Als er nog wat te halen is wil ik best een rondje geven.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
Kklinkt goed. Ik neem aan dat degenen die de 20.000 euro gaan ophalen tracteren ?
250 euro per dag? nee joh we slapen toch gewoon naast de geisers, lekker goedkoop in een tentjequote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:35 schreef RemcoDelft het volgende:
Even uitgaande van 3 maanden wachten op je geld, en 250 euro per dag verblijf in DUUR (maar mooi!) IJsland is je geld precies op zodra je het terugkrijgt
Precies, wij gaan wild kamperen.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 21:44 schreef Wexy het volgende:
[..]
250 euro per dag? nee joh we slapen toch gewoon naast de geisers, lekker goedkoop in een tentje
Brennivin.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:49 schreef Wexy het volgende:
Uiteraard ben ik van de partij!!!
Enneuhm trakteren? Waarop? Gletsjerwater?
IJswater will do, ik zie de hákarl niet echt zitten.quote:
Hey, waarom moet dit wachten tot de bank failliet is?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:18 schreef SeLang het volgende:
[..]
Precies, wij gaan wild kamperen.
Warm water tappen we uit de geisers en hotsprings en we gooien elke dag een eland op de barbeque
Noorderbreedte of Zuiderbreedte ?quote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Hik het volgende:
Ik kom alleen maar naar Fokmeets boven de 30 graden.![]()
Duh. Jij hebt nieteens een ijsbank rekening dus je mag nieteens meequote:Op maandag 2 juni 2008 15:39 schreef Hik het volgende:
Ik kom alleen maar naar Fokmeets boven de 30 graden.![]()
En als ik m'n babyvet in de strijd gooi?quote:Op maandag 2 juni 2008 16:29 schreef SeLang het volgende:
[..]
Duh. Jij hebt nieteens een ijsbank rekening dus je mag nieteens mee
Make me an offer I can't refuse...quote:
Moeten we even zorgen dat IceSave dan failliet gaatquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
In 2012 is er al een Reykjavik-meeting gepland. Wellicht kunnen we één en ander combineren.
2012, dan ben ik allang dood manquote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:07 schreef UIO_AMS het volgende:
In 2012 is er al een Reykjavik-meeting gepland. Wellicht kunnen we één en ander combineren.
Je kunt geld sparen op een IceSave rekeningquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef fripper het volgende:
Vakantie in IJsland is duur ; ik moet er nog even voor sparen
dat kan vast wel goedkoper...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:33 schreef Thetallguy het volgende:
Wellicht interessant voor de meetinggangers
[ afbeelding ]
oh ja, daar had jij je zinnen op gezet... neem ik wel een leesboek over savantjes mee... heb ik weinig last van jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, ik zou naast Wex zitten in het vliegtuig.
als jij precies weet wanneer het valt dan mag je zeker wel boeken jaquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef SeLang het volgende:
Nu de Amerikaanse overheid alle mogelijke banken een bailout geeft is het faillisement van IceSave ook weer wat onwaarschijnlijker geworden.
Fok!-meet in Ijsland
Dat laat ik ook even aan me voorbijgaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
IJswater will do, ik zie de hákarl niet echt zitten.
ja maar ice save moet wel eerst falliet zijn natuurlijkquote:
Lekker goedkoop als de Kroon nog even flink wegzakt.quote:
ja die hebben ze net gekoppeld aan de euro zodat hij niet verder weg kan zakken.... jammer genoegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker goedkoop als de Kroon nog even flink wegzakt.
Ah, ze mogen de Euro niet invoeren (zo las ik laatst in NRC, ze wilden het wel), nou ja, dan toch lekker de Kroon eraan koppelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja die hebben ze net gekoppeld aan de euro zodat hij niet verder weg kan zakken.... jammer genoeg
Dat is dus morgen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja maar ice save moet wel eerst falliet zijn natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |