abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 19:29:19 #101
141482 Q.
JurassiQ
pi_59053761
Ik moet zeggen, mijn vriendenclub bestaat uit 9 man, 7 daarvan hebben hun vriendin / vrouw leren kennen in de dezelfde kroeg in ons oude dorp. Okee, best extreem voorbeeld. .
For great justice!
  zondag 1 juni 2008 @ 20:08:13 #102
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_59054531
En zegt dat wat over jouw vrienden of zeg dat wat over die kroeg?
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  zondag 1 juni 2008 @ 20:10:26 #103
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59054567
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen, mijn vriendenclub bestaat uit 9 man, 7 daarvan hebben hun vriendin / vrouw leren kennen in de dezelfde kroeg in ons oude dorp. Okee, best extreem voorbeeld. .
Ik ken het, vrijwel al m'n oude kameraden hebben hun vriendin ontmoet in dezelfde kroeg.

What are the odds .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59054616
Vind je het gek als je alleen in een bepaalde kroeg komt?
  zondag 1 juni 2008 @ 20:17:59 #105
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59054703
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Mwah, de kroeg in kwestie was de stamkroeg; er werden ook wel andere kroegen bezocht.

Maar inderdaad, de stamkroeg werd logischerwijs het meest frequent bezocht.
Wel lullig op zich, de mannen en vrouwen die als laatste overbleven hadden de minste keus en moesten het maar met elkaar doen.
Alhoewel, er is ook regelmatig "gewisseld" van vriendin onderling.

Hell, het is net Urk .

Naja, het afgelopen jaar ben ik er slechts 3 keer geweest, dus misschien is het inmiddels anders .
pi_59054757
Mja, maar zo is het in alle dorpen. Bij ons is dat ook zo!
  zondag 1 juni 2008 @ 20:22:49 #107
141482 Q.
JurassiQ
pi_59054793
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.
For great justice!
  zondag 1 juni 2008 @ 20:24:37 #108
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59054835
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar zo is het in alle dorpen. Bij ons is dat ook zo!
Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.

Doen ze dus beter dan ons .
pi_59054937
Ach, zo heeft iedereen toch van dat soort clubjes? Volgens is het makkelijk een partner te zoeken/vinden in een bekende omgeving.

Ik had vroeger ook een groepje waarmee we vaak dingen gingen doen, en na een tijdje was het opeens in plaats van twaalf mensen vijf stelletjes + 2 geworden. Dat groepje is sowieso verwaterd in de loop der tijd, maar het vreemde is dat iedereen het zo'n zes jaar met zn partner heeft uitgehouden, en toen opeens gingen er binnen korte tijd drie relaties uit (zowel bij het beginnen van een relatie als het beeindigen van een relatie was ik de trendsetter )
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_59054983
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.
Nogmaals, hier is het niet anders . Was deze vrijdag voor de verandering naar een kroeg geweest waar ik 2,5 jaar geleden voor het laatst was, en ook maar een aantal keren ooit ben geweest, omdat een vriend van me daar was, en dan ken ik ook echt niemand. In mijn eigen kroeg ken ik echt iedereen die binnenloopt. Dat is echt zo raar, je kunt zo om elkaar heen leven en elkaar nooit tegenkomen als je altijd naar een bepaalde plek gaat. Ookal is dat omdat het gewoon niet zulke leuke plekken zijn. Je voelt je dan echt een vreemde terwijl het zo'n klein dorp is.
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.

Ja, maar dat zijn allemaal mensen die elkaar al hun hele leven kennen. Daar heb je sowieso een betere band mee dan random kerel die je ontmoet met stappen in de grote stad.
pi_59055008
Gouden tip dus, zoek iemand die je al kent.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:38:56 #112
198059 kwaakvaak
kwik kwek en kwaak..
pi_59055132
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Die zijn allemaal weg hier, verwatering heeft al toegeslagen. Hell ik ben zelf ook weg geweeest en ga binnen kort weer weg
Weet je, een slet is een eigenlijk gewoon een prostituee zonder ondernemers geest.
  zondag 1 juni 2008 @ 20:39:18 #113
141482 Q.
JurassiQ
pi_59055135
quote:
Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:

[..]

Dat is ook niet zo moeilijk.
For great justice!
  zondag 1 juni 2008 @ 20:41:14 #114
141482 Q.
JurassiQ
pi_59055173
quote:
Waar ik vandaan kom zijn het zelfs vaak familieleden. .
For great justice!
  zondag 1 juni 2008 @ 21:02:40 #115
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59055680
quote:
Been there, done that. En nu zijn ze op.
  zondag 1 juni 2008 @ 21:14:40 #116
77330 m-niki
for real
pi_59055950
quote:
je bedoelt gaan daten met m'n vrienden? Leuk om af en toe mee in bed te belanden (doe ik ook steeds minder trouwens), maar een relatie...nee niet echt... ik vind het ook juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Niet om nieuwe vrienden te krijgen trouwens..heb er wel voldoende en niet zo waanzinnig veel tijd over.

Ik heb trouwens al m'n exen in de kroeg ontmoet (op eentje na, die was via een datingsite ) ik vind dat helemaal geen rare manier om jongens te ontmoeten (of ben ik nu zo raar), het is alleen wel zo, de kans is altijd erg groot dat je direct bij elkaar in bed beland (twee dronken mensen, donkere omgeving, harde muziek--> broerierge sfeer en dan gaan opeens die lampen aan en dan vlucht je de straat op en dan is het: your place or mine om het 'effe voort te zetten') en dat het dan te leuk is om het bij een ONS te houden, maar dat je wel direct niets meer hebt wat 'te raden' overblijft (kromme zin, maar weet effe niet hoe anders neer te zetten)... terwijl dat eerste flirten juist zo leuk is (had ik wel met m'n eerste vriendje trouwens) en van: gaan we nu zoenen of niet? En dat moet je misschien niet heel lang uitstellen, maar direct na een paar uur het bed induiken is ook niet echt leuk meer...
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
maar eerst nog even dit: blablabla
  zondag 1 juni 2008 @ 21:31:47 #117
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59056331
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:14 schreef m-niki het volgende:
[..]
*knip*
De drempel om iemand te ontmoeten tijden het stappen of vakantie is vrij laag; alcohol zorgt er nou eenmaal voor dat je sneller met iemand gaat flirten Alleen kan het dan nog wel eens tegenvallen als je elkaar de volgende dag onder ogen moet komen..

Alleen tsja, het blijft inderdaad leuker om iets te raden over te houden. Elkaar beetje bij beetje leren kennen, de spanning hoe de ander over je denkt. Dat is volgens mij de leukste manier om iemand beter te leren kennen
  zondag 1 juni 2008 @ 21:33:01 #118
135434 Crazy-M
Just Me
pi_59056361
Goedenavond en tvp.
Gister avond echt een super leuke meid ontmoet

VOor het eerst dat ik een vreemde tegenkom en dat het gelijk klikt. Gezellig kletsen, wat over opleiding gepraat, die dingen enzo. Normaal heb ik dat echt helemaal nooit en ben ik super verlegen naar vreemde. Helaas ging ze vroeg weg, en vergeten contact gegevens te vragen.

Maar gelukkig heb ik haar met toeval gevonden op hyves
dus maar een bericht gestuurd

Maar ik vrees dat ze of al een vriend heeft, of ze is lesbische. Die pech heb ik namelijk echt altijd maar niet geschoten is altijd mis
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
pi_59056417
Ja? Leek het je een goed idee om haar hyves op te zoeken en direct te reageren?
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 21:35:24 #120
135434 Crazy-M
Just Me
pi_59056428
quote:
nah,

Ik vind van niet. als het gebeurt dan ok. Maar ik zal niet in vrienden kring gaan zoeken. 9 van de 10 keer ben je niet voor niks vrienden en niet meer.
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik luister NL-Talig
  zondag 1 juni 2008 @ 21:36:46 #121
135434 Crazy-M
Just Me
pi_59056453
quote:
Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? Leek het je een goed idee om haar hyves op te zoeken en direct te reageren?
hyves was echt per ongeluk. keek bij iemand die bij mij een bericht had achter gelaten eventjes.

En tja, misschien niet slim, maar het is dan ook geen bericht van heb ik jou daar enzo hoor. Niet van ik mis je, of what ever. Nog eens niet gevraagd voor contact gegevens

Gewoon een berichtje van dat het gezellig was gisteren. meer niet.
Ik luister NL-Talig
  zondag 1 juni 2008 @ 21:54:52 #122
211016 Cocktailprikker
Cocktailprikker
pi_59056818
quote:
Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
Nou, door de week sta ik om vijf uur op zodat ik om zes uur in de auto kan zitten. Anders kom ik namelijk in de file terecht en da's niet zo tof Ik hoop dat een volgende opdracht wat dichter bij huis is, want elke dag over die A12 is gewoon niet leuk.

Omdat ik zo vroeg op moet staan ben ik meestal in het weekend nog moe (en sta ik uit automatisme ook vroeg op/word vroeg wakker) daarom ga ik op zaterdag vaak redelijk vroeg naar bed. En doe ik vaak niet veel meer dan een beetje wat achter een pc scherm hangen of dus een film kijken.

Ik ga wel redelijk vaak naar vrienden trouwens, of ze komen bij mij langs maar echt uitgaan als in naar een kroeg/dancing/feest doe ik maar zelden. Ja, af en toe een wazig feestje maar da's ook maar eens in de twee/drie maanden ofzo.
Dat dus, maar buiten dat merk ik wel een behoefte aan een vriendin... Maar ze komen echt niet vanzelf

werk op dit moment tijdelijk in de antennebouw, opbouwen / afbreken enz van antennes + masten voor mobiele telefonie / UMTS / 4G
pi_59056925
hoi
  zondag 1 juni 2008 @ 22:02:31 #124
135434 Crazy-M
Just Me
pi_59056959
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
hoi
Hoi
Ik luister NL-Talig
  zondag 1 juni 2008 @ 22:05:56 #125
164122 Feitosa
Brombeer
pi_59057011
Wat is het toch verdomde irritant dat al mijn vrijgezelle vrienden niet in dezelfde stad wonen. Kan je nooit ff snel wat afspreken zoals vandaag.
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_59057068
Dan ga je toch in je eentje bij de Liquid zitten joh. Altijd leuk daar en zeker nu het zo broeierig is.
A little bit hateful
pi_59057155
M'n galadate was zo leuk
Geweldige avond
Alleen jammer dat gewone date ook leuk is.

pi_59057184
Typ nog eens een van je onbegrijpelijke verhalen.
Want "het was zo leuk" zegt niet zo veel he.
A little bit hateful
pi_59057312
Ja wat wil je weten. De date duurde 24 uur dus zo veel te vertellen
pi_59057339
Oh, dan laat maar.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 22:27:24 #131
77330 m-niki
for real
pi_59057390
nee nee, vertel maar!!! (djies, 24 uur??? en bleef het echt de hele tijd platonisch???)
[b]The devils water, it ain't so sweet, you don't wanna drink right now, but you can dip your feet, everyonce in a little while[/b]
pi_59057401

Nee ik overdrijf. Het was gewoon ja. Mooi! Heb in Amsterdam om drie uur 's middags volledig in gala over de dam gelopen want daar was het verzamelpunt Geborreld op een terrasje, heel erg lekker gegeten, daarna naar een kasteel waar we gefeest hebben tot diep in de nacht. En dat hij heel blij was met mij als date en dat ik het heel leuk vond dat ik mocht komen.

O en 24 uur omdat we pas terug waren op het verzamelpunt waren toen het al bijna weer licht werd en er nog geen treinen reden dus ik bleef overnachten daar. Relaxed ontbeten, spullen gehaald bij vriend van hem waar ik mij om had gekleed en toen rustig aan naar huis gegaan..
  zondag 1 juni 2008 @ 22:32:05 #133
141482 Q.
JurassiQ
pi_59057503
Arme telefoonrekening.
For great justice!
  zondag 1 juni 2008 @ 22:32:39 #134
77330 m-niki
for real
pi_59057521
maaaaar....platonisch gebleven of niet? (of zit het antwoord er al in dat je die vraag ontwijkt in je antwoord )
pi_59057559
Dat is toch een andere dan mister Date, dus ze negeert het natuurlijk met reden.
A little bit hateful
pi_59057747
PF heeft geneukt!

Ze is ook bijzonder positief over het hele gebeuren, roze wolk enzo.
pi_59057800
Oké ik beken. Maar het was niet heel plastisch. Ik voel me wel een beetje, lullig.
Maar heb gezegd: ja ik vind iemand gewoon leuk blabla *verhaal uitlegt*
en hij: ja maar ik vind jou leuk echt nog heel veel leuker!
en ik: haha, ja grappig. praat je zo altijd meisjes het bed in
hij: o ik heb echt zo een slechte reputatie blabla hoe kan dat nou
ik:

maar misschien is hij wel serieus
pi_59057829
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:42 schreef MLI het volgende:
PF heeft geneukt!

Ze is ook bijzonder positief over het hele gebeuren, roze wolk enzo.
Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorry En hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
  zondag 1 juni 2008 @ 22:48:36 #139
77330 m-niki
for real
pi_59057937
(platonisch is dat het vriendschappelijk blijft, zonder lichamelijke bemoeienis)

Maar ach ja...zolang Mr.Date niet echt serieus is, moet dit kunnen toch? (zou het alleen niet aan de grote klok hangen)
Of deze jongen serieus is? Wie weet, kans is ook groot dat ie gewoon dat wilde van z'n galadate wat ze 'hem hoort te geven' (tenminste, zo ging het altijd bij galafeestjes) en dat is een flinke beurt

zolang de galadate daar gewoon in mee kan gaan, is er niets aan de hand... maar misschien vindt hij je idd echt wel leuk (het is alleen wel een hele fout uitspraak: ik vind jou veel leuker en dat op het randje van z'n bed als ie dat echt had gevonden, dan had ie je met rust gelaten)
  zondag 1 juni 2008 @ 22:49:05 #140
77330 m-niki
for real
pi_59057949
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorry En hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
ok.....dat dus!!!!
pi_59058080
quote:

[..]

Toen dacht ik echt:
Bullshit, het is een player. Heeft hij je al gebeld vandaag?
  zondag 1 juni 2008 @ 22:56:41 #142
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59058168
Ok nu komen de sappige verhalen. Ik pak de popcorn erbij
Gewoon een leuke avond dus! Niet teveel nadenken over die andere, gewoon wel zien wat er van komt. Als je jong bent moet je niet teveel nadenken over zulke acties, gewoon genieten. Anders krijg je later spijt dat je wat kansen mis gelopen bent.
pi_59058182
jkdkldsjkldklsd zondagen zijn stom
pi_59058189
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:48 schreef m-niki het volgende:
(platonisch is dat het vriendschappelijk blijft, zonder lichamelijke bemoeienis)

Maar ach ja...zolang Mr.Date niet echt serieus is, moet dit kunnen toch? (zou het alleen niet aan de grote klok hangen)
Of deze jongen serieus is? Wie weet, kans is ook groot dat ie gewoon dat wilde van z'n galadate wat ze 'hem hoort te geven' (tenminste, zo ging het altijd bij galafeestjes) en dat is een flinke beurt

zolang de galadate daar gewoon in mee kan gaan, is er niets aan de hand... maar misschien vindt hij je idd echt wel leuk (het is alleen wel een hele fout uitspraak: ik vind jou veel leuker en dat op het randje van z'n bed als ie dat echt had gevonden, dan had ie je met rust gelaten)
O ik leg het weer verkeerd uit. Ik ken hem al een tijdje maar niet zo vaak gezien en vond hem eigenlijk altijd wel knap/leuk. Half jaar geleden voor het laatst gezien op een feestje en hadden we gezoend maar ja hij zoent met zo veel meisjes hoorde ik achteraf dus zocht er niet echt iets achter en heb er verder ook niets mee gedaan.

Vanaf een uurtje dat het gala bezig was begon hij al met ophemelen en dat ik zo leuk was etc. Maar ik geloof hem niet zo Ik ben natuurlijk wel leuk, maar dat zou ik ook zeggen om te scoren Wat alleen wel apart was dat iedereen er vanuit ging dat ik zijn vriendinnetje was in plaats van gewoon een random date zoals bijna iedereen had. Maar ja..

En ik ga/ging niet neuken om mensen te bedanken. Echt niet. Als ik o zo leuk geweldig blabla ben dan kunnen we ook wel neuken na tien keer af te spreken. Zal wel ouderwets zijn maar zo denk ik er over
pi_59058271
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:53 schreef MLI het volgende:

[..]

Bullshit, het is een player. Heeft hij je al gebeld vandaag?
Nee heb hem vanmiddag nog gezien. Hij heeft wel gevraagd of ik naar z'n borrel kom want hij zou het super super super super leuk vinden etc. Het is ook wel een player met mooie verhaaltjes. Wat moet je er mee.
pi_59058273
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
Als je fokt en hier even rond blijft hangen niet meer mevrouw.
A little bit hateful
pi_59058286
quote:
Is er geen leuke activiteit om te doen? Of om jezelf te vermaken?
pi_59058300
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee heb hem vanmiddag nog gezien. Hij heeft wel gevraagd of ik naar z'n borrel kom want hij zou het super super super super leuk vinden etc. Het is ook wel een player met mooie verhaaltjes. Wat moet je er mee.
Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.
A little bit hateful
pi_59058355
quote:

[..]

Is er geen leuke activiteit om te doen? Of om jezelf te vermaken?
Triviant op mirc en kijken hoeveel geroosterde broodjes ik kan eten tot ik misselijk word
pi_59058356
quote:

[..]

Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:04:01 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_59058389
quote:
Quite.
For great justice!
pi_59058420
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.
Gek maken? Nou ja hij is wel fijn gezelschap. Gister mochten er geen dubbele maatjes besteld worden. Bestelde ik een vier dubbele whiskey kreeg ik een longdrink glas vol Gelukkig was dat bijna alles wat ik heb gedronken dus ben nog enigszins elegant gebleven
pi_59058452
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:12:52 #154
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59058639
quote:

[..]

Toen dacht ik echt:
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken .
pi_59058641
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.

Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
pi_59058735
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.

Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
pi_59058783
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
Dat was playertalk .
pi_59058797
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:19:21 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058816
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
onzin...maar goed, dat zou een player ook zeggen natuurlijk

'navond
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59058829
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Gamma
  zondag 1 juni 2008 @ 23:20:16 #161
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59058841
Ik zet al mijn geld in dat hij een player is, duidelijk Laat hem nu eens moeite doen om iets leuks met jou te gaan doen, eens kijken waar hij mee komt.

En nee, een keertje naar de bioscoop is geen moeite doen. Als je iemand leuk vindt, dan verzin je iets wat wel origineel is.
pi_59058866
quote:

En ik vond je nog zo lief en stoer en leuk. Zo leuk dat ik niet eens je tieten wilde zien of wilde neuken
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 23:21:23 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058872
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken .
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...

kansloos...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59058878
quote:
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players . Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd .
pi_59058919
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...

kansloos...
Ja oké daar heb je wel een punt Hij kan wel goed doen alsof.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:25:31 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058969
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja oké daar heb je wel een punt Hij kan wel goed doen alsof.
wat was het ook alweer? women can fake orgasms, but men can fake whole relationships...
pi_59058998
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Gamma
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
pi_59059007
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef MLI het volgende:

[..]

Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players . Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd .
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
pi_59059040
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:29:46 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59059066
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:

[..]

nee...kennelijk gaan niet-players er slecht mee om als ze gebruikt worden voor slechts één ding, en da's vervelend
  zondag 1 juni 2008 @ 23:30:57 #171
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059097
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
Als jij dat lang genoeg kan rekken echte players hebben je voor die tijd al in bed natuurlijk
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59059125
Weet je wat raar is. Jongens die geen players zijn, zouden het dan ook al lang op hebben gegeven. Wie wint er nu dan?
A little bit hateful
pi_59059131
Maar stel het is een player of iemand is een player
is het niet zo dat mensen gewoon al snel zo genoemd worden
en... dat het misschien meer zo is van kijken waar het schip strand en zij wat sneller tot actie overgaan.

Jullie brengen me trouwens altijd meteen weer terug in de realiteit
pi_59059138
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.
pi_59059139
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
$me is ervaringdeskundig...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 23:33:24 ]
pi_59059144
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Liquidootje het volgende:
Weet je wat raar is. Jongens die geen players zijn, zouden het dan ook al lang op hebben gegeven. Wie wint er nu dan?
Hoezo? Je kan best pas na een paar maanden neuken?
In ieder geval ik wel. Of gewoon helemaal nooit. Kan ook!
pi_59059187
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Hoezo? Je kan best pas na een paar maanden neuken?
In ieder geval ik wel. Of gewoon helemaal nooit. Kan ook!
Oh ja, nu je het zegt. Dat kan ook.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 23:35:27 #178
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059201
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:

[..]

Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.
Waarom wil je toch zo graag dat steeds kwijt ? vind je het een mooie eigenschap van je of erg naief of
pi_59059212
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef MLI het volgende:

[..]

Nee wij kunnen momenteel vaststellen, dat elke man die jij "date" een player is.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 23:37:21 #180
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059242
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

Bij deze :
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:33 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]
Of gewoon helemaal nooit. Kan ook!
Uhm nee
pi_59059246
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar stel het is een player of iemand is een player
is het niet zo dat mensen gewoon al snel zo genoemd worden
en... dat het misschien meer zo is van kijken waar het schip strand en zij wat sneller tot actie overgaan.

Ik noem iemand een player als hij iemand de indruk geeft oprechte interesse te hebben. Ik voldoe niet echt aan die omschrijving trouwens. Ik ben meer een voorstander van eerlijk zijn over je intenties.
pi_59059256
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Oh ja, nu je het zegt. Dat kan ook.
Ik ben dan misschien wel heel naïef maar als je het leuk hebt samen en het klikt dan kun je toch wel aan de kant zetten dat iemand eventueel een player zou kunnen zijn? En als je beide zin hebt om te vozen wil dat toch niet zeggen dat er geen relatie uit kan ontstaan - als je dat al zou willen.
pi_59059321
Ik snap dan weer niet waarom je met iemand gaat liggen vozen als je niet een relatie met die persoon hebt/wilt...

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 23:40:57 ]
pi_59059333
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:37 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik noem iemand een player als hij iemand de indruk geeft oprechte interesse te hebben. Ik voldoe niet echt aan die omschrijving trouwens. Ik ben meer een voorstander van eerlijk zijn over je intenties.
Hm. Het schijnt dat hij tegen een vriend van hem die een vriend van mij kent heeft gezegd dat hij mij echt heel erg leuk vindt. Dat hoorde ik dus vrijdag van twee mensen. Dat zou hij dan een half jaar geleden gezegd moeten hebben? Of wat recenter dan.

Mijn vrienden zeiden: Ga je met hem naar het gala? Hij vind jou heel erg leuk toch!
En ik: Huh, is dat zo?
En zij: o dacht dat jij dat zei, dan zal hij dat gezegd hebben.

Dan is hij wel lang bezig met z'n player plan. Of hij heeft meerdere "projectjes".
pi_59059351
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:40 schreef Logician het volgende:
Ik snap dan weer niet waarom je met iemand gaat liggen vozen als je niet een relatie met die persoon hebt/wilt...
Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt leuk vind ik denk/hoop/weet dat we een relatie hebben/gaan krijgen. Maar er bestaan ook one night stand (MLI) dus ja. Het bestaat.
pi_59059437
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Nee wij kunnen momenteel vaststellen, dat elke man die jij "date" een player is.
Nee hoor. Wel regelmatig. Af en toe zie ik het over het hoofd. Maar aangezien er toch nooit echt sprake is van gevoelens, doet het er ook niet toe.
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:35 schreef mrbox het volgende:

[..]

Waarom wil je toch zo graag dat steeds kwijt ? vind je het een mooie eigenschap van je of erg naief of
Hoezo is dat naïef? Ik doe er vaak mijn voordeel mee. Ik vind het ook leuk om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, als er iets positiefs te zeggen valt dan zal ik dat welgemeend doen. En daar krijg je een hoop voor terug.
pi_59059439
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik zou dat alleen doen als ik iemand echt leuk vind ik denk/hoop/weet dat we een relatie hebben/gaan krijgen. Maar er bestaan ook one night stand (MLI) dus ja. Het bestaat.
Ik weet het niet hoor, zoenen kan ik me nog wel voorstellen..
Maar vozen is vooral als je niet zeker bent van zijn intenties iets waarmee ik zou wachten tot je die relatie hebt..

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 23:46:29 ]
pi_59059475
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Maar vozen is vooral als je niet zeker bent van zijn intenties iets waarmee ik zou wachten tot je die relatie hebt..
Ohh.. Ik gebruikte vozen altijd voor knuffelen etc
nevermind.
pi_59059541
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef MLI het volgende:

Hoezo is dat naïef? Ik doe er vaak mijn voordeel mee. Ik vind het ook leuk om mensen een goed gevoel over zichzelf te geven, als er iets positiefs te zeggen valt dan zal ik dat welgemeend doen. En daar krijg je een hoop voor terug.
Dat heb ik ook wel vaak
en ik vind het fijn om te doen.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:51:22 #190
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059571
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef MLI het volgende:
Valt me gewoon op dat je het nu al 2x hebt gemeld dat je zo bent Toepassen enzo is allemaal prima (lees for my point i don't care about that)
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:45 schreef Logician het volgende:

[..]

Jij ben dus iemand die niet doet aan ONS ?
pi_59059621
Zeg het is hier niet de onbijttafel van SatC ofzo

Waar zijn alle mannelijke stoere praat!
A little bit hateful
pi_59059628
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:51 schreef mrbox het volgende:

[..]

Valt me gewoon op dat je het nu al 2x hebt gemeld dat je zo bent Toepassen enzo is allemaal prima (lees for my point i don't care about that)
[..]

Jij ben dus iemand die niet doet aan ONS ?
ONS???
pi_59059636
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ohh.. Ik gebruikte vozen altijd voor knuffelen etc
nevermind.
ok ook niet echt mijn ding maar ik snap wat je bedoelt

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 23:55:13 ]
pi_59059640
one night stand
pi_59059644
Is dat zo raar dan? Niet aan ONS's doen?
pi_59059649
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
one night stand
Euh nee.
pi_59059650
maar even over dat ONS
dat doe je toch alleen als je iemand leuk vind?
ook al ken je die gene kort
of is het meer van. oké hij is niet leuk. maar wel geyl. dus doe hem dan maar.
pi_59059673
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
maar even over dat ONS
dat doe je toch alleen als je iemand leuk vind?
ook al ken je die gene kort
of is het meer van. oké hij is niet leuk. maar wel geyl. dus doe hem dan maar.
Nee als je iemand leuk vind begin je daar eerst een relatie mee voor je aan seks begint, imho
pi_59059674
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:54 schreef Logician het volgende:

[..]

ONS???
Dat is zeg maar. Als je iemand op een avond ontmoet en dan meeneemt naar huis. Vervolgens begin je waarschijnlijk met zoenen en ook wat pijpen of beffen. Het vervolgd zich dan naar de penetratie. Indien mogelijk herhaaldelijk.

De morgen erna werk je die persoon dan de deur uit en hoor je nooit meer iets van.
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 23:57:16 #200
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059686
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:54 schreef Tegan het volgende:
Is dat zo raar dan? Niet aan ONS's doen?
Kreeg langzaam hier het idee van wel eigenlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')