Quite.quote:Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
jkdkldsjkldklsd zondagen zijn stom
Gek maken? Nou ja hij is wel fijn gezelschap. Gister mochten er geen dubbele maatjes besteld worden. Bestelde ik een vier dubbele whiskey kreeg ik een longdrink glas volquote:Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef MLI het volgende:
[..]
Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukkenquote:Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorryEn hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.
Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
Dat was playertalkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
onzin...maar goed, dat zou een player ook zeggen natuurlijkquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
Gammaquote:Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.
Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
quote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken.
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de playersquote:Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja oké daar heb je wel een puntquote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...
kansloos...
wat was het ook alweer? women can fake orgasms, but men can fake whole relationships...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja oké daar heb je wel een puntHij kan wel goed doen alsof.
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.quote:
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?quote:Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef MLI het volgende:
[..]
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players. Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd
.
nee...kennelijk gaan niet-players er slecht mee om als ze gebruikt worden voor slechts één ding, en da's vervelendquote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
Als jij dat lang genoeg kan rekkenquote:Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
$me is ervaringdeskundig...quote:Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |