Contextualiseren.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:37 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Jazeker, maar in dit geval slaan ze de plank volkomen mis.
Even puur naar de feiten kijken. Wat weten we wel zeker?
- Huwelijk is ontbonden door een Franse rechter, die de echtgenoot in het gelijk stelt
- Franse man is een bekeerling in de dertig, en goed opgeleid
- vrouw is in de late twintig en verpleegster in spé.
- vrouw heeft toegegeven seks voor het huwelijk te hebben.
Kan iemand mij vertellen hoe Ni Putes Ni Soumises aan hun verweer komen aan de hand van dit specifieke geval?
Demagogie.quote:
Vrijwillige seks of gedwongen seks?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:23 schreef Super7fighter het volgende:
Ik lees toch echt dat ze toegegeven heeft dat ze seks voor het huwelijk heeft gehad.
Gedwongen. Met een imam.quote:
Dit meen je niet.quote:
Nee. Jij constateert direct dat ze heeft rondgeneukt. Terwijl ze welicht een langdurige relatie heeft gehad. In dat laatste geval heeft ze ook gelogen, daar niet van, maar dat jij direct op rondneuken komt, is natuurlijk wel wat typisch.quote:
Dat meen ik wel, iemand die verkracht is geweest is ook geen maagd meer (en daar het in dit geval puur om de maagdelijkheid gaat). Anders doe je niet zo hysterisch als er geen bloed te zien is.quote:
Want elke westers georiënteerde vrouw werkt voor haar huwelijk een hele stoet mannen af.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:29 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Contextualiseren, aan de hand van de gangbare praktijk.
Zoals jij ervan uitgaat, dat dit een heel lieve, onschuldige vrouw is, die door haar familie tot dit huwelijk opgedrongen is, ga ik ervan uit dat dit een Westers georienteerde vrouw is in de alledaagse praktijk.
Nope, niet typisch, gewoon de realiteit. De gemiddelde leeftijd waarop jongen of meisje in West-Europa seks heeft is op 13, 14 jaar. Deze vrouw is diep in de 20. Gezien een vrij westerse levensstijl en opvoeding heeft gehad, is niet meer dan redelijk aan te nemen dat ze dezelfde loopbaan heeft doorlopen als haar westerse generatiegenoten, inclusief de one-nightstands en de kortdurende danwel langdurende seksuele relaties.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:45 schreef Iblis het volgende:
[..]
Nee. Jij constateert direct dat ze heeft rondgeneukt. Terwijl ze welicht een langdurige relatie heeft gehad. In dat laatste geval heeft ze ook gelogen, daar niet van, maar dat jij direct op rondneuken komt, is natuurlijk wel wat typisch.
Onzin.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:49 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Nope, niet typisch, gewoon de realiteit. De gemiddelde leeftijd waarop jongen of meisje in West-Europa seks heeft is op 13, 14 jaar. Deze vrouw is diep in de 20. Gezien een vrij westerse levensstijl en opvoeding heeft gehad, is niet meer dan redelijk aan te nemen dat ze dezelfde loopbaan heeft doorlopen als haar westerse generatiegenoten, inclusief de one-nightstands en de kortdurende danwel langdurende seksuele relaties.
Ik lees niks over verkrachting, alleen dat dat ze toegeeft in het verleden gesekst te hebben.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:47 schreef Deliah het volgende:
[..]
Dat meen ik wel, iemand die verkracht is geweest is ook geen maagd meer (en daar het in dit geval puur om de maagdelijkheid gaat). Anders doe je niet zo hysterisch als er geen bloed te zien is.
Ik kan overigens geen frans, daarom vraag ik het ook.
Allemaal suggesties van jouw kant, geen feiten.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:47 schreef Gia het volgende:
[..]
Want elke westers georiënteerde vrouw werkt voor haar huwelijk een hele stoet mannen af.![]()
Daarbij, als ze achteraan in de 20 is, is het niet ondenkbaar dat ze al eens een uitstrijkje heeft moeten laten maken. Redelijk veel voorkomend onderzoek bij ernstige menstruatieklachten, bijvoorbeeld.
Dan is haar maagdenvlies al gescheurd. Misschien beschouwde zij zich daardoor niet meer als maagd. En heeft ze alleen maar toegegeven geen maagd meer te zijn. Wie weet heeft ze nog nooit sex gehad.
En dat ze kundig omgaat met een mannelijk geslachtsorgaan? Ja, hé, ze is verpleegster! 't Is dan niet bepaald een vreemd voorwerp meer.
Toelichting?quote:
Jij gaat er meteen van uit dat het een hoer is, dat is wel realistisch?quote:
Kun jij me de zin quoten dan, waarin de vrouw zegt dat ze sex heeft gehad met een ander, voor het huwelijk?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:21 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
In oa. de artikelen die ik hierboven heb aangegeven.
Het is niet redelijk om aan te nemen dat het bij een westerse levensstijl hoort om seks te hebben op 13 á 14 jarige leeftijd en verschillende one-nightstands te hebben gehad.quote:
Waar lees jij dat?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:50 schreef Super7fighter het volgende:
[..]
Ik lees niks over verkrachting, alleen dat dat ze toegeeft in het verleden gesekst te hebben.
Ik ken vele vrouwen die met hun eerste vriendje getrouwd zijn. Tja, moeten zij weten, natuurlijk. Ik heb eerst eens goed rondgekeken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 18:55 schreef Deliah het volgende:
[..]
Het is niet redelijk om aan te nemen dat het bij een westerse levensstijl hoort om seks te hebben op 13 á 14 jarige leeftijd en verschillende one-nightstands te hebben gehad.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |