abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 00:37:20 #103
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59041549
Ooijer rechts (speelt hij toch ook bij blackburn?) Sjonnie en Boulah centraal, en Gio links.
Boulah gaat het heus niet redden het hele toernooi, dus kan je melchiot erin brengen en ooijer door schuiven.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59041640
quote:
[b]Op zondag 1 juni 2008 00:37 schreef Sjonnie en Boulah centraal, en Gio links.
Bij Heitinga krijg ik altijd de bibbers als hij centraal achterin staat.

Ik ben blij, dat er nog iemand achter hem staat.
pi_59041685
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:44 schreef rja het volgende:

[..]

Als je ook ziet dat Heitinga redelijk vaak mistimed, dan heb ik ook vraagtekens rond Heitinga als pure verdediger. Ik neem als voorbeeld het doelpunt van Sibon in de eerste play-off wedstrijd tegen Ajax. De verdedigende middenvelder-positie kan hij beter bekleden.
pi_59041723
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:48 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Als je ook ziet dat Heitinga redelijk vaak mistimed, dan heb ik ook vraagtekens rond Heitinga als pure verdediger. Ik neem als voorbeeld het doelpunt van Sibon in de eerste play-off wedstrijd tegen Ajax. De verdedigende middenvelder-positie kan hij beter bekleden.
Als back zie ik hem nog wel zitten, inplaats van Ooijer.

Geen slechte voetballer, meer geen top verdediger.
  zondag 1 juni 2008 @ 00:54:34 #107
158899 GasTurbine
pi_59041765
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:44 schreef rja het volgende:

[..]

Inkoppertje: Van Der Sar?

Ach. Dit is nou onze Nederlandse verdediging. Na de jaren van Kluivert en Bergkamp, toen iedereen bergkamp wilde zijn, lette niemand meer op onze verdediging. Immers: onzichtbare figuren als Stam en F. De Boer stonden er. Wij wilden onze helden, Davids, Overmars en Zenden zijn!
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59041809
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:51 schreef rja het volgende:

[..]

Als back zie ik hem nog wel zitten, inplaats van Ooijer.

Geen slechte voetballer, meer geen top verdediger.
Ligt nog al aan de manier van spelen.
De links en rechts back hebben de afgelopen jaren meer opbouwende kwaliteiten gekregen.

Maar als we een ruime 10 jaar terug gaan naar Ajax had je een zelfde type speler centraal staan.
De niet geheel onbekende Frank de bOer was geen top verdediger en zijn grootste kracht lag in het opbouwen en zijn passes. Wat had Frank links en recht staan? Geen opbouwers maar mandekkers zoals Michael reiziger en Winston bogarde. Die twee weten geen eens hoe de midden lijn er uitziet van dichtbij.

Een type heitinga kan dus heel goed centraal spelen als zijn gaten maar worden opgepakt door de man links of rechts.

Prima op te spelen en te trainen en waarschijnlijk voor dit elftal de beste oplossing. Meer kwaliteit loopt er niet rond in nederland op die posities.
pi_59041857
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:54 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Inkoppertje: Van Der Sar?

Ach. Dit is nou onze Nederlandse verdediging. Na de jaren van Kluivert en Bergkamp, toen iedereen bergkamp wilde zijn, lette niemand meer op onze verdediging. Immers: onzichtbare figuren als Stam en F. De Boer stonden er. Wij wilden onze helden, Davids, Overmars en Zenden zijn!
Jaap Stam is zeker niet onzichtbaar.

En Frank de Boer, maakt weleens een foutje, maar opbouwend was hij, top, hij hoorde in rijtje thuis van beste laatste man van Nederland , met Ronald Koeman en Ruud Krol.

En van verdedigers, die alleen verdedigen, houden wij Nederlanders niet van, ze moeten ook voren kunnen voetballen, zoals Numan die vaak gewoon een vleugelspits was.
pi_59042027
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:57 schreef Godlike02 het volgende:
. Wat had Frank links en recht staan? Geen opbouwers maar mandekkers zoals Michael reiziger en Winston bogarde. Die twee weten geen eens hoe de midden lijn er uitziet van dichtbij.
Van Bronkhorst moet niet voor niks, naar achteren, deed hij goed donderdag.

En Reiziger en Bogarde, waren meer als mandekkers, die hadden ook aanvallende impulsen, maar zulke goede verdedigers, hebben we niet meer.

Dus een extra slot achterin, voor de zekerheid.

Frank maakte ook weleens een foutje, maar Heitinga vaker volgens mij, daarom heb ik hem liever op de vleugel.
pi_59042067
Reiziger en Bogarde, omgeschoolde aanvallers
pi_59042140
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:21 schreef DrDentz het volgende:
Reiziger en Bogarde, omgeschoolde aanvallers
Numan toch ook toch ?

We houden niet van alleen maar alleen verdedigers, ze moeten wel iets meer kunnen.

Zoals de Italianen, die de verdediging tot een kunst verheven hebben , willen we niet voetballen. Die kunnen met een gemak, een 1 nul voorspong verdedigen, dat kan het Nederlandse elftal niet, daarvoor maken we te veel fouten achterin, dan kun als je Nederland, beter een goal extra maken.
pi_59042178
dit EK moeten we maar weer vertrouwen op het kunst en vliegwerk van Vd Sar achterin, op het WK was hij toch ook al onze beste speler?
pi_59042209
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:29 schreef DrDentz het volgende:
dit EK moeten we maar weer vertrouwen op het kunst en vliegwerk van Vd Sar achterin, op het WK was hij toch ook al onze beste speler?
Ik hoop dat van der Sar, weinig te doen krijgt.

We moeten gewoon aanvallen en ballen in het doel van de tegenstander schoppen.

De aanval is de beste verdediging.
pi_59042306
Dat hoop ik ook, uiteraard.
  zondag 1 juni 2008 @ 01:39:40 #116
158899 GasTurbine
pi_59042309
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:01 schreef rja het volgende:

[..]

Jaap Stam is zeker niet onzichtbaar.

En Frank de Boer, maakt weleens een foutje, maar opbouwend was hij, top, hij hoorde in rijtje thuis van beste laatste man van Nederland , met Ronald Koeman en Ruud Krol.

En van verdedigers, die alleen verdedigen, houden wij Nederlanders niet van, ze moeten ook voren kunnen voetballen, zoals Numan die vaak gewoon een vleugelspits was.
Onzichtbaar de jeugd die in de bijlmer voetbalden. (Sneijder, Heitinga, De Jong, Furby, talloze eredivisiespelers) en de rest van nederland. Nu ook. Je bent een sukkol als je verdedigd. In Italië wilt men de toffe Toni zijn, maar íédereen wilt de capriolen van Materazzi nadoen!
pi_59042429
quote:
[b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1159693/3/50#59042309]
Onzichtbaar de jeugd die in de bijlmer voetbalden. (Sneijder, Heitinga, De Jong, Furby, talloze eredivisiespelers) en de rest van nederland. Nu ook. Je bent een sukkol als je verdedigd. In Italië wilt men de toffe Toni zijn, maar íédereen wilt de capriolen van Materazzi nadoen!
Gelul natuurlijk.

In Nederland niet.

Op Boula is er genoeg kritiek geweest, omdat z'n opbouwende kwaliteiten, weleens te kort schieten, terecht volgens mij.

Een vleugel verdediger, die niet kan aanvallen, is ondenkbaar bij Nederland.

Daarom staat van Bronkhorst, nu achter.
  zondag 1 juni 2008 @ 01:56:18 #118
158899 GasTurbine
pi_59042498
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:50 schreef rja het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk.

In Nederland niet.

Op Boula is er genoeg kritiek geweest, omdat z'n opbouwende kwaliteiten, weleens te kort schieten, terecht volgens mij.

Vind jij één pleintje waar men graag verdedigd. Ééntje maar.
  zondag 1 juni 2008 @ 02:06:56 #119
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_59042602
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:50 schreef rja het volgende:

[..]

Gelul natuurlijk.

In Nederland niet.

Krijg jij een duppie voor iedere komma die je gebruikt ofzo?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_59042620
Ik zie het echt niet zitten in Boulahrouz. Wat een risico neemt Van Basten hiermee. Kan je nog beter Peter Wisgerhof oproepen .

Maar ja, afwachten maar. Misschien dat hij morgen al mijn ongelijk bewijst.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59042679
quote:
Op zondag 1 juni 2008 01:56 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Vind jij één pleintje waar men graag verdedigd. Ééntje maar.
In Nederland niet.

Maar dat is onze sterkte ook niet. Nooit geweest, zelfs niet in 88,78 en 74.

We moeten gewoon aanvallen, daarin zijn we nog steeds goed, ongeacht onze verdediging.
  zondag 1 juni 2008 @ 02:23:56 #122
158899 GasTurbine
pi_59042761
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:14 schreef rja het volgende:

[..]

In Nederland niet.

Maar dat is onze sterkte ook niet. Nooit geweest, zelfs niet in 88,78 en 74.

We moeten gewoon aanvallen, daarin zijn we nog steeds goed, ongeacht onze verdediging.
Dat zeg ik toch juist?
  zondag 1 juni 2008 @ 02:24:52 #123
158899 GasTurbine
pi_59042769
En toen was de tegenstander ook anders ingesteld.Men heeft het 'totaalvoetbal' bij het hedendaagse voetbal gemixt. Je bent niks zonder solide verdediging.
pi_59042774
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:23 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch juist?
Nee jij zei dat iedereen in Nederland alleen maar wil verdedigen
  zondag 1 juni 2008 @ 02:27:12 #125
158899 GasTurbine
pi_59042790
quote:
en de rest van nederland. Nu ook. Je bent een sukkol als je verdedigd. In Italië wilt men de toffe Toni zijn, maar íédereen wilt de capriolen van Materazzi nadoen!
Nee?
  zondag 1 juni 2008 @ 02:29:14 #126
158899 GasTurbine
pi_59042805
Ik zei, dat jaap stam onzichtbaar is voor de jeugd. Men wilt RvN zijn, men wilt Sneijder, Robben en Huntelaar zijn. Niet Heitinga. Melchiot en Ooijer ook niet.. Dát zeg ik.
pi_59042809
Ga nou niet lopen ontkennen
  zondag 1 juni 2008 @ 02:30:56 #128
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59042814
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat er een verdediger voor een aanvaller komt.

Maar Boulahrouz is een goede keuze.
Vind je?
Er was sowieso al een overschot aan aanvallend ingestelde spelers. Kreeg een beetje het idee dat ie ze maar allemaal meenam om niemand teleur te stellen.
Ik vind het een logische en prima keuze iig.
-
  zondag 1 juni 2008 @ 02:32:03 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59042821
Marco van Basten had zich belachelijk gemaakt als hij Khalid Boulahrouz niet had opgeroepen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 1 juni 2008 @ 02:35:00 #130
158899 GasTurbine
pi_59042844
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Ga nou niet lopen ontkennen
wtf?
pi_59042850
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:24 schreef GasTurbine het volgende:
En toen was de tegenstander ook anders ingesteld.Men heeft het 'totaalvoetbal' bij het hedendaagse voetbal gemixt. Je bent niks zonder solide verdediging.
Zelfs kleine landen als Cyprus en Malta kunnen verdedigen.

Verdedigen is veel makkelijker dan goed aanvallen.

Dus dat zou Nederlandse verdedigers ook moeten lukken.
  zondag 1 juni 2008 @ 02:40:30 #132
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59042888
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:35 schreef rja het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.

Om goed te kunnen verdedigen moet je vaak spelers van wereldklasse uitschakelen

Niet elk land kan dat

Nederland bijvoorbeeld

Zij hebben het maar moeilijk.

Griekenland daarentegen

Die zijn er heel goed in

Ze wonnen zelfs het EK.

Door een hecht team

En een ondoordringbare muur.

.
-
pi_59042892
  zondag 1 juni 2008 @ 02:41:59 #134
158899 GasTurbine
pi_59042896
quote:

[..]

En Malta houden menig tegenstander op de nul?
pi_59042898
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:32 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten had zich belachelijk gemaakt als hij Khalid Boulahrouz niet had opgeroepen.
Ik was bang, dat hij Koevermans zou oproepen, die heeft niks in Oranje te zoeken.
pi_59043062
Gelijk in de basis tegen Italie deze man!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_59043128
Ik zie nu op vi dat Boulahrouz sinds 31 oktober van het vorige jaar 1 wedstrijd gespeeld heeft en dat was die van vorige week tegen Oekraine. Het is toch te gek voor woorden.
  zondag 1 juni 2008 @ 03:26:57 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59043142
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie nu op vi dat Boulahrouz sinds 31 oktober van het vorige jaar 1 wedstrijd gespeeld heeft en dat was die van vorige week tegen Oekraine. Het is toch te gek voor woorden.
Is hij iig niet oververmoeid.
Dellas had 4 jaar geleden ook iets van 2 hele wedstrijden gespeeld. Werd uiteindelijk de beste verdediger van het toernooi.
-
pi_59043175
We zitten nou een week voor het EK en wie weet eigenlijk hoe goed hij nou is? Meestal moet toch je wel een serie goede wedstrijden spelen voordat je uberhaupt in aanmerking komt, en dat is bij Boulahrouz al 2 jaar het geval niet.Dit is gewoon op een reputatie uit het verleden selecteren en ik dacht dat Van Basten dat juist niet van plan was.
pi_59043183

Ey boys, ik hoor net dat Rio niet mee doet. Ben ik nog op tijd?
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2008 @ 03:59:54 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_59043263
quote:

[..]

Malta verloor gisteren met 5-0 van Oostenrijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59043991
Jammer van Babel, die was erg sterk. Maar goed dat Boulah erbij is.
pi_59044059
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Malta verloor gisteren met 5-0 van Oostenrijk

Dan kunnen ze misschien niet aanvallen
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_59044162
Woeiiii
(en daar ging het laatste stukje zelfvertrouwen van Mathijsen...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59044178
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:48 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Psies, en dan Boulah achterin samen met...? (we hebben dus geen verdedigers die ook kunnen opbouwen, vandaar dat ik denk dat Heitinga achterin gehouden wordt alleen om de aansluiting dus).
Ben het dus met je eens wb Heitinga alleen, alleen is er in de selectie verder geen materiaal dat toestaat dat Heitinga op dat middenveld terecht komt. Jammer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59044265
Ik snap alleen niet door Boulah zich door van Basten een beetje als jojo laat gebruiken.
Dan er weer in, dan weer uit, dan er weer in.
Als zo'n man enig zelfrespect had, had hij van Basten nu laten weten voor de eer te bedanken.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_59044292
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:30 schreef FeestNummer het volgende:
Ik snap alleen niet door Boulah zich door van Basten een beetje als jojo laat gebruiken.
Als zo'n man enig zelfrespect had, had hij van Basten nu laten weten voor de eer te bedanken.
Hij wist van te voren al wat de voorwaarden voor zijn terugkeer waren.
Dat was dat als Melchiot fit was dat Boulah dan weer naar huis mocht.
Melchiot werd fit en Boulah werd bedankt. Dit wist hij.
pi_59044362
quote:
Nee joh, zoals hij zelf al zei: hij was al blij verrast dat hij in de voorlopige selectie mocht en kende de voorwaarden. Het is niet alsof hij de beste Nederlandse clubvoetballer ooit is die elke keer voor 5 minuten op een verkeerde plek mag komen opdraven alsof ie Jan Lul is en dat niet kan rijmen met zijn ego.
Boulah=karakter, juist.
pi_59044791
quote:
Ja hoor, weer zo'n loser. Bij de eerste de beste teleurstelling (wat overigens voor Bouhla totaal niet geldt, was al blij dat hij bij de voorlopige selectie zat) pushen om af te haken. Kan zien dat je er weinig kijk op hebt. Ga nu maar verder met je Lego spelen knul.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59044832
De centrale verdediging bestaande uit Bouma en Boulahrouz is toch niet zo verkeerd?
quote:

[..]

Ik denk toch dat onze jeugdopleidingen meer aandacht moeten besteden aan het opleiding van goede verdedigers. Het is overigens sowieso jammer dat wij nooit echte stevige werkers zoals Gattuso hebben die de top van Europa aankunnen.
pi_59044864
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:22 schreef Dvm86 het volgende:
De centrale verdediging bestaande uit Bouma en Boulahrouz is toch niet zo verkeerd?
Jawel, want dat heb je dus geen goede aansluiting naar voren toe. Zowel Boulah als Bouma kunnen niet goed opbouwen. Vandaar ook dat ik denk dat Heitinga het middenveld niet zal zien dit toernooi
pi_59044991
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:24 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Jawel, want dat heb je dus geen goede aansluiting naar voren toe. Zowel Boulah als Bouma kunnen niet goed opbouwen. Vandaar ook dat ik denk dat Heitinga het middenveld niet zal zien dit toernooi
Boulah en Bouma als pure verdedigers. Sneijder en Heitinga daar vlak voor. Lijkt me een prima opstelling.

OT: Erg kut voor Ryan. Voor Oranje natuurlijk prachtig nieuws dat Boulah er weer bij is.
pi_59045056
quote:
Op zondag 1 juni 2008 11:33 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Boulah en Bouma als pure verdedigers. Sneijder en Heitinga daar vlak voor. Lijkt me een prima opstelling.

OT: Erg kut voor Ryan. Voor Oranje natuurlijk prachtig nieuws dat Boulah er weer bij is.
Dat zeker. Ben nooit een Babel-fan geweest maar ik zie liever niet dat mensen op zo'n manier een toernooi door de neus gebeurd krijgen. Zelfs toen Bogarde met zweepslag moest afhaken vond ik het sneu (en goed nieuws voor Oranje omdat Numan tenminste weer linksback stond)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')