vergeet niet dat de zon ook ondergaat, en zal zorgen voor vreemde kleurenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
En nu is het ineens PAARS![]()
WTF, wat is er aan de hand?
Uiteraard, maar deze kleuren heb ik volgens mij nog nooit gezien!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:56 schreef kepler het volgende:
[..]
vergeet niet dat de zon ook ondergaat, en zal zorgen voor vreemde kleuren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks wordt het groenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:54 schreef Saekerhett het volgende:
En nu is het ineens PAARS![]()
WTF, wat is er aan de hand?
Hier Groningen zuid, als het de stad binnendrijft geef ik wel een gil.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef garnage-patrick het volgende:
nou als ik naar buienlijn kijk, kunnen wij groningers nog wel lekker wat meepikken!
i hope so!
moet tuurlijk niet te extreem zijn
ik vind het nog beetje voorbarig om het te zeggen, maar als ik de buienlijn bekijk, dan komt het toch wel (dicht) in groningen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:00 schreef kahaarin het volgende:
TY Saekerhett .
![]()
paarse lucht, wazig?![]()
Pff, wat mij betreft heb ik wel zin in iig een flinke plens regen, het is zo klam en plakkerig, nu nog 22 graden, dichte bewolking en luchtvochtigheid nog steeds 66%, niets aan, zelfs een raam open helpt niet, het is buiten net zo warm als binnen.
Ik las einde vorig topic dat Groningen wrs geen onweer gaat krijgen? Kan iemand daar een beetje duidelijkheid in geven ajb? Bij voorbaat dank.
woon zelf in veendam,.. dus ik zal eerder schreeuwen!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hier Groningen zuid, als het de stad binnendrijft geef ik wel een gil.
Oeh, dan houd ik de camera ook in de aanslag.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:01 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
ik vind het nog beetje voorbarig om het te zeggen, maar als ik de buienlijn bekijk, dan komt het toch wel (dicht) in groningen!
Cwl, dan ga ik af op jouw geroep, weet ik wanneer ik de plantjes van de balkonrand moet halen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:03 schreef garnage-patrick het volgende:
[..]
woon zelf in veendam,.. dus ik zal eerder schreeuwen!
zit al met me computer naast het open balkondeur! die richting oost-zuid uitkijkt!
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:58 schreef Hi_flyer het volgende:
Weten jullie wat de dominante kleur van zonlicht is?Hmmm.. groen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ultraviolet?![]()
Zo'n plaatje was ik ook net aan het makenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.weerwoord.be/includes/forum_read.php?id=808330&tid=808330
Oeh, spannend, vraagje, het lukt niet om er een foto van te maken maar er hangen op sommige plekken bulten aan de wolken, grijze wolken met lichtere bulten, is dat mammatus (ik praat jullie nu gewoon even na) en zo ja wat doet dat?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:06 schreef Fredo55 het volgende:
Ja, hij lijkt richting Groningen te gaan..
Ik krijg waarschijnlijk geen onweer, Zeeland doet niet mee vanavond.
Ons?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
Nou het komt mooi recht op ons af, niks te noordelijk
ja dat is mamatusquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, spannend, vraagje, het lukt niet om er een foto van te maken maar er hangen op sommige plekken bulten aan de wolken, grijze wolken met lichtere bulten, is dat mammatus (ik praat jullie nu gewoon even na) en zo ja wat doet dat?
Mammatus word vaak gezien als een voorbode op onweer.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Oeh, spannend, vraagje, het lukt niet om er een foto van te maken maar er hangen op sommige plekken bulten aan de wolken, grijze wolken met lichtere bulten, is dat mammatus (ik praat jullie nu gewoon even na) en zo ja wat doet dat?
Klinkt als mammatus ja; http://en.wikipedia.org/wiki/Mammatus_cloud . En het doet niksquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vorig jaar een keer dik noodweer (zeer plaatselijk) in het oosten vanuit Duitsland gehad. De lage gedeeltes in Enschede lagen compleet onder water en er lag zelfs 1,5 meter bij de tunnels bij station Drienerlo.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:25 schreef marcel-o het volgende:
ehm.. onploffing, vanauit duitsland?tijd geleden
Zwaluwen, ook andere vogels, gaan achter de muggen en vliegen aan, als er onweer/regen komt dan zijn de insecten ook vaak dichtbij de grond, immers hoog vliegen als het gaat regenen is niet handig, als insect zijnde dan, insecten zoeken bomen en andere schuiplaatsen op als het gaat spoken, dat is dus wel waar.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef rgn het volgende:
Trouwens, nu we het toch over voorbodes hebben. Weet iemand wat er waar is van "Laagvliegende zwaluwen" = onweer. Of is dat een fabbeltje? En zo niet, weet iemand waarom die beesten dat doen? En hoe ze dat weten? (Luchtdruk oid?)
Zwaluwen eten muggen, muggen vliegen laag als er kutweer in aantocht is.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:24 schreef rgn het volgende:
Trouwens, nu we het toch over voorbodes hebben. Weet iemand wat er waar is van "Laagvliegende zwaluwen" = onweer. Of is dat een fabbeltje? En zo niet, weet iemand waarom die beesten dat doen? En hoe ze dat weten? (Luchtdruk oid?)
In Eindhoven is toen een gedeelte centrum ondergelopen en een paar viaducten hadden water op de bodem staan.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:27 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Vorig jaar een keer dik noodweer (zeer plaatselijk) in het oosten vanuit Duitsland gehad. De lage gedeeltes in Enschede lagen compleet onder water en er lag zelfs 1,5 meter bij de tunnels bij station Drienerlo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |