Maar dan de hamvraag, hoe weten die muggen dat? Luchtdruk en luchtvochtigheid oid?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:28 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Zwaluwen, ook andere vogels, gaan achter de muggen en vliegen aan, als er onweer/regen komt dan zijn de insecten ook vaak dichtbij de grond, immers hoog vliegen als het gaat regenen is niet handig, als insect zijnde dan, insecten zoeken bomen en andere schuiplaatsen op als het gaat spoken, dat is dus wel waar.
Vorig jaar 10 juni:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In Eindhoven is toen een gedeelte centrum ondergelopen en een paar viaducten hadden water op de bodem staan.
Combinatie denk ik, zelf nadenken doen insecten niet, het zal instinct zijn idd. Insecten kun je alleen observeren, je kunt niet echt zien wat ze denken immers.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef rgn het volgende:
[..]
Maar dan de hamvraag, hoe weten die muggen dat? Luchtdruk en luchtvochtigheid oid?
* kahaarin heeft de plantenbakken toch maar alvast uit voorzorg van de balkonrand afgehaald, in een bui is dat niet leuk om te doen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:30 schreef Haraldvdl het volgende:
veel plezier Groningen...zo te zien krijgen jullie de volle lading
Heute Deutschland, morgen die Niederlande!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:23 schreef Meddo het volgende:
eerste flits gevolgd door wat gerommel zojuis boven achterhoek/grens
IT HAS PASSED THE BORDER![]()
!!!111
¿Que? Je bedoelt een hoop geknetter maar verder geen bijzonders oid?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:40 schreef i2Them2 het volgende:
Activeerd weer qua ontladingen. Komt waarschijnlijk omdat de zon nu onder is.
Yepz... dat kwam ook uit het oosten. Koninginnedag 2004quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
In Eindhoven is toen een gedeelte centrum ondergelopen en een paar viaducten hadden water op de bodem staan.
zoek dekking................ haal je bloempotten nu naar binnenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
¿Que? Je bedoelt een hoop geknetter maar verder geen bijzonders oid?
Hoe bedoelt u? Wat voor iets bijzonders?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:42 schreef kahaarin het volgende:
[..]
¿Que? Je bedoelt een hoop geknetter maar verder geen bijzonders oid?
Nee, van de duitsers moeten we het niet hebben.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:35 schreef Piles het volgende:
Zeeland wordt weer mooi overslagen![]()
Gisteren ook bijna niks geen regen hier
Zijn al binnen, zie de post voor vorige.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:44 schreef Haraldvdl het volgende:
[..]
zoek dekking................ haal je bloempotten nu naar binnen
Ik heb geen flauw idee, ik snap al niet wat je bedoelt met 'uiten in ontladingen' dus vraag ik me af wat jij bedoelt en wat dat voor consequenties heeft.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:45 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Hoe bedoelt u? Wat voor iets bijzonders?
Memorabele dagquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:46 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Nee, van de duitsers moeten we het niet hebben.
Met een zuidenwind hebben we meestal meer kans,
(onweer vanuit Frankrijk)
Dat was ook zo op 17-07-04.
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:43 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Yepz... dat kwam ook uit het oosten. Koninginnedag 2004![]()
De temperatuur steeg toen tot in het begin van de avond voorbij de 24°C en het voelde bestwel broeierig aan. Toen kwam er vanuit het OZO een flinke onweersbui opzetten. En die was vet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |