Nee nee, haha, ik heb voor de komende maand 10 lessen, en aan het einde zal ik dan 38 uren totaal hebben gereden. Ik rij zelf ook 2x in de week gemiddeld.quote:Op woensdag 11 juni 2008 00:04 schreef rene90 het volgende:
38 uur lessen in 1 maand? ik les maar 2 uur in de week haha
Nou nou, wil toch niet zeggen dat ie gelijk een dodelijk ongeval gaat veroorzaken, en dan ook nog doorrijdt?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:17 schreef qu63 het volgende:
[..]
Diefstal, rijden zonder geldig rijbewijs, dodelijk ongeluk veroorzaken, doorrijden na ongeluk, etc
Haha ik dacht al.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:25 schreef gliterroze het volgende:
[..]
Nee nee, haha, ik heb voor de komende maand 10 lessen, en aan het einde zal ik dan 38 uren totaal hebben gereden. Ik rij zelf ook 2x in de week gemiddeld.
Moet lukken lijkt mequote:Op donderdag 12 juni 2008 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
Vandaag aangevraagd, dan is 'ie er waarschijnlijk dinsdag wel, toch?
Twijfel... vrijdag is de 1e 'werkdag" en het duurt gemiddeld 4-5 werkdagen als ik mij niet vergis? dus donderdag sowieso in ieder gevalquote:Op donderdag 12 juni 2008 18:46 schreef -Trinity- het volgende:
Vandaag aangevraagd, dan is 'ie er waarschijnlijk dinsdag wel, toch?
Waar, maar het is altijd leuk om hem vroeg te hebbenquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Jezus, wat maken die paar dagen nog uit na een half jaar lessen?
Ik heb echt niet een half jaar lang gelest hoorquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Ik heb em 10 dagen laten liggen geloof ikquote:Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Rosbief het volgende:
Dat ik een half jaar les betekend echt niet dat ik niet graag snel mijn rijbewijs wil.quote:Op donderdag 12 juni 2008 19:09 schreef Rosbief het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 juni 2008 13:09 schreef Mauro het volgende:
Net mijn vrachtwagenrijbewijs gehaald4 lessen, of 4 lesdagen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
4 lessen van anderhalf uurquote:
Patserquote:Op vrijdag 13 juni 2008 16:06 schreef Mauro het volgende:
[..]
4 lessen van anderhalf uur
Misschien scheelt 't als ik erbij vertel dat ik al veel stuurervaring heb op een vrachtwagen.
maar wel tijd om te fokkenquote:Op zaterdag 14 juni 2008 02:10 schreef swarmahoer het volgende:
had t neit verwacht aangezien ik geen tijd had om te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |