hij je idd echt wel leuk (het is alleen wel een hele fout uitspraak: ik vind jou veel leuker en dat op het randje van z'n bedals ie dat echt had gevonden, dan had ie je met rust gelaten)
Nee heb hem vanmiddag nog gezien. Hij heeft wel gevraagd of ik naar z'n borrel kom want hij zou het super super super super leuk vinden etc. Het is ook wel een player met mooie verhaaltjes. Wat moet je er mee.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef MLI het volgende:
[..]
Bullshit, het is een player. Heeft hij je al gebeld vandaag?
Als je fokt en hier even rond blijft hangen niet meer mevrouw.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
jkdkldsjkldklsd zondagen zijn stom
Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee heb hem vanmiddag nog gezien. Hij heeft wel gevraagd of ik naar z'n borrel kom want hij zou het super super super super leuk vinden etc. Het is ook wel een player met mooie verhaaltjes. Wat moet je er mee.
Triviant op mirc en kijken hoeveel geroosterde broodjes ik kan eten tot ik misselijk wordquote:Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Is er geen leuke activiteit om te doen? Of om jezelf te vermaken?
Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee heb hem vanmiddag nog gezien. Hij heeft wel gevraagd of ik naar z'n borrel kom want hij zou het super super super super leuk vinden etc. Het is ook wel een player met mooie verhaaltjes. Wat moet je er mee.
Quite.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
jkdkldsjkldklsd zondagen zijn stom
Gek maken? Nou ja hij is wel fijn gezelschap. Gister mochten er geen dubbele maatjes besteld worden. Bestelde ik een vier dubbele whiskey kreeg ik een longdrink glas volquote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukkenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Toen dacht ik echt:
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.
Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
Dat was playertalkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
onzin...maar goed, dat zou een player ook zeggen natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
Gammaquote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.
Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken.
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de playersquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja oké daar heb je wel een puntquote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...
kansloos...
wat was het ook alweer? women can fake orgasms, but men can fake whole relationships...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel een puntHij kan wel goed doen alsof.
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.quote:
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players. Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd
.
nee...kennelijk gaan niet-players er slecht mee om als ze gebruikt worden voor slechts één ding, en da's vervelendquote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
Als jij dat lang genoeg kan rekkenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
$me is ervaringdeskundig...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
Hoezo? Je kan best pas na een paar maanden neuken?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat raar is. Jongens die geen players zijn, zouden het dan ook al lang op hebben gegeven. Wie wint er nu dan?
Oh ja, nu je het zegt. Dat kan ook.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan best pas na een paar maanden neuken?
In ieder geval ik wel. Of gewoon helemaal nooit. Kan ook!
Waarom wil je toch zo graag dat steeds kwijt ? vind je het een mooie eigenschap van je of erg naief ofquote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.
Nee wij kunnen momenteel vaststellen, dat elke man die jij "date" een player is.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:
[..]
Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.
Bij deze :quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Jullie brengen me trouwens altijd meteen weer terug in de realiteit
Uhmquote:Op zondag 1 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Of gewoon helemaal nooit. Kan ook!
Ik noem iemand een player als hij iemand de indruk geeft oprechte interesse te hebben. Ik voldoe niet echt aan die omschrijving trouwens. Ik ben meer een voorstander van eerlijk zijn over je intenties.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar stel het is een player of iemand is een player
is het niet zo dat mensen gewoon al snel zo genoemd worden
en... dat het misschien meer zo is van kijken waar het schip strand en zij wat sneller tot actie overgaan.
Jullie brengen me trouwens altijd meteen weer terug in de realiteit
Ik ben dan misschien wel heel naïef maar als je het leuk hebt samen en het klikt dan kun je toch wel aan de kant zetten dat iemand eventueel een player zou kunnen zijn? En als je beide zin hebt om te vozen wil dat toch niet zeggen dat er geen relatie uit kan ontstaan - als je dat al zou willen.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Oh ja, nu je het zegt. Dat kan ook.
Hm. Het schijnt dat hij tegen een vriend van hem die een vriend van mij kent heeft gezegd dat hij mij echt heel erg leuk vindt. Dat hoorde ik dus vrijdag van twee mensen. Dat zou hij dan een half jaar geleden gezegd moeten hebben? Of wat recenter dan.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:37 schreef MLI het volgende:
[..]
Ik noem iemand een player als hij iemand de indruk geeft oprechte interesse te hebben. Ik voldoe niet echt aan die omschrijving trouwens. Ik ben meer een voorstander van eerlijk zijn over je intenties.
Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt leuk vind ik denk/hoop/weet dat we een relatie hebben/gaan krijgen. Maar er bestaan ook one night stand (MLI) dus ja. Het bestaat.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:40 schreef Logician het volgende:
Ik snap dan weer niet waarom je met iemand gaat liggen vozen als je niet een relatie met die persoon hebt/wilt...
Nee hoor. Wel regelmatig. Af en toe zie ik het over het hoofd. Maar aangezien er toch nooit echt sprake is van gevoelens, doet het er ook niet toe.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Nee wij kunnen momenteel vaststellen, dat elke man die jij "date" een player is.
Hoezo is dat naïef? Ik doe er vaak mijn voordeel mee. Ik vind het ook leuk om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, als er iets positiefs te zeggen valt dan zal ik dat welgemeend doen. En daar krijg je een hoop voor terug.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom wil je toch zo graag dat steeds kwijt ? vind je het een mooie eigenschap van je of erg naief of
Ik weet het niet hoor, zoenen kan ik me nog wel voorstellen..quote:Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt leuk vind ik denk/hoop/weet dat we een relatie hebben/gaan krijgen. Maar er bestaan ook one night stand (MLI) dus ja. Het bestaat.
Ohh.. Ik gebruikte vozen altijd voor knuffelen etcquote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, zoenen kan ik me nog wel voorstellen..
Maar vozen is vooral als je niet zeker bent van zijn intenties iets waarmee ik zou wachten tot je die relatie hebt..
Dat heb ik ook wel vaakquote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef MLI het volgende:
Hoezo is dat naïef? Ik doe er vaak mijn voordeel mee. Ik vind het ook leuk om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, als er iets positiefs te zeggen valt dan zal ik dat welgemeend doen. En daar krijg je een hoop voor terug.
Valt me gewoon op dat je het nu al 2x hebt gemeld dat je zo bentquote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef MLI het volgende:
Hoezo is dat naïef? Ik doe er vaak mijn voordeel mee. Ik vind het ook leuk om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, als er iets positiefs te zeggen valt dan zal ik dat welgemeend doen. En daar krijg je een hoop voor terug.
Jij ben dus iemand die niet doet aan ONS ?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, zoenen kan ik me nog wel voorstellen..
Maar vozen is vooral als je niet zeker bent van zijn intenties iets waarmee ik zou wachten tot je die relatie hebt..
ONS???quote:Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Valt me gewoon op dat je het nu al 2x hebt gemeld dat je zo bentToepassen enzo is allemaal prima (lees for my point i don't care about that)
[..]
Jij ben dus iemand die niet doet aan ONS ?
okquote:Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ohh.. Ik gebruikte vozen altijd voor knuffelen etc![]()
![]()
nevermind.
Nee als je iemand leuk vind begin je daar eerst een relatie mee voor je aan seks begint, imhoquote:Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar even over dat ONS
dat doe je toch alleen als je iemand leuk vind?
ook al ken je die gene kort
of is het meer van. oké hij is niet leuk. maar wel geyl. dus doe hem dan maar.
Dat is zeg maar. Als je iemand op een avond ontmoet en dan meeneemt naar huis. Vervolgens begin je waarschijnlijk met zoenen en ook wat pijpen of beffen. Het vervolgd zich dan naar de penetratie. Indien mogelijk herhaaldelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |