Je kunt geld sparen op een IceSave rekeningquote:Op donderdag 7 augustus 2008 21:33 schreef fripper het volgende:
Vakantie in IJsland is duur ; ik moet er nog even voor sparen
dat kan vast wel goedkoper...quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 23:33 schreef Thetallguy het volgende:
Wellicht interessant voor de meetinggangers
[ afbeelding ]
oh ja, daar had jij je zinnen op gezet... neem ik wel een leesboek over savantjes mee... heb ik weinig last van jequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 22:39 schreef Arcee het volgende:
Oh ja, ik zou naast Wex zitten in het vliegtuig.
als jij precies weet wanneer het valt dan mag je zeker wel boeken jaquote:
quote:Op vrijdag 19 september 2008 19:18 schreef SeLang het volgende:
Nu de Amerikaanse overheid alle mogelijke banken een bailout geeft is het faillisement van IceSave ook weer wat onwaarschijnlijker geworden.
Fok!-meet in Ijsland
Dat laat ik ook even aan me voorbijgaanquote:Op zaterdag 31 mei 2008 23:58 schreef hollander172 het volgende:
[..]
IJswater will do, ik zie de hákarl niet echt zitten.
ja maar ice save moet wel eerst falliet zijn natuurlijkquote:
Lekker goedkoop als de Kroon nog even flink wegzakt.quote:
ja die hebben ze net gekoppeld aan de euro zodat hij niet verder weg kan zakken.... jammer genoegquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Lekker goedkoop als de Kroon nog even flink wegzakt.
Ah, ze mogen de Euro niet invoeren (zo las ik laatst in NRC, ze wilden het wel), nou ja, dan toch lekker de Kroon eraan koppelen.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja die hebben ze net gekoppeld aan de euro zodat hij niet verder weg kan zakken.... jammer genoeg
Dat is dus morgen?quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 14:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
ja maar ice save moet wel eerst falliet zijn natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |