abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 juni 2008 @ 02:29:14 #126
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_59042805
Ik zei, dat jaap stam onzichtbaar is voor de jeugd. Men wilt RvN zijn, men wilt Sneijder, Robben en Huntelaar zijn. Niet Heitinga. Melchiot en Ooijer ook niet.. Dát zeg ik.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59042809
Ga nou niet lopen ontkennen
  zondag 1 juni 2008 @ 02:30:56 #128
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59042814
quote:
Op zaterdag 31 mei 2008 21:11 schreef RayMania het volgende:
Blijf het vreemd vinden dat er een verdediger voor een aanvaller komt.

Maar Boulahrouz is een goede keuze.
Vind je?
Er was sowieso al een overschot aan aanvallend ingestelde spelers. Kreeg een beetje het idee dat ie ze maar allemaal meenam om niemand teleur te stellen.
Ik vind het een logische en prima keuze iig.
-
  zondag 1 juni 2008 @ 02:32:03 #129
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_59042821
Marco van Basten had zich belachelijk gemaakt als hij Khalid Boulahrouz niet had opgeroepen.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  zondag 1 juni 2008 @ 02:35:00 #130
158899 GasTurbine
pi_59042844
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:29 schreef DrDentz het volgende:
Ga nou niet lopen ontkennen
wtf?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_59042850
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:24 schreef GasTurbine het volgende:
En toen was de tegenstander ook anders ingesteld.Men heeft het 'totaalvoetbal' bij het hedendaagse voetbal gemixt. Je bent niks zonder solide verdediging.
Zelfs kleine landen als Cyprus en Malta kunnen verdedigen.

Verdedigen is veel makkelijker dan goed aanvallen.

Dus dat zou Nederlandse verdedigers ook moeten lukken.
  zondag 1 juni 2008 @ 02:40:30 #132
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59042888
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:35 schreef rja het volgende:

[..]

Ik denk dat dat wel meevalt.

Om goed te kunnen verdedigen moet je vaak spelers van wereldklasse uitschakelen

Niet elk land kan dat

Nederland bijvoorbeeld

Zij hebben het maar moeilijk.

Griekenland daarentegen

Die zijn er heel goed in

Ze wonnen zelfs het EK.

Door een hecht team

En een ondoordringbare muur.

.
-
pi_59042892
  zondag 1 juni 2008 @ 02:41:59 #134
158899 GasTurbine
pi_59042896
quote:

[..]

En Malta houden menig tegenstander op de nul?
pi_59042898
quote:
Op zondag 1 juni 2008 02:32 schreef M0NTANA het volgende:
Marco van Basten had zich belachelijk gemaakt als hij Khalid Boulahrouz niet had opgeroepen.
Ik was bang, dat hij Koevermans zou oproepen, die heeft niks in Oranje te zoeken.
pi_59043062
Gelijk in de basis tegen Italie deze man!
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_59043128
Ik zie nu op vi dat Boulahrouz sinds 31 oktober van het vorige jaar 1 wedstrijd gespeeld heeft en dat was die van vorige week tegen Oekraine. Het is toch te gek voor woorden.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  zondag 1 juni 2008 @ 03:26:57 #138
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_59043142
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:25 schreef mcyodogg het volgende:
Ik zie nu op vi dat Boulahrouz sinds 31 oktober van het vorige jaar 1 wedstrijd gespeeld heeft en dat was die van vorige week tegen Oekraine. Het is toch te gek voor woorden.
Is hij iig niet oververmoeid.
Dellas had 4 jaar geleden ook iets van 2 hele wedstrijden gespeeld. Werd uiteindelijk de beste verdediger van het toernooi.
-
pi_59043175
We zitten nou een week voor het EK en wie weet eigenlijk hoe goed hij nou is? Meestal moet toch je wel een serie goede wedstrijden spelen voordat je uberhaupt in aanmerking komt, en dat is bij Boulahrouz al 2 jaar het geval niet.Dit is gewoon op een reputatie uit het verleden selecteren en ik dacht dat Van Basten dat juist niet van plan was.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_59043183

Ey boys, ik hoor net dat Rio niet mee doet. Ben ik nog op tijd?
  Trouwste user 2022 zondag 1 juni 2008 @ 03:59:54 #141
7889 tong80
Spleenheup
pi_59043263
quote:

[..]

Malta verloor gisteren met 5-0 van Oostenrijk

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_59043991
Jammer van Babel, die was erg sterk. Maar goed dat Boulah erbij is.
pi_59044059
quote:
Op zondag 1 juni 2008 03:59 schreef tong80 het volgende:

[..]

Malta verloor gisteren met 5-0 van Oostenrijk

Dan kunnen ze misschien niet aanvallen
Stoer en ruig maar net geen tuig
pi_59044162
Woeiiii
(en daar ging het laatste stukje zelfvertrouwen van Mathijsen...)
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59044178
quote:
Op zondag 1 juni 2008 00:48 schreef Hantuchova80 het volgende:

[..]

Als je ook ziet dat Heitinga redelijk vaak mistimed, dan heb ik ook vraagtekens rond Heitinga als pure verdediger. Ik neem als voorbeeld het doelpunt van Sibon in de eerste play-off wedstrijd tegen Ajax. De verdedigende middenvelder-positie kan hij beter bekleden.
Psies, en dan Boulah achterin samen met...? (we hebben dus geen verdedigers die ook kunnen opbouwen, vandaar dat ik denk dat Heitinga achterin gehouden wordt alleen om de aansluiting dus).
Ben het dus met je eens wb Heitinga alleen, alleen is er in de selectie verder geen materiaal dat toestaat dat Heitinga op dat middenveld terecht komt. Jammer.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_59044265
Ik snap alleen niet door Boulah zich door van Basten een beetje als jojo laat gebruiken.
Dan er weer in, dan weer uit, dan er weer in.
Als zo'n man enig zelfrespect had, had hij van Basten nu laten weten voor de eer te bedanken.
"De PVV heeft net zo veel met vrijheid te maken als de DDR destijds met democratie"
pi_59044292
quote:
Op zondag 1 juni 2008 10:30 schreef FeestNummer het volgende:
Ik snap alleen niet door Boulah zich door van Basten een beetje als jojo laat gebruiken.
Als zo'n man enig zelfrespect had, had hij van Basten nu laten weten voor de eer te bedanken.
Hij wist van te voren al wat de voorwaarden voor zijn terugkeer waren.
Dat was dat als Melchiot fit was dat Boulah dan weer naar huis mocht.
Melchiot werd fit en Boulah werd bedankt. Dit wist hij.
pi_59044362
quote:
Nee joh, zoals hij zelf al zei: hij was al blij verrast dat hij in de voorlopige selectie mocht en kende de voorwaarden. Het is niet alsof hij de beste Nederlandse clubvoetballer ooit is die elke keer voor 5 minuten op een verkeerde plek mag komen opdraven alsof ie Jan Lul is en dat niet kan rijmen met zijn ego.
Boulah=karakter, juist.
pi_59044791
quote:
Ja hoor, weer zo'n loser. Bij de eerste de beste teleurstelling (wat overigens voor Bouhla totaal niet geldt, was al blij dat hij bij de voorlopige selectie zat) pushen om af te haken. Kan zien dat je er weinig kijk op hebt. Ga nu maar verder met je Lego spelen knul.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_59044832
De centrale verdediging bestaande uit Bouma en Boulahrouz is toch niet zo verkeerd?
quote:

[..]

Ik denk toch dat onze jeugdopleidingen meer aandacht moeten besteden aan het opleiding van goede verdedigers. Het is overigens sowieso jammer dat wij nooit echte stevige werkers zoals Gattuso hebben die de top van Europa aankunnen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')