abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 23:04:01 #151
141482 Q.
JurassiQ
pi_59058389
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:57 schreef Logician het volgende:
jkdkldsjkldklsd zondagen zijn stom
Quite.
For great justice!
pi_59058420
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:01 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Gewoon gek maken, dan doet hij het in vervolg niet meer bij jou en krijg je misschien wel iets gratis.
Gek maken? Nou ja hij is wel fijn gezelschap. Gister mochten er geen dubbele maatjes besteld worden. Bestelde ik een vier dubbele whiskey kreeg ik een longdrink glas vol Gelukkig was dat bijna alles wat ik heb gedronken dus ben nog enigszins elegant gebleven
pi_59058452
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:02 schreef MLI het volgende:

[..]

Als je dat gevoel nu hebt, dan weet je genoeg.
Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:12:52 #154
1484 kastanova
Ah mên..
pi_59058639
quote:
Op zondag 1 juni 2008 22:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nee ik heb niet geneukt. Ik zei.. Haha nee sorry En hij zei de volgende dag dat hij het zo leuk vond dat we niet hadden geneukt omdat ik anders en speciaal was en dat het eigenlijk veel beter was en echt een goed idee.
Toen dacht ik echt:
Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken .
I was an atheist until I realized I was God
pi_59058641
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:05 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Nou ja. Gevoel. Ik bedoel. Als hij zo tegen mij kan doen kan hij dat tegen iedereen. Players kunnen ook leuke vriendjes zijn die eerst rond hebben geslet en later gewoon wel uh normaal zijn. Oid.
Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.

Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
pi_59058735
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja OK. Ik zou een hele leuke vriendin zijn, en ik zou nooit mijn vriendje bedriegen.

Maar dan nog, je moet wel een hele hindernisbaan overleven om door de player heen te prikken. Of het klopt gelijk en dan is het direct je vriendje. Nou, dat is nu niet zo dus bereid je maar voor op de hindernisbaan. Het probleem met players is alleen dat het bijna nooit gebeurd dat iemand de hindernisbaan overleeft.
Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
pi_59058783
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Als het aan hem ligt is hij volgens mij wel gelijk m'n vriendje, of dat was player talk. Weet ik het.
Dat was playertalk .
pi_59058797
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:19:21 #159
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058816
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Maar ja. Ik zeg nu wel dat het een player is omdat jullie het zeggen. Maar ik weet het niet. Volgens mij zijn alle jongens players.
onzin...maar goed, dat zou een player ook zeggen natuurlijk

'navond
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59058829
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:13 schreef MLI het volgende:

[..]

Gamma
  zondag 1 juni 2008 @ 23:20:16 #161
24212 LuckyLoek
C'est moi!
pi_59058841
Ik zet al mijn geld in dat hij een player is, duidelijk Laat hem nu eens moeite doen om iets leuks met jou te gaan doen, eens kijken waar hij mee komt.

En nee, een keertje naar de bioscoop is geen moeite doen. Als je iemand leuk vindt, dan verzin je iets wat wel origineel is.
pi_59058866
quote:

En ik vond je nog zo lief en stoer en leuk. Zo leuk dat ik niet eens je tieten wilde zien of wilde neuken
A little bit hateful
  zondag 1 juni 2008 @ 23:21:23 #163
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058872
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:12 schreef kastanova het volgende:

[..]

Oh for fucks sake... Als er een man is die dat daadwerkelijk meent, geloof me, dan zal hij dat niet zo benadrukken .
precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...

kansloos...
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
pi_59058878
quote:
Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players . Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd .
pi_59058919
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef Abbadon het volgende:

[..]

precies...de echte lieve, relatie-materiaal types zullen je niet eerst in bed proberen te kletsen en dan de volgende dag zeggen dat ze zo ontzettend blij zijn dat je er niet op in bent gegaan en dat je echt heel speciaal bent, en dat ze je echt leuk en bijzonder vinden, en of je aub binnen afzienbare tijd misschien alsnog...

kansloos...
Ja oké daar heb je wel een punt Hij kan wel goed doen alsof.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:25:31 #166
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59058969
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:23 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja oké daar heb je wel een punt Hij kan wel goed doen alsof.
wat was het ook alweer? women can fake orgasms, but men can fake whole relationships...
pi_59058998
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:19 schreef Logician het volgende:

[..]

Gamma
Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
pi_59059007
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:21 schreef MLI het volgende:

[..]

Niet alle jongens zijn players. De niet-players zijn nog erger dan de players . Voordeel van players, meestal gaan ze er beter mee om als ze zelf gebruikt worden voor maar 1 ding. Meestal dus, niet altijd .
Dus eigenlijk zijn wij allemaal slecht? Je hebt alleen slecht en slechter?
pi_59059040
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
  zondag 1 juni 2008 @ 23:29:46 #170
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_59059066
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:

[..]

nee...kennelijk gaan niet-players er slecht mee om als ze gebruikt worden voor slechts één ding, en da's vervelend
  zondag 1 juni 2008 @ 23:30:57 #171
101353 mrbox
Miep miep
pi_59059097
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou sowieso toch niet met hem neuken als het geen relatie zou zijn. Dus neem aan dat hij na enige tijd af haakt als hij een player is.
Als jij dat lang genoeg kan rekken echte players hebben je voor die tijd al in bed natuurlijk
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_59059125
Weet je wat raar is. Jongens die geen players zijn, zouden het dan ook al lang op hebben gegeven. Wie wint er nu dan?
A little bit hateful
pi_59059131
Maar stel het is een player of iemand is een player
is het niet zo dat mensen gewoon al snel zo genoemd worden
en... dat het misschien meer zo is van kijken waar het schip strand en zij wat sneller tot actie overgaan.

Jullie brengen me trouwens altijd meteen weer terug in de realiteit
pi_59059138
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef dawg het volgende:

[..]

Nou, je kent mij. Ik zie in iedereen iets positiefs. Maar het is maar net welke eisen je stelt aan relatiemateriaal.
pi_59059139
quote:
Op zondag 1 juni 2008 23:26 schreef MLI het volgende:

[..]

Ja, probeer maar eens een player te strikken. Dat gaat gewoon niet, teveel barriéres enzo. Voor seks zijn ze echter wel zeer OK.
$me is ervaringdeskundig...

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-06-2008 23:33:24 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')