misschien daarom mijn voorliefde voor goed ingereden brikken.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:52 schreef SeLang het volgende:
Als je een nieuwe auto koopt dan accepteer je het toch ook niet als je een tweedehands krijgt met 100000km waarvan ze de teller hebben teruggedraaid, ook al ziet ie er als nieuw uit. Zo is het met vrouwen ook.
Wanneer ze gelogen heeft over zoiets (voor die man blijkbaar een halszaak) is het vertrouwen natuurlijk weg. Maar was die man wel maagd dan? Zou dat als journalist alleen al graag willen weten. Ik vind dat je namelijk als vrouw dan dezelfde eis mag eisen.quote:De Mythe van het Maagdenvlies bestaat nog in volle glorie, ook in Nederland, 'Veel meiden
denken dat het een Melittafilter is', zegt arts en seksuologe Wies Obduijn-Van Welij. 'Een
gazen vlies dus, waar het menstruatiebloed doorheen komt. En tijdens de huwelijksnacht moet
het ding scheuren.' In werkelijkheid wordt de vagina niet door een vlies afgesloten. Vaak zit er
slechts een randje weefsel, als een kraagje net achter de ingang. Wanneer een meisje 15 of 16
is kan het volgroeide weefsel al niet meer worden beschadigd door het inbrengen van een
tampon of seks. Vloeit er die eerste keer bloed, dan is het bijna altijd te wijten aan
verkramping. Onderzoeken wijzen uit dat 40 tot 80 procent van de vrouwen niet bloedt bij de
eerste geslachtsgemeenschap.
Dat alle vrouwen bloeden bij de ontmaagding, is een hardnekkig waandenkbeeld.
Jep, stel je voor dat je een maagd trouwt en ze ligt tijdens de sex als een dooie onder je. Dan wordt het: erop klimmen, zak legen, eraf klimmen en een peukie roken. Dat hou je ook niet lang vol lijkt me.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:05 schreef sanger het volgende:
Voor mij is het een essentiele kwaliteit dat ze geen maagd meer is. Dan hoef ik haar de basisbeginselen niet meer te leren
Maar hoe kan je als man dan bewijzen dat je maagd ben?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze gelogen heeft over zoiets (voor die man blijkbaar een halszaak) is het vertrouwen natuurlijk weg. Maar was die man wel maagd dan? Zou dat als journalist alleen al graag willen weten. Ik vind dat je namelijk als vrouw dan dezelfde eis mag eisen.
Daar staat in:quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:27 schreef Jakhals het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij? Dat lees ik helemaal niet in het orginele bericht...
Na enkele uren, kwam hij (=bruidegom) weer terug te midden van de uitgenodigden die net hun laatste drankje zopen. (Siroter is volgens mij niet zo'n net woord, geeft ook de toon van het artikel aan.) Hij kon geen laken met bloed erop tonen. Zijn vader neemt direct Y, zijn schoondochter, mee naar haar ouders. Iedereen was onteerd.quote:Au bout de quelques heures, il débarque au milieu des invités qui sirotent un dernier jus. Il n’a pas de drap taché de sang à exhiber. Son père ramène immédiatement Y, sa belle-fille, chez ses parents. Tout le monde se sent déshonoré.
Bloed zou vloeien.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:18 schreef Oblivion het volgende:
Ik denk eerder dat de rechter aan de vrouw heeft gedacht dan aan de man...![]()
Stel je eens voor dat het huwelijk NIET wordt ontbonden...
Heeft zij geen leven meer...
Maar dat is niet gebeurd, bij de contractafsluiting was blijkbaar de voorwaarde dat ze nieuw was en niet tweedehands.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Wanneer ze gelogen heeft over zoiets (voor die man blijkbaar een halszaak) is het vertrouwen natuurlijk weg. Maar was die man wel maagd dan? Zou dat als journalist alleen al graag willen weten. Ik vind dat je namelijk als vrouw dan dezelfde eis mag eisen.
Mwoh ik gok dat ze hoe dan ook fucked isquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:18 schreef Oblivion het volgende:
Ik denk eerder dat de rechter aan de vrouw heeft gedacht dan aan de man...![]()
Stel je eens voor dat het huwelijk NIET wordt ontbonden...
Heeft zij geen leven meer...
Dus als je geen maagdenvlies meer hebt, als je trouwt, dan heb je dus een prostitutieverleden.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:24 schreef Super7fighter het volgende:
In het originele bericht stond dat de man het wel erg verdacht vond dat ze zo ervaren handelde tijdens hun huwelijksnacht, en niets over bloed e.d. De vrouw weersprak de aantijging ook niet dat ze geen maagd was en zei dat ze gelogen had.
Hij was dus getrouwd met een leugenares annex hoer. Ook de Franse wet staat toe dat een huwelijk ontbonden kan worden, als de partner gelogen heeft over zijn/haar prostitutieverleden.
Er is 100% zekerheid dat ze als prostituee gewerkt heeft?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:58 schreef Super7fighter het volgende:
... en een hoer van een Marokkaanse/Algerijnse familie.
Ze heeft niks gezegd over haar fuckbuddy en one night stands. Niet gelogen dus.quote:...having been assured by her that she had never previously had a boyfriend.
Jij hanteert een andere definitie van het hoer zijn. Jij gaat uit van de 'modernistische' betekenis van het woord hoer. Ik ga uit van de 'tradionele', d.w.z een man of vrouw die seks buiten het huwelijk om heeft per definitie een hoer is. Maar dan de vraag: hoe noem ik iemand die mannen voor geld afwerkt? Een geldbeluste hoer i.t.t de hedonistische/genotzoekende hoer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:01 schreef Deliah het volgende:
[..]
Er is 100% zekerheid dat ze als prostituee gewerkt heeft?
Een vrouw die sex heeft voor het huwelijk pleegt overspel en is dus een hoer.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:01 schreef Deliah het volgende:
[..]
Er is 100% zekerheid dat ze als prostituee gewerkt heeft?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |