Diefstal, rijden zonder geldig rijbewijs, dodelijk ongeluk veroorzaken, doorrijden na ongeluk, etcquote:Op dinsdag 10 juni 2008 18:13 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Ik heb nu mijn theorie gehaald vanmiddag. Als ik nu in de auto's van mijn ouders ga rijden. Heet het dan nog joyriden?![]()
Dus jij bent voorzichtig, en hij ook?quote:Op dinsdag 10 juni 2008 17:49 schreef Buakaw het volgende:
Ja het speelt zeker mee, maarja wat doe je ertegen. Elke keer vraagt ie aan het eind van de les. "hoe vond je het gaan". Ik behoudend: Ja, ging wel beter. kneus: "Ja het gaat wel ietsjes beter". Ik:![]()
Pff jij hebt deze gast duidelijk nooit meegemaakt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 19:22 schreef qu63 het volgende:
[..]
Dus jij bent voorzichtig, en hij ook?
Volgens mij zegt hij precies wat jij denkt, alleen wil je dat niet horen. Als je liever iemand hebt die je helemaal de hemel in prijst moet je E. Ratelband eens proberen.
En als het gewoon goed gaat, en jij legt alleen de nadruk op iets beter, waarom zou hij je dan verbeteren?
Zeg de volgende keer gewoon "ging goed" (of "ging niet goed" natuurlijk) en laat het daarbij. Als hij dan opmerkingen heeft kan je vragen of hij niet vind dat he tgoed ging dan. En anders is het alleen maar opbouwende kritiek!
Ik ken em niet nee, maar lees alleen wat jij van em zegt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 21:39 schreef Buakaw het volgende:
[..]
Pff jij hebt deze gast duidelijk nooit meegemaakt.Waarom hij me moet verbeteren? Omdat ik als "leerling" niet weet wat wanneer het wel of niet helamaal goed is? En hij met zijn ervaring en "voorbeeldfunctie" meot motiveren.
Vandaag: hij: hoe vond je het gaan? ik: ging wel beter () hij: blablabla je wilt soms te snel bladiebla ik: maar gaat het dan helemaal niet beter =}:| hij: uuuuuuuuuuuuuuuh het gaat wel ietsjes beter. maar bladiebladiebla
Ligt aan de groote van het kruispunt.quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef mark2012 het volgende:
domme vraag..ben in de war.
http://i31.tinypic.com/300ve6d.jpg
je kan hier toch het beste om elkaar heen gaan?
Voor elkaar langskruisen ja, dus zwart eerder naar links, en rood eerder naar rechts (voor ons dus)quote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:12 schreef mark2012 het volgende:
domme vraag..ben in de war.
http://i31.tinypic.com/300ve6d.jpg
je kan hier toch het beste om elkaar heen gaan?
nope, alleen met een rijbewijs, dat is dus een bewijs dat je mag rijdenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 23:40 schreef RoOoYtJuH het volgende:
Jongens, rustig aan was een grapje!
Maar met een theorie certificaat kun je ook geen brommer rijden zeker?
Ook gefeliciteerd danquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef mark2012 het volgende:
Gefeliciteerd allemaal~!. IK heb het vandaag ook gehaald:D:D:D
Jij ook gefeliciteerdquote:Op woensdag 11 juni 2008 16:52 schreef mark2012 het volgende:
Gefeliciteerd allemaal~!. IK heb het vandaag ook gehaald:D:D:D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |