Ik ken het, vrijwel al m'n oude kameraden hebben hun vriendin ontmoet in dezelfde kroeg.quote:Op zondag 1 juni 2008 19:29 schreef Q. het volgende:
Ik moet zeggen, mijn vriendenclub bestaat uit 9 man, 7 daarvan hebben hun vriendin / vrouw leren kennen in de dezelfde kroeg in ons oude dorp. Okee, best extreem voorbeeld..
Mwah, de kroeg in kwestie was de stamkroeg; er werden ook wel andere kroegen bezocht.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Vind je het gek als je alleen in een bepaalde kroeg komt?
Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:13 schreef Tegan het volgende:
Vind je het gek als je alleen in een bepaalde kroeg komt?
Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:20 schreef Tegan het volgende:
Mja, maar zo is het in alle dorpen. Bij ons is dat ook zo!
Nogmaals, hier is het niet andersquote:Op zondag 1 juni 2008 20:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Tja, in dat dorp was weinig anders, was nog 1 andere kroeg en de lokale discotheek waar je ook niet dood gevonden wil worden.
Ja, maar dat zijn allemaal mensen die elkaar al hun hele leven kennen. Daar heb je sowieso een betere band mee dan random kerel die je ontmoet met stappen in de grote stad.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:24 schreef kastanova het volgende:
[..]
Naja, het grappige is dat ze allemaal ook nog verdomd gelukkig met elkaar zijn/lijken.
Doen ze dus beter dan ons.
Die zijn allemaal weg hier, verwatering heeft al toegeslagen. Hell ik ben zelf ook weg geweeest en ga binnen kort weer wegquote:
Waar ik vandaan kom zijn het zelfs vaak familieleden.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Gouden tip dus, zoek iemand die je al kent.
Been there, done that. En nu zijn ze op.quote:Op zondag 1 juni 2008 20:32 schreef Tegan het volgende:
Gouden tip dus, zoek iemand die je al kent.
je bedoelt gaan daten met m'n vrienden? Leuk om af en toe mee in bed te belanden (doe ik ook steeds minder trouwens), maar een relatie...nee niet echt... ik vind het ook juist leuk om nieuwe mensen te ontmoeten! Niet om nieuwe vrienden te krijgen trouwens..heb er wel voldoende en niet zo waanzinnig veel tijd over.quote:
De drempel om iemand te ontmoeten tijden het stappen of vakantie is vrij laag; alcohol zorgt er nou eenmaal voor dat je sneller met iemand gaat flirtenquote:
nah,quote:
hyves was echt per ongeluk. keek bij iemand die bij mij een bericht had achter gelaten eventjes.quote:Op zondag 1 juni 2008 21:34 schreef Liquidootje het volgende:
Ja? Leek het je een goed idee om haar hyves op te zoeken en direct te reageren?
Dat dus, maar buiten dat merk ik wel een behoefte aan een vriendin... Maar ze komen echt niet vanzelfquote:Op zondag 1 juni 2008 19:05 schreef Elegy het volgende:
Nou, door de week sta ik om vijf uur op zodat ik om zes uur in de auto kan zitten. Anders kom ik namelijk in de file terecht en da's niet zo tofIk hoop dat een volgende opdracht wat dichter bij huis is, want elke dag over die A12 is gewoon niet leuk.
Omdat ik zo vroeg op moet staan ben ik meestal in het weekend nog moe (en sta ik uit automatisme ook vroeg op/word vroeg wakker) daarom ga ik op zaterdag vaak redelijk vroeg naar bed. En doe ik vaak niet veel meer dan een beetje wat achter een pc scherm hangen of dus een film kijken.
Ik ga wel redelijk vaak naar vrienden trouwens, of ze komen bij mij langs maar echt uitgaan als in naar een kroeg/dancing/feest doe ik maar zelden. Ja, af en toe een wazig feestje maar da's ook maar eens in de twee/drie maanden ofzo.
Hoiquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |