quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
HILVERSUM 3!!!!!!!
Zat ik de luisteren en had er gewoon zin in het te roepen.quote:
OP ELKE STEIGER KLONK EEN LIED!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 mei 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
HILVERSUM 3!!!!!!!
Tuuuutududududuuu..tu du....quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:21 schreef Supersheep het volgende:
[..]
OP ELKE STEIGER KLONK EEN LIED!!!!!!!
Zet er een leuk muziekje onder en ga je gang:quote:Op vrijdag 30 mei 2008 21:25 schreef B.ertha het volgende:
IK HEB OOK WEL ZIN OM TE SCHREEUWEN!!
Basilicumquote:
Ja en een pizza margharita hier in Nederland zit vaak alleen maar kaas en tomatensaus op, niet eens kruiden zoals oregano.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Basilicum
Pizza Margherita is de nationale pizza van Italië: tomaat, mozzarella en basilicum, de driekleur dus![]()
En meestal is het dan geen mozzarella, maar goudse kaasquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja en een pizza margharita hier in Nederland zit vaak alleen maar kaas en tomatensaus op, niet eens kruiden zoals oregano.
In Duitsland zijn broodjes kebab ook goedkoper dan in Nederland en in Spanje zijn kroketten duurder. Leuk he, verschillenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En meestal is het dan geen mozzarella, maar goudse kaas![]()
Wel grappig ook dat hier in Nederland een broodje met mozzarella, tomaat en basilicum best wel duur is, terwijl dat in Italië echt het allergoedkoopste broodje is dat je kunt kopen! Ik heb er echt op geleefd die drie weken
Hoe kom je eraan en wanneer is het het einde van het schooljaar?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oeh oeh oeh Nem! Hier naast mij staat een flesje Westvleteren 12. Heb het niet gekoeld staan, ik denk dat ik wacht met opdrinken tot het schooljaar is afgelopen
Bert's bierhuis in Utrecht had ze. De kassamedewerker vroeg of ik wist wat het kostte, ik zei nee. Was 6 euro nog wat per flesje en dat vond ik wel acceptabelquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe kom je eraan en wanneer is het het einde van het schooljaar?
http://www.lolcatbible.com/index.php?title=Genesis_1quote:[Boreded Ceiling Cat makinkgz Urf n stuffs
1 Oh hai. In teh beginnin Ceiling Cat maded teh skiez An da Urfs, but he did not eated dem.
2 Da Urfs no had shapez An haded dark face, An Ceiling Cat rode invisible bike over teh waterz.
3 At start, no has lyte. An Ceiling Cat sayz, i can haz lite? An lite wuz.4 An Ceiling Cat sawed teh lite, to seez stuffs, An splitted teh lite from dark but taht wuz ok cuz kittehs can see in teh dark An not tripz over nethin.5 An Ceiling Cat sayed light Day An dark no Day. It were FURST!!!1
Dat is cheap! Dat spul kost overal een 10-tjequote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Bert's bierhuis in Utrecht had ze. De kassamedewerker vroeg of ik wist wat het kostte, ik zei nee. Was 6 euro nog wat per flesje en dat vond ik wel acceptabel
Einde van het schooljaar is rond 17 juni, volgens mij heb ik dan mijn laatste toets. Dan is nog niet het officiële einde, maar ik hoef geen herkansingen te maken
Officieel is het later, maar als je geen herkansingen hebt hoef je in juli en augustus niet te komenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:08 schreef LadyBlack het volgende:
Wow, 17 juni al..... lekker hoor!!
Ik heb net de eindejaars barbecue in het fietsenhok van de faculteit achter de rugaltijd weer leuk.
Die hebben echt niks beters te doen zeker. Oh, ze zijn zeker aan het SOGgen.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:09 schreef Soempie het volgende:
De vertaling van de Bijbel naar het 'lolcat'. Ze zijn al op 61 procent
Is het raar dat ik het jammer vind dat ik in de zomer zo veel op vakantie ben en zo weinig dagen kan werken?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Officieel is het later, maar als je geen herkansingen hebt hoef je in juli en augustus niet te komenSoms vind ik wel dat ik wel erg veel vakantie heb
Precies, dat vond ik ookquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:11 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is cheap! Dat spul kost overal een 10-tje
Ik zou lekker even de ideale temp opzoeken en ervan genieten
Ik vind het zelf overigens niet het beste bier maar het is wel goed
Ja temp is zo op te zoeken. En je hebt toch een koelkast? Zet je het daar 3 uurtjes in.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Precies, dat vond ik ook. Hij: "Het is 6 zoveel" ik: "Oooooooooooooooooooooh!"
Het is redelijk aan de alcoholische kant dus ik denk dat de ideale temperatuur zo rond een graad of 10 zal zijn, maar ik zoek het nog wel even op. Ik heb alleen geen kelder om het in te bewaren
Ik verwacht ook niet dat ik het het beste bier vind, en al is dat wel zo: Rochefort is makkelijker en goedkoper te krijgen en toch ook verdomd lekker
Eensquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja temp is zo op te zoeken. En je hebt toch een koelkast? Zet je het daar 3 uurtjes in.
Rochefort 8 vind ik erg lekker
Ja bij mij is het ook wisselendquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eens. Ik weet niet of ik de 10 of de 8 nou lekkerder vind, maar ik neig naar de 8. Misschien in de winter meer naar de 10
Tieten?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zullen we weer een ander onderwerp doen voordat we te lang doorgaan over bier?
quote:
Ik twijfelde tussen snackvoer en auto'squote:
Ik zou geen nee zeggen tegen een stukje geroosterd vlees met wat lekkere saus er bijquote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:31 schreef wyccie het volgende:
Ik had net al enorm dorst omdat jullie het over koud bier hadden, en nu heb ik weer zin in ijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |