is het je nu al gelukt dan ? , anders wil ik je mijn account gegevens wel gevenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
MMaRu en die DJ pik spelen hem allebei, er moet dus een manier zijn.
Ja quake wars ligt er al en Gaiden deze vrijdagquote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:10 schreef the_jasper het volgende:
abgx laat quake wars en ninja gaiden 2 al zien
Dus ze zullen wel binnenkort in de winkel liggen
Voor wie niet weet wat het is:quote:Demo: Crash Time
Content: Crash Time
Price: Free
Availability: Not available in Asia, Australia, India, Mexico and New Zealand
Dash Text: [ESRB: T (Teen) DRUG REFERENCE,MILD LANGUAGE,MILD VIOLENCE] Crash Time: Play the demo and experience fearless stunts, spectacular crashes, and car chases at breakneck speed!
volgens mij heb je als enige spel Gears of War 1quote:Op zaterdag 31 mei 2008 14:27 schreef Wouter2006 het volgende:
* Wouter2006 laat alle spellen voor wat het zijn en wacht alleen nog maar op GOW2
Ik vind hem ook op die manier leukquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Wtf, het spel is nog best verslavend![]()
Graphics zijn echt behoorlijk slecht en de gameplay ook, om over het verhaal nog maar niet te spreken.. maar ik kan gewoon niet stoppen met die demo, ik blijft gewoon spelen![]()
Komt denk ik toch door de setting. Next-gen A2-racer.
Misschien ga ik hem nog wel halen ook als ie twee tientjes kost ofzo..
edit: je kan de richtingaanwijzers van je auto bedienen(
)
Ik kijk er een heel stuk minder naar uitquote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:57 schreef Cyberia18 het volgende:
ZOMG!!! DIE NIEUWE RE 5 TRAILER!!! BLOODY SPANG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Welke rare monsters?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:44 schreef AQuila360 het volgende:
Het leek echt heel tof te gaan worden maar die rare monsters verpesten het wel een beetje
Dit wel eens zon AQuila Approved spel wordenquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:14 schreef Sackboy het volgende:
Wtf, het spel is nog best verslavend![]()
Graphics zijn echt behoorlijk slecht en de gameplay ook, om over het verhaal nog maar niet te spreken.. maar ik kan gewoon niet stoppen met die demo, ik blijft gewoon spelen![]()
Komt denk ik toch door de setting. Next-gen A2-racer.
Misschien ga ik hem nog wel halen ook als ie twee tientjes kost ofzo..
edit: je kan de richtingaanwijzers van je auto bedienen(
)
Dat is een APC, geen tank.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:58 schreef Sackboy het volgende:
De game is al uit trouwens, alleen wat moeilijk te verkrijgen. Ff wat screens opgezocht:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Er zitten dus ook tanks in en een F1 wagen. En er zit splitscreen in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |